• Dit topic is gesloten.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 15:26 ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Inhumanity schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook niet & dat is ook helemaal niet mijn wens.
    ik breng het gewoon aan het licht, meer niet.
    mensen zien zelf maar wat ze ermee doen.
    Ik zie dit gewoon als een tweede Tokio Hotel hype.

    Ik heb het originele topic bericht gelezen en daar stond iets in vermeld van:
    "Dan zoeken jullie maar een andere site om One Direction verhalen op te dumpen." -in andere woorden, maar daar kwam het wel op neer. Maar goed, ik ben niet uit op ruzie. Ik geef ook toe dat deze hype al wat langer aansleept maar niets duurt voor eeuwig. Over een tijdje zal het vast wel wat minder worden. Tot die tijd met je maar even op je tanden bijten, want zo als ik al eerder zei: het zal nog wel even duren voor deze hype helemaal over zal zijn.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 15:01 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben het helemaal met je eens. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Inhumanity schreef:
    (...)

    Wel dan moet je je naar je leeftijd gedragen & je irritatie uitleven bij de topic waar het zich gevormd heeft & niet de topic waar het zich wilt lossen.
    Ik heb niks over jullie dierbare '1D' gezegd dat negatief in aard is,
    reageer dan ook niet alsof dit wel zo is (':


    Waarom ga je dit opeens op mijn richten? Ik word gewoon moe van al dat gezeik over hypes etc. Je weet gewoon dat als je dit soort topics opent, je tegen kritiek krijgt & dat schijn jij weer niet aan te kunnen.
    Nee, maar je zeikt wel over deze hype en dat er niks meer te vinden is. Er zijn op dit moment gewoon meer Directioners op Q dan iets anders. Jij bent - zo te zien aan je profiel - fan van TH. Deze hype was er een aantal jaar geleden, en toen heb ik er ook niet over gezeurd.


    To infinity and beyond •

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Ik heb het originele topic bericht gelezen en daar stond iets in vermeld van:
    "Dan zoeken jullie maar een andere site om One Direction verhalen op te dumpen." -in andere woorden, maar daar kwam het wel op neer. Maar goed, ik ben niet uit op ruzie. Ik geef ook toe dat deze hype al wat langer aansleept maar niets duurt voor eeuwig. Over een tijdje zal het vast wel wat minder worden. Tot die tijd met je maar even op je tanden bijten, want zo als ik al eerder zei: het zal nog wel even duren voor deze hype helemaal over zal zijn.


    jammer genoeg, denk ik hetzelfde.
    & inderdaad, waarom is er niet zo'n helder geval dat op het brilliante idee komt om een site te maken voor 1D?
    Die tokio hotel hype heeft zich ook verplaatst naar aparte sites.
    waarom is dat in dit geval niet mogelijk?
    teveel moeite?


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Waarom ga je dit opeens op mijn richten? Ik word gewoon moe van al dat gezeik over hypes etc. Je weet gewoon dat als je dit soort topics opent, je tegen kritiek krijgt & dat schijn jij weer niet aan te kunnen.
    Nee, maar je zeikt wel over deze hype en dat er niks meer te vinden is. Er zijn op dit moment gewoon meer Directioners op Q dan iets anders. Jij bent - zo te zien aan je profiel - fan van TH. Deze hype was er een aantal jaar geleden, en toen heb ik er ook niet over gezeurd.


    Ik ben geen fan van tokio hotel - ik was fan van tokio hotel ja
    & omdat dat met de jaren veranderd, wilt niet zeggen dat ik die verhalen ga verwijderen. Ik ben er steevast van overtuigd dat als jij Justin Bieber verhalen gaat schrijven & 10 jaar verder bent, dan houd je die verhalen bij ter herinnering.
    & waarom zou ik niet tegen kritiek kunnen? - omdat mensen zich sneller aangevallen voelen dat bedoeld is? vast ja.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Inhumanity schreef:
    (...)

    jammer genoeg, denk ik hetzelfde.
    & inderdaad, waarom is er niet zo'n helder geval dat op het brilliante idee komt om een site te maken voor 1D?
    Die tokio hotel hype heeft zich ook verplaatst naar aparte sites.
    waarom is dat in dit geval niet mogelijk?
    teveel moeite?

    In de tijd van Tokio Hotel heeft niemand fans van TH gedwongen om naar een andere site te gaan en dat doe jij op dit moment dus eigenlijk wel en dat is ook één van de redenen waarom de fans op dit soort topics fel reageren. Plus die andere sites werden door andere mensen gemaakt, door personen die los stonden van Quizlet.nl dus dat staat los van elkaar.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 15:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Inhumanity schreef:
    (...)

    Ik ben geen fan van tokio hotel - ik was fan van tokio hotel ja
    & omdat dat met de jaren veranderd, wilt niet zeggen dat ik die verhalen ga verwijderen. Ik ben er steevast van overtuigd dat als jij Justin Bieber verhalen gaat schrijven & 10 jaar verder bent, dan houd je die verhalen bij ter herinnering.
    & waarom zou ik niet tegen kritiek kunnen? - omdat mensen zich sneller aangevallen voelen dat bedoeld is? vast ja.


    Nou, omdat je nogal fel reageert als mensen zeggen dat dit nou al de zoveelste topic is over 1D en de populariteit ervan. Sorry, maar als je het er niet mee eens bent, zul je toch ergens anders heen moeten gaan of het negeren. Maar dat laatste schijn je niet te kunnen.


    To infinity and beyond •

    TeamSterek schreef:
    (...)
    In de tijd van Tokio Hotel heeft niemand fans van TH gedwongen om naar een andere site te gaan en dat doe jij op dit moment dus eigenlijk wel en dat is ook één van de redenen waarom de fans op dit soort topics fel reageren. Plus die andere sites werden door mensen gemaakt door personen die los stonden van Quizlet.nl dus dat staat los van elkaar.


    ik dwing niemand om naar een andere site te gaan,
    ik houd de optie open.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Nou, omdat je nogal fel reageert als mensen zeggen dat dit nou al de zoveelste topic is over 1D en de populariteit ervan. Sorry, maar als je het er niet mee eens bent, zul je toch ergens anders heen moeten gaan of het negeren. Maar dat laatste schijn je niet te kunnen.


    ja ik zal proberen te negeren wat in mijn face geduwt word.
    jij je zin & misschien word ik wel een van jullie als het zo doorgaat.
    monkey see, monkey do.(':

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 15:13 ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)

    Ik ben het hier wel mee eens, alleen vind het wel jammer dat bijna altijd de top stories vol staat met 1D.
    Zo krijgen anderen nauwelijks een kans, die misschien wel stukken beter schrijven maar de top stories niet halen omdat het puur niet over 1D gaat.


    feit. groot gelijk.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Het is maar waar je je druk om maakt.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Fanning schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens. :]


    Jij bent één van de weinigen.
    maar toch goed om te zien dat tenminste één iemand achter me staat.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Dit is het laatste wat ik erover te melden heb.
    want als het op dit niveau verder blijft gaan,
    dan blijven we discussiëren tot morgen - zonder iets wat veranderd.
    Ben je het er niet mee eens, tja - ieder heeft zijn/haar mening.
    Ik snap het ondertussen al : ik moet het negeren ofwel mijn account op quizlet opzeggen - wel .. oké dan. geen van beiden gaat gebeuren of is mogelijk.

    Ik snap jullie punt al. Ik snap hoe jullie er tegenover staan & erover denken. Jullie maakten je punt.
    Einde discussie - want dit is echt .. nutteloos.

    & nee dit is niet van ' ik kan het niet aan ' of iets, want serieus?
    Gaan we nu zo beginnen op het internet? 'proberen je gelijk te halen op een sociaal netwerk?' - enorm volwassen.

    Jullie mogen jullie mening droppen. Heb ik ook gedaan.
    Maar ik ga niet langer meer discussiëren - hier heb ik geen zin in.
    & ja - 'ik heb het zelf gezocht door dit te droppen op quizlet'
    kan best zo zijn, die stelling aanvaard ik.

    Maar het houdt hier op. (':


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Slotje op aanvraag.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn