• Morgenochtend komen de eerste pittige buien al in het westen en noorden voor. Later in de ochtend en in de middag volgen vanuit het zuiden en zuidwesten de zware buien met kans op onweer, zware windstoten, hagel, veel regen en plaatselijk wateroverlast. Ook kan er schade ontstaan. Tegelijkertijd komt er in de kustgebieden een zuid tot zuidwesterstorm te staan, kracht 8 à 9 met uitschieters in kracht 10! Pas halverwege de avond of later wordt het weer wat rustiger. Hou rekening met deze weersomstandigheden en het advies voor iedereen op het water: zoek voor vanavond of middernacht de havens op.


    Voor morgen - woensdag. Morgen hebben we LO , dus ik denk dat we dan de coopertest de volgende week , of de week daarna moeten gaan houden :')

    Chill toch?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maar goed dat mijn gym morgen uitvalt :3.


    i put the fun in funeral

    Mijn LO lelaren mogen wel eens op de zon letten als we weer eens buiten moeten gaan.


    -

    Hmmm.. dan gaan het nog een zware (in totaal) 30km fietsen worden morgen:W


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Storm is leuk.

    Als de treinen niet kut gaan doen, vind ik alles best.


    SLOAN.

    Journalism schreef:
    Als de treinen niet kut gaan doen, vind ik alles best.


    NS? Yeah, no.
    Dat kun je van de NS niet verwachten. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt