• Ik zoek rollen voor mijn nieuwe story 'Pressure'.
    Het gaat over een meisje dat in een streng christelijk gezin woont. Eerst vindt ze populariteit niet zo belangrijk en geeft er niets om. Tot ze op een af andere manier in het krijt komt te staan met een groep bijzondere kinderen. De kinderen gedragen zich totaal anders dan zij doet; ze houden zich niet aan de regels, uiterlijk is alles en je moet populair zijn of je bent niets. Het meisje sluit zich bij de groep aan en begint populariteit belangrijk te vinden. Het begint alles voor haar te worden. De groep verandert ook en begint zwaardere eisen aan het meisje te stellen. Ze moet dingen doen die ze niet wil en maakt de meest zware dingen mee. Is er nog wel een weg terug?

    Ik zoek:
    Oude vrienden van de hoofdpersoon. Prominence en XInnocenceX en Omnivium en Nosh
    Drie of nieuwe vrienden van de hoofdpersoon (Het liefst alternatieve mensen). CxStylinson en XInnocenceX en ... en ...
    De ouders van de hoofdpersoon (Deze zijn zwaar christelijk) (Ze heten 'Denver' van de achternaam). katl1 en Memoria
    De zus van de hoofdpersoon (Probeert haar te steunen, maar vindt de stijl van de hoofdpersoon te ver gaan). CxStylinson
    Een paar leerkrachten van de school. Ahri en katl1 en ... en ...
    Een paar pestkoppen. Merrow
    Een paar meelopers. Yuliette
    Gewone leerlingen.


    Wat ik wil weten over je personage:
    Rol;
    Volledig naam/ bijnaam;
    Leeftijd;
    Hobby's en interesses;
    Verleden;
    Innerlijk; [Niemand is perfect]
    Uiterlijk; [Het liefst geen beroemdheden of perfecte mensen]
    Wil je een waarschuwing als ik begin?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 22:17 ]


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor de rollen, maar ik heb er nog heel wat nodig!


    26 - 02 - '16

    Rol;Meeloopster
    Volledig naam/ bijnaam; Camilla Eloisa Bice Bijnaam:Cam
    Leeftijd; 18
    Hobby's en interesses; Camilla houd heel veel van ballroom dansen. Ze traint dan ook vier keer per week en doet mee aan wedstrijden. Ze danst dus op hoog niveau. Het komt ook wel voor dat ze hiervoor naar het buitenland moet waardoor ze soms gewoon een week school mist. Naast dansen doet Camilla aan fotograferen. Ze houd ervan om door een natuurgebied te lopen en de mooie dingen die ze ziet te fotograferen.
    Verleden; Camilla heeft tot haar 10de in Spanje gewoond. Ze kon daar altijd met iedereen wel goed opschieten en was nog geen meeloper. Ze is naar Nederland verhuist omdat haar vader een goede baan in Nederland gevonden had. Door problemen met het leren van een nieuwe taal en cultuur is Camilla heel onzeker geworden waardoor ze een meeloper is geworden.
    Innerlijk; Zoals ik net al zij is Camilla een heel onzeker meisje die overal een beetje bij probeert te horen. Ze heeft geen eigen mening, maar wel een eigen kledingstijl. Op een één of andere manier wil ze met haar kleding wel weer anders zijn dan de rest. Haar kleding is apart, maar wel heel modebewust. Wanneer er veel mensen zijn trekt Camilla zichzelf altijd een beetje terug, ze is dat heel observerend en luistert naar de gesprekken die gevoerd worden. Zelf durft ze nooit veel te praten omdat ze bang is dat mensen haar uitlachen als ze fouten maakt of dingen verkeerd uitspreekt. Wel kan je heel goed één op één gesprekken met haar voeren. Ze is iemand waar je naartoe gaat als je problemen hebt. Zij luistert goed naar wat je te zeggen hebt, komt met oplossingen of steunt je met je problemen.
    Uiterlijk;


    Camilla heeft een licht getinte huid en bruin haar. Haar lengte is 1.75 meter. Niet heel groot maar ook weer niet klein. Camilla is nooit tevreden over haar kapsel en vindt het vreselijk om naar de kapper te gaan. Bang dat de kapper haar haar nog erger maakt. Het komt wel voor dat Camilla te laat op school komt maar dat komt dan omdat haar haar die dag weer een groot drama is.
    Wil je een waarschuwing als ik begin? Is goed

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 23:56 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Rol; Leerkracht
    Volledig naam/ bijnaam; Michelle (wordt vaak Chelle of Mish genoemd) Heartman
    Leeftijd; 30
    Hobby's en interesses; Michelle is lerares beeldende vorming en is dan ook dol op kunst.
    Verleden; Michelle begon als kinderboeken schrijfster voor kinderen van kleuterklasjes. Uiteindelijk werkte dit niet en besloot ze maar leerkracht te worden. Dit was moeilijker dan ze dacht, maar ze zou er zeker niet zonder willen.
    Innerlijk; Michelle is een zelfzekere vrouw die zegt wat ze wil en niet wil. Ze deinst voor niets of niemand terug. Zelfs niet voor kinderen die een beetje arrogant of vervelend doen. Het is een erg vriendelijke vrouw met wie je goed kan praten. Ze is een luisterend oor voor iedereen die dat nodig heeft. Ze is op dit moment single, maar vindt dat totaal niet erg.
    Uiterlijk; Michelle heeft lange blonde haren die over haar schouders vallen, een licht getinte huid, blauwe ogen en een prachtig slank figuur.


    26 - 02 - '16

    Ik heb alle rollen nodig, eerder kan ik niet beginnen ;x


    26 - 02 - '16

    Welke het meest?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De ouders en eventueel een pestkop.


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    De ouders en eventueel een pestkop.
    Ze komen er aan, moet wel naar hockey straks(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dankjewel! (:


    26 - 02 - '16

    Rol: Pestkop
    Volledig naam/ bijnaam: Marischa Angelina Keiths (BijnaamL Ischa of Ri)
    Leeftijd: 17
    Hobby's en interesses: Marischa is gek op uitgaan, jongens en tijdschriften lezen.
    Verleden: Marischa heeft niet echt een bijzonder verleden. Ze is enig kind van rijke ouders en ontzettend verwend.
    Innerlijk: Marischa is ongelofelijk verwend en dit is vreselijk irritant. Ze wil altijd alles op haar manier en trekt zich van niemand wat aan. Als iets niet gaat zoals zij dat wil wordt ze woest. Mensen van haar leeftijd maakt ze bang en manipuleert ze om haar zin te krijgen, tegen leraren geeft ze gewoon een grote bek. Marischa is, in tegenstelling wat veel mensen denken, erg trouw. Ze komt altijd op voor haar vriendinnen. Dit komt vooral omdat ze hen erg nodig heeft. Ze zou nergens zijn zonder haar vaste groepje die haar complimenteren en haar altijd gelijk geven. Marischa is gemeen. Ze is niet achterbaks, maar zegt recht in je gezicht wat ze van je vindt. Ze is eng en veel mensen zijn bang voor haar. Het is dan ook grappig dat ze in haar eentje helemaal niet zo veel voorsteld. Zonder een groepeje mensen dat achter haar staat is ze niet meer zo stoer en is ze behoorlijk onzeker. Met haar groepje kan ze zich overal uit bluffen of haar bedreigingen waar maken, als ze alleen is is ze angstig en nerveus.
    Uiterlijk: Marischa is de middelste op de foto. De anderen kunnen d'r nichtje of beste vriendinnen zijn ofzo...of je denkt je gewoon weg ^^

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 19:29 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Thank youuu ;3


    26 - 02 - '16

    Klein vraagje, ik ben bezig met een personage; een pestkop. Zitten deze pestkoppen in de groep waarin je hoofdpersonage terecht komt en haar het leven zuur maken door steeds zwaardere eisen aan haar te stellen?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat was wel de bedoeling ja


    26 - 02 - '16

    Oke, dan weet ik dat :3 Ik dacht het al, maar wist het niet zeker (:
    Ik ga weer braaf verder :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Rol; Leerkracht wiskunde
    Volledig naam/ bijnaam; Karina Nathanson
    Leeftijd; 35
    Hobby's en interesses; Karina is erg geïnteresseerd in wiskunde en wetenschappen, vakken die ze dan ook geeft. Verder speelt ze piano en leest ze graag.
    Verleden; Karina was heel verlegen toen ze zelf nog op school zat en had daardoor veel moeite om vrienden te maken. dat ze leerkracht zou worden stond al jaren vast, het was al heel snel een droom van haar. Haar studies na het middelbaar gingen niet van een leien dakje, maar uiteindelijk heeft ze toch haar diploma gehaald.
    Innerlijk; Karina is op zich redelijk verlegen, al probeert ze dat tegenover haar leerlingen niet te laten merken. Erg brutale leerlingen kunnen haar echter soms van haar stuk brengen. Ze is erg begaan met leerlingen die het moeilijker hebben, met leren of sociaal, en wil hen graag helpen. Soms zelfs iets te graag. Ze heeft een hekel aan pestkoppen, mensen die brutaal zijn en mensen die duidelijk geen moeite doen voor school. Al probeert ze als leerkracht om niemand voor te trekken, toch is objectief blijven niet altijd even makkelijk.
    Uiterlijk; Karina is niet erg met haar uiterlijk bezig, zolang ze maar deftig is. Ze heeft bruin haar tot over haar schouders dat onderaan licht krult. Haar kleding is meestal nogal sober.
    Wil je een waarschuwing als ik begin? Mag, dan kijk ik of ik het blijf volgen (ik ben redelijk kieskeurig)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Rol; Pestkop

    Volledig naam/ bijnaam; Stephanie Ashford

    Leeftijd; 17

    Hobby's en interesses; Jongens, uitgaan, feesten, shoppen.

    Verleden; Ondanks dat Stephanie alles krijgt wat haar hartje begeert van haar ouders, mist er toch één ding. Haar ouders werken allebei, waardoor ze amper thuis zijn. Geld is er in overvloed, maar het tekort aan aandacht en ouderlijke liefde compenseert dat. Natuurlijk is Stephanie niet anders gewoon en geniet ze van het feit dat ze dus alles kan doen en laten wat ze wilt. Er is simpelweg geen ouderlijk gezag in haar leven. Stephanie is enigskind en weet altijd haar straf te ontlopen doordat ze haar ouders om haar vingers kan draaien. Het is altijd iedereen geweest, behalve zij

    Innerlijk; Stephanie is grofweg gezegd een over het paard getilde bitch. Ze heeft een grote mond, laat zich door niemand commanderen en ook luisteren naar de leraren zit er niet in. Ze doet haar eigen zin en is in dat opzicht dan ook behoorlijk rebels. Ze denkt dat de wereld voornamelijk om haar draait, zelfs wanneer het dit gewoon niet doet. Ze is dan ook iemand die gauw een scene van iets maakt of zich overdreven aanstelt.
    Stephanie is het bazige type en maakt het anderen graag lastig. Ze doet enkel de dingen waarvan zijzelf beter wordt. Anders laat ze anderen altijd de klusjes opknappen die zij gewoonweg niet wilt doen.

    Uiterlijk;



    Op de foto zie je dus hoe Stephanie eruit ziet. Echte opvallendheden heeft ze verder niet, afgezien van het feit dat ze haar looks dus erg belangrijk vind en veel aandacht aan haar uiterlijk besteed. Ze draagt over het algemeen altijd jurkjes en heeft haar haren liever los dan in een staart. Haar nagels zien er eveneens altijd tiptop in orde uit en je zal haar ook haast nooit aantreffen zonder make-up. Stephanie is dan ook een echt mode-popje dat nooit een bad hairday of out-of-bed look zal hebben.

    Waarschuwing; Ja


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”