• Ik heb dus een muts, haha. Maar mijn vraag is of je een muts ook kan dragen als je een staart in hebt. Aangezien ik mijn haar liever in een staart steeds heb, vroeg ik me af of ik zo die muts kan dragen (als het nog kouder is). Hebben jullie wel vaker mensen gezien die een muts ophebben en een staart hebben, haha? Het ziet er dan zo uit bij mij:



    Zou ik het dan zo kunnen dragen?


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind dat het wel kan, maar mijn voorkeur gaat bij mutsen uit naar los haar ;3


    26 - 02 - '16

    Ahri schreef:
    Ik vind dat het wel kan, maar mijn voorkeur gaat bij mutsen uit naar los haar ;3


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ahri schreef:
    Ik vind dat het wel kan, maar mijn voorkeur gaat bij mutsen uit naar los haar ;3

    Ahri schreef:
    Ik vind dat het wel kan, maar mijn voorkeur gaat bij mutsen uit naar los haar ;3


    Believe in yourself.

    Ziet er bij jou leuk uit. (:


    You are beautiful, you are love.

    Hmm, dan moet de staart in de muts en wat plukken aan de voorkant los, als je snapt wat ik bedoel. Alsof het lijkt dat je kort haar hebt. Maar je hebt dan wel een zichtbare bobbel in je muts. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Thanks iedereen!


    The sun will rise and we will try again.

    Jewel. Je kan er ook een schuine staart/vlecht onder dragen, that's awesome.


    No growth of the heart is ever a waste

    Staat je leuk !! (:


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ahri schreef:
    Ik vind dat het wel kan, maar mijn voorkeur gaat bij mutsen uit naar los haar ;3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ikvind het wel leuk staan (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Uchiha schreef:
    Jewel. Je kan er ook een schuine staart/vlecht onder dragen, that's awesome.


    Goed idee! (:


    The sun will rise and we will try again.

    @Dirtypaws en @Alicedreams dank jullie wel! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Staat leuk, hoor, zo met die krulletjes :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Elenei schreef:
    Staat leuk, hoor, zo met die krulletjes :Y)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.