Ik vond het eventjes tijd om de zeurderige fan te zijn en om het te hebben over vooroordelen aangezien het op het moment even in mijn verkeerde keelsgat is geschoten. Al jaren lang moet ik aanhoren dat Britney Spears niet kan zingen. Hoe deze belachelijke roddel de wereld is ingekomen komt waarschijnlijk door het feit dat ze veel playback. Dit is ontstaan in de Britney/In The Zone tijd [I'm talking about Boys/Slave for you/Me Against The Music/Toxic], waar ze zoveel danste dat het vrijwel onmogelijk was om proper te kunnen blijven zingen. Om zich dus meer op de show te kunnen richten zong ze vaak met een bandje mee. Maar sinds een of andere smurf met een laag zelfbeeld zich niet in kon houden denkt nu de hele wereld dat Britney niet kan zingen.En wat dan al helemaal knap is als mensen die nooit de moeite hebben genomen haar live te zien, het hardst schreeuwen dat ze niet kan zingen. Ik zal niet zeggen dat haar stem door de jaren niet veranderd is en ik zal ook niet zeggen dat ze de allerbeste stem van de wereld heeft. Maar wees niet zo laf om iedereen maar na te praten zonder de moeite te nemen om te kijken of het ook klopt..
I'll lick the poison from right off your kiss