• Ik wil denk ik foundation gaan gebruiken, maar welke is geschikt? Ik heb best een lichte huid en ik wil niet dat die foundation heel duur wordt. Weten jullie trouwens of die van essence bij de kruidvat goed is en of die in lichte tinten verkrijgbaar is? En ik heb een paar sproeten, best wel weinig. Zijn er mensen hier die foundation gebruiken en tegelijkertijd sproeten hebben? Alvast bedankt voor het reageren. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ben je echt heel blank? Dan moet je echt gaan zoeken, want er zijn helaas niet heel veel merken die een echt lichte foundation hebben. Verder: wat voor een huid heb je? Droog, vet, snel geirriteerd etc.
    Als de sproeten echt duidelijk te zien zijn, kan je beter een goed dekkende foundation zoeken. Tenminste, ik vind het nooit zo mooi als je door de foundation heen nog wat grauwige sproetjes ziet zitten.


    i put the fun in funeral

    Ikzelf gebruik mousse van Catrice en ik vind die wel fijn :3. Hij dekt goed, al heb ik geen sproeten.
    Mousse wind ik al fijner dan foundation.
    En die van essence droogt snel uit.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 19:25 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als ik jou was zou ik geen foundation gaan gebruiken, maar eerder een BB crème/cream, een getinte dagcrème of een getinte moisturizer. Veel beter voor je huid ook, op verschillende beautyblogs kan je kijken welke het beste zijn.
    Gewoon even bij google iets intypen van: blog foundation review


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik gebruik mousse van Essence in een lichte tint en ik vind fijn en het is beter dan foundation.


    Shoganai i ne~

    Als je niet te duur wilt, moet je van Essence, Catrice of NYC proberen. Die hebben meestal ook wel vrij lichte tinten.


    Destroy what destroys you.

    Endure schreef:
    Als ik jou was zou ik geen foundation gaan gebruiken, maar eerder een BB crème/cream, een getinte dagcrème of een getinte moisturizer. Veel beter voor je huid ook, op verschillende beautyblogs kan je kijken welke het beste zijn.
    Gewoon even bij google iets intypen van: blog foundation review


    Of dit, inderdaad. BB-cream is foundation en dagcreme in een.


    Destroy what destroys you.

    Goedkope foundation is meestal niet erg goed, maar ik heb eentje van MaXFactor die heel erg goed is! Ze hebben ook lichte tinten want ik heb zelf een lichte huid. Hij kostte iets van 13 euro denk ik.


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Als je een goedkope wilt is die van de Hema ook niet slecht, ik heb zelf niet zo goede ervaring met Essence


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb sproeten en ik heb ook een hele lichte huid x) ik gebruik gewoon die van hema, haha. Hij dekt goed en hij is niet duur.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Endure schreef:
    Als ik jou was zou ik geen foundation gaan gebruiken, maar eerder een BB crème/cream, een getinte dagcrème of een getinte moisturizer. Veel beter voor je huid ook, op verschillende beautyblogs kan je kijken welke het beste zijn.
    Gewoon even bij google iets intypen van: blog foundation review


    Ohjo, dit ook nog: Dit bovenstaande hoef je niet per sé af te poederen en het geeft ook niet af zoals foundation, daarnaast heb je ook sneller de juiste tint te pakken en zie je er minder snel uit als een perzik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Als ik jou was zou ik geen foundation gaan gebruiken, maar eerder een BB crème/cream, een getinte dagcrème of een getinte moisturizer. Veel beter voor je huid ook, op verschillende beautyblogs kan je kijken welke het beste zijn.
    Gewoon even bij google iets intypen van: blog foundation review


    Heel veel BB creams heb je maar in een paar tinten, voor de hele blanke huid zijn ze vaak te donker :[.


    i put the fun in funeral

    Ik heb die van catrice en essence geprobeerd, maar aangezien ik extreem bleek ben was de lichtste kleur zelf te donker. Ik heb nog steeds geen foundation in mijn kleur gevonden, dus ik kan je niet helpen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Audacity schreef:
    (...)

    Heel veel BB creams heb je maar in een paar tinten, voor de hele blanke huid zijn ze vaak te donker :[.


    Juist niet, BB creams komt uit Azië en mensen in Azië willen graag een bleke huid en die crèmes zijn vaak dus ook lichter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb geleerd dat je foundation altijd een tint donkerder moet zijn dan je huid want anders dekt die niet goed. Ik denk persoonlijk dat het merk niet zo heel veel uitmaakt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Audacity schreef:
    Ben je echt heel blank? Dan moet je echt gaan zoeken, want er zijn helaas niet heel veel merken die een echt lichte foundation hebben. Verder: wat voor een huid heb je? Droog, vet, snel geirriteerd etc.
    Als de sproeten echt duidelijk te zien zijn, kan je beter een goed dekkende foundation zoeken. Tenminste, ik vind het nooit zo mooi als je door de foundation heen nog wat grauwige sproetjes ziet zitten.


    Zo'n super lichte huid heb ik niet maar best wel licht. Ik weet niet wat voor huid ik heb, een beetje vettig maar soms ook wat droog.. Beetje vaag haha. M'n sproeten zijn niet heel duidelijk te zien, haha. (:


    The sun will rise and we will try again.