• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    Hij beet op mijn onderlip en ik opende mijn mond,waarna onze tongen tikkertje begonnen te spelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Langzaam stopte ik de kus, waarna ik een klein kusje na drukte op haar lippen. Liefdevol streek ik wat haren uit haar gezicht, waarna ik haar in een knuffel trok. 'Mm, je ruikt echt zo lekker.'

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 16:25 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    'Voor twaalf uur,' zei ik. 'En jij?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    'Vast ook zoiets' zeg ik schouderophalend.
    Ik zucht maar lach toch..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Hij stopte jammer genoeg de kus en drukte zachte kusjes op mijn lippen.Ik glimlachte toen hij wat verdwaalde haartje uit mijn gezicht streek en me daarna ik een knuffel trok."Wil je wat van mijn parfum mischien?"grinnikte ik en drukte dan kusjes in zijn nek .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ja, graag, dan heb ik je voor altijd bij me.' Probeerde ik zo serieus mogelijk te zeggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Baby you light up my world like nobody else^^ 8.1 voor Biohhh , nog steeds blij :D:D Anderen hadden een 4,5 of net een 6 XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlachte en keek hem aan."Dan zal ik je wat geven,maar dan moet je wel mee naar mijn kamer."zeg ik dan en grijns


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Adams
    Ik knik. 'Ehm, moet ik je... duwen?' zeg ik wat ongemakkelijk. Ik sta op en duw hem naar binnen, en zet hem neer aan een tafeltje. Ik ga zitten op een stoel naast hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Mijn grijns werd breder. 'Met alle liefde, natuurlijk.' En ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    "Dankje," zeg ik glimlachend. "Vertel eens wat over jezelf." voeg ik eraan toe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grijns en druk een kusje op zijn lippen waarna ik van zijn schoot afga en hem meeneem naar mijn kameren dan mijn kamer deur sluit en me weer tot Louis richt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex drukt nog een kusje op mijn lippen, waarna ze van mijn schoot afgaat en me naar haar kamer meeneemt. 'Ah, je hebt een mooie kamer. Zoiets heeft mijn zusje ook.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlach."Aww dankje.Dus ...Wat wil je nu doe?"vraag ik dan grijnzend en kijk hem aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik grijns naar haar. 'Ik ga jou parfum jatten, you know, je had het beloofd.' Ik had echt moeite om mijn lach in te houden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you