• AHAHAHH OMG . sommige mensen zijn zo dom en schijnheilig he omygoshh.
    Sorry dit moest er even uit. En ga nu maar weer lekker verder leven terwijl ik me hie dood zit te ergeren (: bye


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Mkay.


    You are beautiful, you are love.

    Waar erger je je dan aan?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarOnFire schreef:
    Waar erger je je dan aan?
    Aan schijnheilige mensen uit m'n klas en van m'n school, mensen die teveel aandacht nodig hebben, leraren en zo kan ik wel doorgaan ;3.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 15:40 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    130412 schreef:
    (...)Aan schijnheilige mensen uit m'n klas en van m'n school, mensen die teveel aandacht nodig hebben, leraren en zo kan ik wel doorgaan ;3.

    Aajoh, zulke mensen heb je altijd in je leven. That's life. Het gaat erom dat je trouw aan jezelf blijft en dat soort mensen links laat liggen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Aajoh, zulke mensen heb je altijd in je leven. That's life. Het gaat erom dat je trouw aan jezelf blijft en dat soort mensen links laat liggen.
    Achja je hebt ook wel gelijk ja. Maar soms moet dat er gewoon even uit haha.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik herken het wel.


    26 - 02 - '16

    Ik herken het wel, ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    K

    Sverige schreef:
    Ik herken het wel, ja.


    -

    Ok .


    Shit happens but pee happens a lot more.

    'Kay.

    K


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zul je altijd houden.

    Silverlance schreef:
    Zul je altijd houden.
    daar hou ik je aan.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    130412 schreef:
    (...)daar hou ik je aan.

    Hoezo?
    Het is toch best logisch dat dit soort dingen blijven bestaan, hoe vervelend het ook is.