• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht, drukt kleine kusjes in mijn nek terwijl hij me richting de bank duwt. Hij gaat alvast zitten, kijkt mij aan met een lieflijke glimlacht en trekt me vervolgens bij hem op schoot. Ik laat het gewillig gebeuren.
    "Veel beter." fluistert hij zacht. Hij tilt mijn hoofd iets op zodat hij goed bij mijn keel kan komen om vervolgens daar zachte kusjes te geven die omlaag gaan. Vlak boven mijn jurkje stopt hij en gaat hij weer omhoog. Ik ril en kreun zachtjes.
    "Ja, beter." murmel ik zachtjes. Ik leg mijn ene hand losjes op zijn schouder terwijl ik me alles gewoon laat overkomen. Nee bestaat niet meer, er bestaat eigenlijk amper iets in mijn hoofd, behalve Nathan en zijn aanrakingen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze rilde en kreunde zachtjes. Een tevreden glimlachje verscheen.
    'Ja, beter,' murmelde ze zachtjes. Ze legde een hand losjes op mijn schouder. Eventjes wachtte ik of ze nog wat meer deed, maar dat deed ze niet. Ik ging met mijn handen over haar bovenbenen en liet ze weer verdwijnen onder haar jurkje. Ik liet ze rusten op haar heupen.
    'Als ik wat rustiger moet doen, dan moet je het zeggen,' fluisterde ik zachtjes hees. Mijn lippen drukte ik weer zachtjes op die van haar. Eventjes maar.. Ik duwde haar een stukje van mij af en wachtte af op haar antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat met zijn handen over mijn bovenbenen en laat ze weer verdwijnen onder mijn jurkje. Daar laat hij ze rusten op mijn heupen. Stomme panty... Ik wil zijn aanraking beter voelen dan dit.
    "Als ik wat rustiger moet doen, dan moet je het maar zeggen." fluistert hij hees. Zijn lippen drukt hij weer zacht op die van mij, heel even. Dan duwt hij me een stukje van zich af en kijkt hij me afwachtend aan, waar door ik besef dat hij een antwoord wilt. Ik knik lichtjes en afwezig waarna ik me naar hem toebuig en hebberig mijn lippen op die van hem druk. Mijn tong likt wat onrustig over zijn lippen heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte lichtjes en afwezig waarna ze weer naar mij toe boog en haar lippen hebberig op die van mij drukte. Haar tong likte wat onrustig over mijn lippen heen. Zachtjes lachte ik en trok haar zacht wat dichter tegen mij aan. 'Rustig,' fluisterde ik met een klein lachje en hapte speels naar haar tong, wanneer ik hem te pakken kreeg zoog ik hem zachtjes wat verder naar binnen. Mijn tong liet ik rustig die van haar strelen in de hoop dat die van haar ook weer rustig werd. Ik draaide wat, zodat ik tegen de rugleuning aan kon liggen, waar ik Beck in mee trok.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht zachtjes en trekt me wat dichter tegen zich aan.
    "Rustig." fluistert hij met een klein lachje, waardoor ik me heel even jong en naief voel. Hij hapt speels naar mijn tong, als hij hem te pakken krijgt zuigt hij hem zacht een stukje naar binnen. Hij streelt hem rustig met die van hem, waar door ik iets rustiger beweeg ermee en hem terug streel. Hij draait wat, gaat tegen de rugleuning aan liggen en trekt mij heen. Ik merk het amper, laat mijn hand weer langs zijn nek kriebelen en door zijn haar heen woelen. Ik geef mezelf helemaal.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Het lukte mij, ze bewoog rustiger en mijn mondhoeken krulden omhoog. Haar hand voelde ik langs mijn nek kriebelen en door mijn haar heen woelen. Ik hapte een beetje naar adem en draaide ons vervolgens om, waardoor zij nu diegene was die tegen de zij leuning aan lag. Één hand liet ik over haar ondergoed heen glijden, langzaam naar beneden tussen haar benen en toen weer omhoog.
    'Mag ik?' vroeg ik hees aan haar toen ik zachtjes trok aan de rand van haar panty en ondergoed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt naar adem en draait ons vervolgens om, waar door ik nu tegen de leuning aan lig. Zijn hand laat hij over mijn ondergoed heen glijden, langzaam tussen mijn benen en dan weer omhoog. Trillerig haal ik adem, terwijl ik het voel kriebelen in mijn onderbuik.
    "Mag ik?" vraagt hij als hij zacht aan de rand van mijn panty en ondergoed trekt.
    "Ja." fluister ik ademloos en hees. Mijn hoofd en geest is zo vertroebeld dat ik gewoon weer instem. Ik beweeg mijn bekken zelfs een beetje omhoog zodat hij alles beter uit kan trekken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja,' fluisterde ze ademloos en hees. Ze bewoog haar bekken een beetje omhoog waardoor ik haar panty en ondergoed makkelijk omlaag kon trekken. Zachtjes deed ik dat en trok het zo ver mogelijk omlaag. Ik ging omlaag en duwde haar benen voorzichtig wat verder uit elkaar. Ik boog er langzaam naar toe, wachtte eventjes maar gaf dan toch uiteindelijk daar kleine kusjes. Vluchtig liet ik mijn tong er zelfs eventjes over heen gaan en gaf weer kleine kusjes. Ik ging weer iets omhoog, maar hield haar benen nog steeds uit elkaar. Speels liet ik mijn vingers er strelend overheen gaan.
    'Zal ik jou iets nieuws laten voelen?' vroeg ik zacht, waarna ik voorzichtig een vinger bij haar binnen liet komen en hem vervolgens zachtjes bewoog. Verder zorgde ik er voor met mijn vrije hand dat haar jurkje zo vele mogelijk bedekte, voor het geval dat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij trekt mijn ondergoed en panty zo ver mogelijk omlaag, waarna hij zelf ook omlaag gaat. Mijn benen duwt hij voorzichtig iets uit elkaar. Hij buigt er langzaam naar toe, wacht even waar door mijn lichaam van de plotselinge spanning lichtjes trilt. Uiteindelijk geeft hij er kleine kusjes. Ik laat een duidelijke kreun horen als hij er vluchtig met zijn tong over heen gaat en dan verder gaat met de kusjes. Hij komt wer iets omhoog, maar houd mijn benen nog altijd uit elkaar. Zijn vinger gaat er speels strelend overheen en ik hijg licht.
    "Zal ik jou iets nieuws laten voelen?" vraagt hij zacht, waarna hij voorzichtig een vinger bij mij naar binnen laat komen en die vervolgens zacht beweegt. Ik kan hier door amper antwoorden, kreun zacht en merk niet eens dat hij met zijn vrije hand er voor zorgt dat mijn jurkje zo veel mogelijk bedekt.
    "Ja... graag." antwoord ik, al kreunend. "Alsjeblieft." smeek ik hem al bijna. Door zijn handelingen knap ik bijna uit elkaar van verlangen. Dat is duidelijk te merken aan mijn lichaam die wat kronkelt door zijn vingers, mijn ademhaling en mijn gezichtsuitdrukking.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Na haar overduidelijke kreun, kreunde ze zacht en duurde het even voordat ze antwoord gaf op mijn vraag, terwijl ik allang begonnen was en niet echt een antwoord hoefde te hebben.
    'Ja... graag,' antwoordde ze al kreunend. 'Alsjeblieft,' smeekte zij mij bijna. Haar verlangen werd nog duidelijker hoe haar lichaam onder mij kronkelde en ook door haar ademhaling en gezichtsuitdrukking. Ik lachte zachtjes en liet mijn vinger iets sneller bewegen. Eventjes hield ik dat aan. Een tweede vingers liet ik voorzichtigjes naar binnen gaan die mee ging op hetzelfde tempo. Ook dat hield ik even aan. Mijn vingers haalde ik er voorzichtig uit en hield ze eventjes voor mij en zag hoe vochtig ze waren geworden door haar. Ik spreidde mijn vingers en likte eventjes over het puntje van mijn wijsvinger. Tevreden glimlachte ik en ging weer omlaag. Kleine kusjes gaf ik en voelde mijn lippen vochtig worden. Tevreden glimlachte ik en likte vluchtig over haar klit heen. Weer glimlachte ik en liet mijn tong er nog eens over heen gaan, maar dit keer liet ik mijn tong iets tussen haar schaamlippen gaan. Een tevreden geluidje maakte ik en kwam weer omhoog. Mijn lippen drukte ik zachtjes op die van haar.
    'Laat maar merken als je verder wilt,' fluisterde ik zacht tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en laat zijn vinger iets sneller bewegen. Als hij een tweede vinger voorzichtig naar binnen brengt en die op hetzelfde tempo meebeweegt, hap ik naar adem. Hij gaat nog even door en ik krom mijn rug van genot. Dan haalt hij zijn vingers uit mij en houd ze voor zich. Ik zie hoe vochtig die zijn geworden door mij en zelfs nu sla ik mijn ogen verlegen neer. Hij spreid zijn vingers en likt even over het puntje van zijn wijsvingers. Ik word lichtjes rood als hij tevreden glimlacht. Dan gaat hij weer omlaag en begint hij weer kleine kusjes te geven. Als hij vluchtig over mijn klit heen likt, laat ik een gedempte kreun hoor. Wanneer hij dat opnieuw doet en iets tussen mijn schaamlippen gaat, kreun ik opnieuw, maar het lukt me niet meer om te dempen. Ik hoor hem een tevreden geluidje maken en hij komt weer omhoog. Zijn vochtige lippen drukt hij zacht op die van mij.
    "Laat maar merken als je verder wilt." fluistert hij zacht tegen mijn lippen aan. Ik knik lichtjes en lik mijn eigen lippen nu af, wat een vreemde smaak af geeft. Ik probeer op adem te komen omdat ik flink aan het hijgen was. Mijn handen dwalen af naar zijn broek, waar ik over zijn kruis begin te strelen als tegen dat ik er klaar voor ben. Praten lukt me nu echt niet meer, ik weet zeker dat ik zijn gebrabbel dan zou opvolgen. Ondertussen maak ik zijn broek al los.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Lichtjes knikte ze en ik keek toe hoe ze haar eigen lippen aflikte. Haar gekreun van zo net had ik zeker wel gehord en het maakte mij blij, een teken dat ze het goed vond voelen. Zachtjes lachte ik toen ik hoorde hoe ze haar adem probeerde terug te krijgen. Ik kreun zachtjes toen ik haar hand opeens over mijn kruis voelde strelen, dat gaf mij een teken dat zij er klaar voor was. Praten deed ze niet, wat mij weer zachtjes deed lachen, ondertussen maakte zij mijn broek los. Een klein zacht geluidje verliet mijn mond en ik verstopte mijn hoofd eventjes bij haar nek. Misschien niet de goeie plek vanwege de vorige keer. Een klein stukje ging ik omhoog, schoof het bandje van haar jurkje een beetje opzij en gaf een klein, zacht kusje op het bijt plekje.
    'Doe maar rustig aan,' fluisterde ik zachtjes hees en drukte zacht mijn lippen op die van haar. 'We hebben alle tijd. Ik laat mijn broek met rust, we doen het op jouw tempo.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en kreunt zacht als ik over zijn kruis streelt. Daarna lacht hij weer zachtjes. Als ik zijn broek los heb, verlaat er een klein zacht geluidje zijn mond en verstopt hij zijn gezicht in mijn nek. Hij komt een klein stukje omhoog, schuift het bandje van zijn plek en geeft een klein, zacht kusjje op de pijnlijke plek op mijn schouder.
    "Doe maar rustig aan." fluisert hij zacht en hees, waarna hij zijn lippen zacht op die van mij drukt. "We hebben alle tijd. Ik laat mijn broek met rust, we doen het op jouw tempo." Ik glimlach dankbaar naar hem, maar trek zijn broek toch wat ruw naar beneden, als teken dat ik er echt wel klaar voor ben. Zijn boxer neem ik mee. Daarna buig ik me iets over hem heen en lik ik zach over zijn gevoelige eikel heen. Daarna neem ik hem in mijn mond en begin ik zachtjes eraan te zuigen. Ik probeer ondertussen mijn tong zoveel mogelijk te bewegen. Daarna kijk ik op met een klein glimlachje, trek ik mijn hele panty en ondergoed van mijn voeten af en ga ik op Nathan zitten, zodat zijn lid bij mij naar binnen dringt. Ik kreun er zacht bij.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte dankbaar naar mij, maar trok toch mijn broek wat ruw naar beneden, gevolgd door mijn boxer. Geamuseerd keek ik haar aan, wat over ging in verbaasd toen ze over mij heen boog. Een gedempte kreun liet ik gaan toen ze zacht likte over mijn eikel. Daarna nam ze hem in haar mond en begon ze zachtjes eraan te zuigen. Mijn gedempte kreun werd wat minder gedempt en was nu zelfs richting luid toen ze haar tong erbij begon te bewegen. En dan durfde zij zichzelf nog wel onervaren te noemen. Ze keek op met een klein glimlachje, trok haar panty en ondergoed helemaal uit en ging boven op mij zitten, zodat mijn lid bij haar binnen drong. Zacht kreunde ze erbij en ik kreunde zacht mee.
    'Hmm,' zei ik zacht kreunend. 'Madammetje wilt helemaal voor nieuw gaan.' Mijn handen gingen over haar bovenbenen, verdwenen onder haar shirt en hield vervolgens haar vast bij haar heupen. Zo ver als ik kon bewoog ik zacht en met mijn handen liet ik haar mee bewegen.

    [Ok.. hoe zit/liggen ze nu.. Volgens mij let ik daar echt nooit op.. Volgens mij als je dit echt doet dat je dan allang van de bank flikker of zo..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hum, eigenlijk let ik er ook niet echt op hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm." zegt hij zacht kreunend. "Madammetje wilt helemaal voor nieuw gaan." Door zijn opmerking word ik iets rood. Zijn handen gaan over mijn bovenbenen, verdwijnen onder mijn jurkje en houden mij vervolgens van bij mijn heupen. Hij beweegt zo ver hij kan, zacht met mij mee en zijn handen laat hij met mij mee bewegen.
    "Ik probeer het." zeg ik zacht en beweeg mezelf eerst lichtjes op en neer, alles een beetje uittestend. Al snel word ik er handig in en beweeg ik steeds wat sneller, waarbij ik mijn ogen sluit en zacht kreun. Ik kan nu precies alles bepalen, het tempo, hoe diep hij gaat en gewoon alles. Het voelt eigenlijk wel goed om dat eens te kunnen, omdat Nathan normaal de leider is. Hier maak ik dan ook vollop gebruik van door af en toe te wisselen en spelen ermee.


    Your make-up is terrible