Ik zoek rollen voor mijn nieuwe story 'Pressure'.
Het gaat over een meisje dat in een streng christelijk gezin woont. Eerst vindt ze populariteit niet zo belangrijk en geeft er niets om. Tot ze op een af andere manier in het krijt komt te staan met een groep bijzondere kinderen. De kinderen gedragen zich totaal anders dan zij doet; ze houden zich niet aan de regels, uiterlijk is alles en je moet populair zijn of je bent niets. Het meisje sluit zich bij de groep aan en begint populariteit belangrijk te vinden. Het begint alles voor haar te worden. De groep verandert ook en begint zwaardere eisen aan het meisje te stellen. Ze moet dingen doen die ze niet wil en maakt de meest zware dingen mee. Is er nog wel een weg terug?
Ik zoek:
Oude vrienden van de hoofdpersoon. Prominence en XInnocenceX en Omnivium en Nosh
Drie of nieuwe vrienden van de hoofdpersoon (Het liefst alternatieve mensen). CxStylinson en XInnocenceX en ... en ...
De ouders van de hoofdpersoon (Deze zijn zwaar christelijk) (Ze heten 'Denver' van de achternaam). katl1 en Memoria
De zus van de hoofdpersoon (Probeert haar te steunen, maar vindt de stijl van de hoofdpersoon te ver gaan). CxStylinson
Een paar leerkrachten van de school. Ahri en katl1 en ... en ...
Een paar pestkoppen. Merrow
Een paar meelopers. Yuliette
Gewone leerlingen.
Wat ik wil weten over je personage:
Rol;
Volledig naam/ bijnaam;
Leeftijd;
Hobby's en interesses;
Verleden;
Innerlijk; [Niemand is perfect]
Uiterlijk; [Het liefst geen beroemdheden of perfecte mensen]
Wil je een waarschuwing als ik begin?