• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hoe moet ik in deze topic stappen???}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [gewoon laten toekomen op school en in een kamer intrek nemen.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena | Engel.
    Elena huppelde naar de grote aula waar een podium stond. Ze hield ervan te zingen en spelen als er niemand was. Maar dat bleek wel het geval. Ze liet haar teleurstelling niet merken en liep naar de jongen en het meisje toe die in de coulissen stonden. Vaag herkende ze de jongen. "Oh, hoi, Nathan." ze glimlachte en zwaaide even kort.


    kindness is never a burden.

    [Iewmand voor Hyomin??
    Ik verveel me kapot x'd]


    Little do you know

    Nathan
    Hij had zojuist andwoord gegeven op de vraag van amare over wat er gebeurt was gister door de waarheid te zeggen: er was niet meer gebeurt dan een simpele en vluge kus om vervolgens een meisje te horen die hem begroete en draaide zich om. 'Hoi'


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jonas |Alexi's vader|
    Ik kijk hem met een stalen gezicht aan maar de woede staat in mijn ogen te lezen. Ik knik heel even dat hij verder mag praten maar straks gooi ik hem buiten. Alexi is een schande voor de familie, altijd al geweest maar nu is ze te ver gegaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Ik heb nog Frans (: |
    Elena.
    "Hoe gaat het met je?" vroeg ze en wiebelde op haar teen toppen. Ze keek naar het meisje. "Hoi!" Elena glimlachte vriendelijk.


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Bedankt." zei ik vriendelijk.
    "Mijn vraag is: waarom doet u zo tegen Alexi? Wat heeft ze jullie ooit mis gedaan? Ze doet al haar hele leven haar best om alles te doen wat jullie goed vinden om aandacht te krijgen, zodat jullie van haar zouden houden.
    Is het zo moeilijk van je kind te houden? Het te aanvaarden zoals het is?
    Ik zal jullie eens wat zeggen. Mijn moeder is gestorven. Gisteren nog maar. En u snapt niet hoeveel spijt ik hem, omdat ik nooit meer getoond heb hoeveel ik van haar hield. Ze is ruw aan me ontnomen. Ik herkende haar godverdomme eerst niet." mijn woede was nu wel duidelijk, maar ik liet me niet tegenhouden.
    "Willen jullie dat hebben? Willen jullie dat als Alexi sterft, jullie moeten leven met het besef dat jullie het leven van jullie dochter zuur hebben gemaakt? Zo hard dat ze jullie zelfs haatte? Want dat komt uieindelijk. Ze blijft niet vergeven.
    Of omgekeerd. Stel dat jullie sterven. Willen jullie dan herinnerd worden als de slechtste ouders ooit? Willen jullie dat Alexi blij is dat jullie er niet meer zijn, dat ze niet eens naar jullie begrafenis komt? Oh, ja, ze zal huilen, dat weet ik zeker, maar niet omdat jullie zo goed voor haar waren. Ze zal huilen omdat ze het jammer vind, dat jullie nooit je best gedaan hebben. Dat jullie steeds zo hard en harteloos tegen haar maken.
    En dan nog die abortus. Dus jullie willen leven met de dood van twee kindjes op jullie geweten?
    Want na enkele weken heeft de foetus al een hart en vitale organen. Dat noem ik moord. Nu vraag ik het nog 1 keer: Heeft u een goede reden om 2 kinderen te vermoorden, het leven van jullie dochter zuur te maken en haar daardoor de hoop op een gelukkige toekomst te ontzeggen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonas |Alexi's vader|
    Ik kijk naar mijn vrouw die hem even verbaast aan staart en kijk hem dan woedend aan. 'Alexi verdient niet eens een toekomst, ze is een schande en een heel naar ongeluk. We hebben haar nooit gewild en als Jessica me niet tegen had gehouden had ik haar "per ongeluk" van de trap geduwt. Nu meneertje heb je je redens dus BUITEN!' roep ik en wijs hem de deur. 'Je krijgt haar nooit meer te zien.' Ik sluit haar wel ergens op en zie nog wel wat ik met haar aanmoet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Frans voor Hyomin?? d:]


    Little do you know

    [Meet the worst parents ever xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ben er weer! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Penumbra schreef:
    |Ik heb nog Frans (: |
    Elena.
    "Hoe gaat het met je?" vroeg ze en wiebelde op haar teen toppen. Ze keek naar het meisje. "Hoi!" Elena glimlachte vriendelijk.


    Nathan
    'Gaatwel, met jouw?' Vroeg hij met een korte glimlach, hij mocht haar wel. Ik hoevere hij haar kende, ze was in iedergeval aardig.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Okay.. ik ben vanplan (hopelijk vandaag nog) een rpg te openen over Fox River (een gevangenis) wat is leuker, alleen maar de gevangenen spelen of ook de bewakers?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Maddie zucht en pakt de gitaar op. Die staat er al jaren, het is de hare maar aangezien ze bijna hier woont door het logeren heeft ze hem hier gelaten. Ze begint wat akkoorden te spelen en spoort me aan om te zingen. Ik slik en wrijf mijn wangen droog al heeft het geen nut. Zachtjes zing ik Papa don't preach van Madonna.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'