Ik ben echt als de dood voor spinnen. Er zat er gisterenavond eentje op mijn bed... Heb mijn moeder wakker gemaakt omdat ik echt helemaal aan het doordraaien was, en ze heeft hem weggehaald. Heb die nacht nauwelijks geslapen. :W
He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."
Ik vind spinnen eng, maar toch vind ik dat ik één keer in mijn leven zo'n grote spin vast gehouden moet hebben als jij op die foto doet
Zolang hij maar niets doet en niet giftig is!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
Ik heb nu echt de kriebels, dankjewel! En laatst liep er echt een mega spin mijn kamer binnen. Natuurlijk niet zo groot als op dat plaatje, maar wel groot voor een spin! Ik heb nog nooit zo'n grote gezien. Dus die liep doodleuk mijn kamer binnen. Ik begon te gillen en niemand hoorde me. :') En ik heb er nu nog een trauma van.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.
That is one of my childhood dreams *.*
Heb zat ervaringen met spinnen - Philippines ya know, daar leven best grote beesten - maar niet zo'n grote vogelspin, helaas.
Ook wel met slangen, dat zijn vanaf jongs af aan eigenlijk al een soort van lievelingsdieren geweest. Heb er ook een aantal keren wel eentje vast gehad.
Uchiha schreef: That is one of my childhood dreams *.*
Heb zat ervaringen met spinnen - Philippines ya know, daar leven best grote beesten - maar niet zo'n grote vogelspin, helaas.
Ook wel met slangen, dat zijn vanaf jongs af aan eigenlijk al een soort van lievelingsdieren geweest. Heb er ook een aantal keren wel eentje vast gehad.
Aah gaaf!
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind