• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 21:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    "Wie zoekt die vind."grinnik ik en plof op mijn bed."Dus als je het wil moet je het zoeken."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mae St. Cloud
    Niall moest jammer genoeg naar huis en niet veel later kwam mijn broer me ophalen. We reden in stilte naar huis. Daar aangekomen ging ik me douchen en deed iets comfortabel aan. Ik ging op m'n bed zitten en dacht na over de avond. Het was geweldig met Niall. Opeens kwam ik tot het besef dat ik zijn nummer ofzo niet heb. Ik zou hem wel nog vinden, dacht ik. En bij die vredige gedachte viel ik langzaam in slaap.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Louis Tomlinson.
    'Nou,' ik trek een pruilipje, 'ga je mij niet helpen met zoeken?' Eigenlijk hoefde ze dat niet, want ze wist natuurlijk waar het lag. Alex schudde met haar hoofd. 'Ook niet wanneer ik dit doe?' Langzaam zette ik mijn handen in haar zij en begon haar als een gek te kietelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik begin te lachen.Hij kietelde me en dat was mijn zwakke plek dus."Lou ! Dat kieteld !"lach ik."Oké...Oké ik heef me over!"lach ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    'Dat komt mooi uit.' grijnsde ik, waarna ik over haar hand wreef en haar een vluchtig kusje op haar mond gaf.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    'Yes,' kir ik blij. Het werkte. 'Dus nu ga je me helpen met zoeken, lieve lieve Alex? Of het gewoon pakken.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik."Oké omdat jij het bent"zeg ik en knipoog naar hem.Ik ga naar mijn nachtkastje en haal het flesje eruit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Yes.' Alex haalt het flesje uit haar nachtkastje en overhandigd hem daarna aan mij. Ik doe alsof ik wat op spuit en kijk haar daarna aan. 'Ruik ik nou niet lekker?' Ik grinnik even.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik "laat me eens ruiken." Ik heef Louis een knuffel en ruik eens."Wel je ruikt lekker...Ook zonder parfum."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik begon te lachen. 'Had je werkelijk gedacht dat ik het zou op spuiten?' Ik glimlachte voorzichtig naar haar, waarna ik haar dichter tegen me aantrok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik."Je hebt me erin geluist."grinnik ik Ik genoot van onze omhelzing."Ik hou van je Lou."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ja, het spijt me heel erg.' Ik maakte een soort uihaal bij de ee's van heel, zodat het onschuldig klonk. 'Ik hou van je Lou.' Zei Alex. Mijn hele buik warmde zich op, en er vlogen vlinders rond. Wauw, hoe kon ik zo snel verliefd worden? Gewoon in een hele avond. Dat is me nog nooit over komen. 'Ik hou ook van jou, Alex.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlach en voel de vlinders weer in mijn buik vliegen als Louis zegt dat hij ook van mij houd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Een lange tijd blijven zo staan, gewoon genietend van elkaars aanwezigheid. Waarnaar ik mijn blik om mijn horloge laat vallen en tot mijn schrik is het al 23u30. Ik maak me los uit onze knuffel en kijk haar spijtig aan. 'Sorry, maar het is al half twaalf, ik had nu thuis moeten zijn...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik trek een pruillipje,maar knik dan."Als je wil,kan mijn vader je voeren."stel ik dan voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH