• Ik wil denk ik foundation gaan gebruiken, maar welke is geschikt? Ik heb best een lichte huid en ik wil niet dat die foundation heel duur wordt. Weten jullie trouwens of die van essence bij de kruidvat goed is en of die in lichte tinten verkrijgbaar is? En ik heb een paar sproeten, best wel weinig. Zijn er mensen hier die foundation gebruiken en tegelijkertijd sproeten hebben? Alvast bedankt voor het reageren. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Endure schreef:
    (...)

    Juist niet, BB creams komt uit Azië en mensen in Azië willen graag een bleke huid en die crèmes zijn vaak dus ook lichter.


    In Azie ja, maar de westerse merken hebben bijna geen lichte. Als je een Aziatische BB cream wil, moet je 'm van Ebay o.i.d. halen. En met make-up doe ik dat liever niet c: Bovendien zit er vaak whitener in.


    i put the fun in funeral

    Britsanity schreef:
    Ik heb geleerd dat je foundation altijd een tint donkerder moet zijn dan je huid want anders dekt die niet goed. Ik denk persoonlijk dat het merk niet zo heel veel uitmaakt.


    Aah gatver, alsjeblieft niet, hij moet de kleur van je hals zijn :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Audacity schreef:
    (...)

    In Azie ja, maar de westerse merken hebben bijna geen lichte. Als je een Aziatische BB cream wil, moet je 'm van Ebay o.i.d. halen. En met make-up doe ik dat liever niet c: Bovendien zit er vaak whitener in.


    De Westerse BB creams zijn ook geen echte BB creams, maar gewoon foundation met een andere naam.
    Je moet gewoon even op misslipgloss.nl kijken of veracamilla.nl etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    De Westerse BB creams zijn ook geen echte BB creams, maar gewoon foundation met een andere naam.
    Je moet gewoon even op misslipgloss.nl kijken of veracamilla.nl etc.


    Ik volg ze op YT ^^. Maar die halen ze toch ook van ebay?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik volg ze op YT ^^. Maar die halen ze toch ook van ebay?


    Niet altijd volgens mij, er was ook een speciale BB cream site, maar waarom vertrouw je Ebay niet? Het is echt een topsite hoor, ik heb er nog nooit problemen mee gehad en als je iets niet kreeg, kreeg je gewoon je geld terug enzo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Niet altijd volgens mij, er was ook een speciale BB cream site, maar waarom vertrouw je Ebay niet? Het is echt een topsite hoor, ik heb er nog nooit problemen mee gehad en als je iets niet kreeg, kreeg je gewoon je geld terug enzo


    Ik koop gewoon liever niet via internet omdat je het dan niet kan swatchen :c


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik koop gewoon liever niet via internet omdat je het dan niet kan swatchen :c


    Oowh, ahha, dan kijk je swatches van anderen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En welke die in de kruidvat te koop zijn, zijn goed en goedkoop? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik geef je één tip, als je een slechte huid hebt moet je absoluut geen foundation gebruiken. Je huid gaat ontzettend irriteren daardoor.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Avatar schreef:
    En welke die in de kruidvat te koop zijn, zijn goed en goedkoop? ^^


    essence tinted moisturizer
    wordt acne minder van en mee-eters ook, is alleen dus geen foundation, maar wel zelfde werking, maar dan gezond en goedkoop ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Oowh, ahha, dan kijk je swatches van anderen?


    Kan ook :3. Maar zolang ik in de winkel kan krijgen wat er ook op 't internet is, doe ik dat liever.


    i put the fun in funeral

    Avatar schreef:
    En welke die in de kruidvat te koop zijn, zijn goed en goedkoop? ^^


    Ik heb nooit een andere foundation gebruikt dan van Lancome, maar ik heb wel veel goeds gehoord over l'oreal, mac en max factor. Catrice is volgens mij ook wel okee.


    i put the fun in funeral

    GuitarOnFire schreef:
    Ik geef je één tip, als je een slechte huid hebt moet je absoluut geen foundation gebruiken. Je huid gaat ontzettend irriteren daardoor.


    Ligt erg aan wat je onder 'slecht' ziet. Met een gevoelige huid moet je erg oppassen wat je d'r op smeert ja. Er zijn genoeg goede foundations die geschikt zijn voor gevoelige huiden, maar die zijn meestal wel een stuk duurder.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ligt erg aan wat je onder 'slecht' ziet. Met een gevoelige huid moet je erg oppassen wat je d'r op smeert ja. Er zijn genoeg goede foundations die geschikt zijn voor gevoelige huiden, maar die zijn meestal wel een stuk duurder.


    Een hele slechte huid heb ik denk ik niet en ook niet heel gevoelig. (:


    The sun will rise and we will try again.

    ik heb die van essence. De mouse versie dan en die is heel fijn. Ik heb de lichtste tint omdat ik zelf ook een lichtere huid heb (: Hij is niet heel duur en als je een gevoelige huid hebt is hij opzich wel geschikt, alleen niet te veel en niet te vaak ;)


    Life is hard, just break it with your head <3