• WE HEBBEN AL EEN NIEUWE CO-AUTEUR!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 19:54 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Nee, het is geen 1D fanfic, het is een OP story, anders had ik er wel bij vermeld dat het een 1D story zou zijn ...


    Er stond niet bij vermeld dat hij een OP was. Vooroordeel van mijn kant: jouw avatar is met 1D en je verhaal zocht een jongen die een bad boy van 1D kon zijn. Vooroordelen, niet slim. Sorry. Maar sommige mensen vinden het handig als er bij staat of het OP is. Niet dat ze meteen hetzelfde als ik denken, maar het is wel duidelijk. Succes met zoeken!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Er stond niet bij vermeld dat hij een OP was. Vooroordeel van mijn kant: jouw avatar is met 1D en je verhaal zocht een jongen die een bad boy van 1D kon zijn. Vooroordelen, niet slim. Sorry. Maar sommige mensen vinden het handig als er bij staat of het OP is. Niet dat ze meteen hetzelfde als ik denken, maar het is wel duidelijk. Succes met zoeken!


    Nou, wat heeft mijn avatar daarmee te maken? En nu staat er vermeld dat het OP is. Ik vind je een beetje onbeleefd als ik zo je berichten lees, sorry ...


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Nou, wat heeft mijn avatar daarmee te maken? En nu staat er vermeld dat het OP is. Ik vind je een beetje onbeleefd als ik zo je berichten lees, sorry ...


    Hmm, ik hoor het vaker dat dat de indruk is [over de avatar als die 1D is]. [: Sorry, ik probeer alleen eerlijk te zijn. Is niet erg hoor, iedereen z'n mening. Stel je voor dat we allemaal iedereen aardig vonden en alles hetzelfde leuk, nope, liever niet. Beter eerlijk zijn wat je vind. Ik vind het alleen maar prettig dat je eerlijk bent, mensen die recht door zee zijn, zijn een stuk duidelijk.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife