Het is niet gegaan zoals ik het gepland had, naar het gebeurde toch.
Afgelopen weekend hadden we een weekend met een jeugdvereniging waar mijn beste vriendin en haar broer ook beide lid zijn. Ik had de hele avond met alles en iedereen al heel gezellig zitten praten, en voornamelijk ook wel met hem vrij veel. Toen gingen we een kaart spelletje spelen en ik zat naast hem op de bank. Wanneer onze beide handen leeg waren ging ik met mijn rug naar achter tegen de leuning liggen, waar hij zacht mijn schouder begon te strelen. Ik heb nog nooit zoveel rommel gevoeld in mijn buik van zo'n simpele aanraking.
De hele nacht hebben we zitten kletsen, aangezien hij naast mij lag en halverwege de nacht hebben we het beide aangedurfd om elkaars handen vast te pakken. Hij heeft mij ook in slaap zien vallen, wat hij schattig vond. Ook heeft hij me in de ochtend gecomplimenteerd.
Vanochtend werd ik wakker met een sms van hem. Dus ik denk dat het van zijn kant serieus is.
Nou vroeg mijn beste vriendin er gisteren naar, maar ik heb nog ontkent. Mijn beste vriend vind dit echt een ernorme fout en zegt dat ik het haar juist moet vertellen. Omdat het nu nog in zo'n vroege stemming is en er dan gemakkelijker een punt achter te zetten is, wanneer er zich problemen gaan voordoen, die beter te voorkomen zijn.
Wat vinden jullie? En als ik het haar moet vertellen. Hoe dan?
Ik ben zo bang voor haar reactie.
[ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 8:54 ]