• Ik heb een nieuw idee maar dat is nog verassing.Maar ik ga lekker wel rollen verdelen n.n Er is alleen 1 belangrijke regel en dat is;
    je MOET 1 nummer kiezen en niet 2 ofso nee,je kiest er 1 of je hebt geen rol.Je zegt ook niet ik wil die zijn vriendin zijn want dan heb je ook geen rol.Gewoon een nummer kiezen. De rollen die ik heb zijn allemaal even leuk dus daar moet je geen zorgen om maken.Maar er is inderdaad maar 1 hoofdrol,dus die ga er natuurlijk het meeste in komen.Dan komen nu de rollen.

    Verassing 1 [MOET een leeftijd tussen de 30 en 34 zijn.Geen emo/scene plaatje!] BEZET TOMSDICK
    Verassing 2 [MOET 16 jaar zijn.Emo/scene plaatje!] BEZET xTINKERBELL
    Verassing 3 [MOET tussen de 30 en 34 jaar zijn.Geen emo/scene!] BEZET EvaLovesBill
    Verassing 4 [MOET 16 jaar zijn.Geen emo/scene] BEZET RACupCake
    Verassing 5 [MOET tussen de 34 en 37 jaar zijn. geen emo/scene plaatje!] BEZET RACupCake
    Verassing 6 [MOET tussen de 32 en 35 jaar zijn.Geen emo/scene plaatje!] BEZET FieldsOfGold
    Verassing 7 = [MOET 16 jaar zijn.Geen emo/scene plaatje!] BEZET Monkeyball
    Verassing 8 = [MOET 16 jaar zijn.MOET een emo/scene plaatje zijn. BEZET AvrilTomxMii

    Veel geluk iedereen n.n De bekend making komt zo snel mogelijk.Maar de quiz komt waarschijnlijk pas binnen een paar dagen maar ik laat het jullie weten n.n en onthouw.Houw u aan de regels!


    wat moet ik weten;

    Naam;
    Leeftijd;((houw rekening met welke rol))
    plaatje; ((houw rekening met welke rol))

    en zouden jullie AUB niet allemaal voor dezelfde rol willen kiezen.Danku !!



    BEKENDMAKING.
    Verassing 1 = vriendin tom.
    Verassing 2 = hoofdrol + dochter van tom.
    Verassing 3 = vriendin bill.
    Verassing 4 = tweelingszus hoofdrol + dochter van tom.
    Verassing 5 = vriendin Georg.
    Verassing 6 = Vriendin gustav.
    Verassing 7 = BF tweelingszus van hoofdrol + dochter van gustav.
    Verassing 8 = BF hoofdrol + dochter van georg.

    Lieford dankje(H ik ag nu laboverslag van fysica afwerken -_-'


    *He's the one.

    YAAAAY DANKJE LIEF ;33 ikke dochter van Char&Tom n_n


    Lalalalalalalala.