• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Wat is Elena? Mens?}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik besef plots dat Axton er ook nog is en maak me los uit haar knuffel. 'Axton, dit is Madelein, maar ze heeft liever Maddie, mijn beste vriendin en Maddie, dit is Axton, mijn vriendje en...' Ik kijk haar iets schaapachtig aan. 'Ehm... We zijn verloofd.' Ze kijkt me met grote ogen aan en begint dan hysterische op en neer te springen. 'OMG!' roept ze en omhelst me weer. 'Show me the ring!' Ik lach en ze pakt mijn hand vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iemand voor ReadHead Hyomin?? (:]


    Little do you know

    | Engel, ik denk dat ze Nathan al es had ontmoet. |


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik glimlachte en bleef nog steeds wat op een klein afstandje staan, om Alexi even een momentje mat haar beste vriendin te gunnen.
    Ik moest grijnzen toen ze het vertelde over het gehuwd zijn en haar vriendin hysterisch reageerde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Dan kan ze Nathan wel weer ontmoeten I guess.}


    Don't be like the rest of them, darling

    |Kay, waar is hij? |


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Als Maddie iets kalmer is en haar weer beheerst pak ik Axton's hand vast om hem naast me te trekken. 'Maddie ik moet je nog wat zeggen...' begin ik maar zwijg dan. 'Laat maar. Je hoort het straks wel.' Ik zucht en bel dan aan. Mijn vader doet open en kijkt me koel aan. 'Alexi.' begroet hij me afstandelijk en kijk dan even wantrouwig naar Axton. 'Hi pap, je hebt mijn smsje gehad?' vraag ik en hij knikt. Hij laat ons zonder een woord nog te zeggen binnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik trok mijn wenkbrauwen op.
    Ja, kalm blijven zou nog moeilijker worden dan gedacht. Ik volgde Alexi mee naar binnen en hield haar vader ondertussen in de gaten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ga zitten op de bank, trek Axton en Maddie naast me en het is even stil. 'Dus Alexi, waarom wou je ons spreken.' zegt mijn vader iets nors. Ik kijk hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan. Dit is één van de weinige keren dat hij direct tegen me praat -als je de korte dingen zoals ja, nee en mijn naam niet meetelt- . Ik zucht en bijt op mijn lip. Nu komt het. Nu moet ik het zeggen. Beter snel want dan ben ik ervan af. 'Mam, pap, Ik ben zwanger en ik & Axton zijn verloofd.' zeg ik zachtjes en kijk hen aan. Mijn vader word rood van woede en mijn moeder kijkt me aan vol ongeloof. Ja volgens hen is dit een schande voor de familie aangezien ik 17 ben. Maddie heeft het alleen moeilijk om niet te beginnen gillen van vreugde. 'Hoe ver ben je al?' vraagt ze kort. '2 maanden ongeveer, denk ik.' zeg ik zachtjes - ik moet improviceren op hoe dik mijn buik nu is- en ze kijkt mijn vader aan. 'Ze kan nog abortus doen.' Mijn vader kijkt me hard aan. Dan gaat alles snel. 'Alexi Jaylin Parker, morgen gaan wij naar het ziekenhuis met jouw en doe je abortus. En je ziet die jongeman nooit meer terug hoor je me?! Nooit meer.' En hij draait zich naar Axton om. 'Ga weg, en kom nooit meer terug. Die slet blijft hier, er lopen wel genoeg andere rond.' Mijn moeder trekt me de kamer uit en sluit me op in mijn oude kamer samen met Maddie. Ik hoor mijn vader tekeergaan beneden en snik. Ik begin op de deur te bonken. Ik wil weg. Ik wil mijn kind houden en Axton! Waarom zijn deze mensen mijn ouders? Maddie trekt me tegen haar aan en ik begin te huilen. Ik wil geen abortus plegen, ik wil ze houden, samen met Axton. 'Waarom doen ze zo?' Het kwetst me zelf niet dat ze me een slet genoemt hebben, het kwetst me dat ze alles voor me willen verpesten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Penumbra schreef:
    |Kay, waar is hij? |


    {Uhm.. Don't know.. Bedenk maar iets.}


    Don't be like the rest of them, darling

    [lol allemaal al eens voorbereid xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Was die niet bij Amare bij de coulissen? Ah bon ik vind wel wat uit.|


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik bleef opvallend rustig... Vanbuiten toch.
    Ik ging rechtstaan en keek haar vader recht aan.
    "Meneer, kan ik u en u vrouw even spreken?" vroeg ik zo vriendelijk mogelijk. Als ze niet van plan waren te luisteren kon ik ze nog dwingen...

    {speelt Alexi even haar vader ook en ik moet douche, miss nog 1 reactie...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonas |Alexi's vader|
    Ik kijk hem met een stalen gezicht aan maar de woede staat in mijn ogen te lezen. Ik knik heel even dat hij verder mag praten maar straks gooi ik hem buiten. Alexi is een schande voor de familie, altijd al geweest maar nu is ze te ver gegaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'