• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Het duurde lang voor ik door had dat Alexi wakker was. Uiteindelijk bereikte het geluid mijn hersenen toch en draaide ik me om.
    Omdat ze in de badkamer was, had ik even tijd mezelf bij elkaar te rapen. Ik ademde eens diep in en toverde toen een glimlach op mijn gezicht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle 'Mich' Fox
    Ik moet lachen, 'Ik? Spijt?' vraag ik dan. En ik grinnik en kijk hem aan. 'Ik krijg geen spijt,' zeg ik dan. Ik denk eerder dat hij degene is die spijt zal krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik leun even tegen de lavabo en haal mijn hand even door mijn haar voor ik een beetje doorzichtige lipglos over mijn lippen smeer en nadenk. Ik loop de kamer in en een klein deel van de zenuwen trekt weg als ik Axton zien. 'Goeiemorgen.' glimlach ik.

    Drew
    Ik druk een klein kusje in haar hals en prevel 'Zeker weten?' tegen haar huid aan. Mijn ene hand ligt nog steeds op haar heup maar mijn andere ligt nu op het bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle 'Mich' Fox
    Hm, ik ben benieuwd wat hij te bieden heeft. 'Zeker weten,' fluister ik dan als antwoord. Zijn adem die langs mijn hals strijkt zorgde ervoor dat er kippenvel ontstond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Goeiemorgen." glimlachte ik terug. Ik stond op en liep, nadat ik wat kleren had genomen, ook naar de badkamer. Na een snelle douche, trok ik mijn broek en een net hemdje aan met daaronder gewoon mijn sneakers. Haar ouders moesten zo maar tevreden zijn.
    Ik keek in de spiegel en besloot nog een beetje meer mijn best te doen door wat gel in mijn haar te doen, in plaats van mijn gebruikelijke warrige look.
    Toen liep ik weer de kamer in en ging naast Alexi staan.
    "Ontbijt?" vroeg ik zacht, om Jake niet wakker te maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew
    Ik druk kleine plagende kusjes in haar hals, even naar boven naar haar oor en dan weer langs haar kaaklijn naar beneden naar haar borstbeen.

    Alexi
    Ik knik en verstrengel mijn hand met de zijne. Zo traag mogelijk loop ik naar de kantine, want na het eten moeten we vertrekken naar mijn ouders. Ik heb geen flauw idee hoe dat gaat verlopen maar vast niet zo makkelijk als bij oma.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte toen ik haar treuzeling merkte. Zelf had ik alle vertrouwen in vandaag. Ik voelde dat het het juiste moment was en dat ik er klaar voor was.
    Als ze eens wat durfden zeggen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik word de volgende ochtend wakker en heb een dreunende pijn in mijn hoofd. Dat heb ik altijd als ik slecht slaap. En deze nacht heb ik erg slecht geslapen. Allemaal gedachten die rond gingen in mijn hoofd. Verschrikkelijk. Ik sleep mezelf richting de badkamer en vind dat ik er slecht uit zie. Ik loop naar mijn kast en pak er wat kleren uit en trek die aan. Ik laat alleen de ketting en de zonnebril achterwege. Ik heb namelijk de ketting van Jake om.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik zucht als we in de kantine aankomen en pak een flesje water en een appel. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam steeds minder kan verdragen van eten maar toch probeer ik elke dag een hele appel op te eten en meestal lukt het me ook. Ik blijf staan, wachtend op Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Eindelijk. Alsof hij nooit wat ging doen. De kusjes in mijn nek zijn plagend en ij grijns licht en laat hem zijn gang gaan. Ze zijn in iedergeval heerlijk en ik maak een goedkeurend hmm-geluidje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik druk dan mijn lippen iets ruwer terug op de hare en ga met mijn ene hand onder haar shirt(?) en streel zachtjes haar borsten door haar bikinitopje heen.

    [Geeft ze eigenlijk een kleedje aan of een short met shirt of zo?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Short met een tshirt]

    Michelle
    Het ruwe voelt goed. En ik kus net zo ruw en gewillig terug. Ik bijt een keer op zijn onderlip als hij mijn borst weer streelt en dan kus ik weer door en mijn hand ligt op zijn borstkas en de andere weet ik veel waar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik trek haar shirt uit en druk mijn lippen weer op de hare, terwijl ik aan de bikinisluiting pruts en hem ook open krijg. Misschien gaat dit inderdaad veel te snel voor mijn doen maar als zij er geen problemen mee heeft...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik nam een potje yoghurt en liep toen met haar naar de tafel. Ik had geen honger... vreemd eh.
    Ik had geen stress of zo, toch niet voor wat me te wachten stond. Ik had eigenlijk nergens meer echt stress voor. Het kon toch niet erger worden, alleen als er iets met Alexi zou gebeuren, maar ik zou er altijd zijn om dat te voorkomen.
    Ik ging aan tafel zitten en begon rustig te eten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mich
    Hij trekt mijn shirt uit en kust me weer en krijgt dan ook mijn bikini topje los. Ik ben afwachtend, laat hem de overhand nemen. En kus hem gewillig met een hand op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.