• Ik vond het eventjes tijd om de zeurderige fan te zijn en om het te hebben over vooroordelen aangezien het op het moment even in mijn verkeerde keelsgat is geschoten. Al jaren lang moet ik aanhoren dat Britney Spears niet kan zingen. Hoe deze belachelijke roddel de wereld is ingekomen komt waarschijnlijk door het feit dat ze veel playback. Dit is ontstaan in de Britney/In The Zone tijd [I'm talking about Boys/Slave for you/Me Against The Music/Toxic], waar ze zoveel danste dat het vrijwel onmogelijk was om proper te kunnen blijven zingen. Om zich dus meer op de show te kunnen richten zong ze vaak met een bandje mee. Maar sinds een of andere smurf met een laag zelfbeeld zich niet in kon houden denkt nu de hele wereld dat Britney niet kan zingen.En wat dan al helemaal knap is als mensen die nooit de moeite hebben genomen haar live te zien, het hardst schreeuwen dat ze niet kan zingen. Ik zal niet zeggen dat haar stem door de jaren niet veranderd is en ik zal ook niet zeggen dat ze de allerbeste stem van de wereld heeft. Maar wees niet zo laf om iedereen maar na te praten zonder de moeite te nemen om te kijken of het ook klopt..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Als jij maar weet dat ze live goed zingt, toch :3 Niks van aantrekken ^^ Elke artiest krijgt kritiek. Soms terecht, soms onterecht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat noem je nou eens een goed standpunt en die verdedigen. Ik heb geen vooroordelen over haar en nooit gehad, behalve dat ze snelgroeiend haar heeft. Dit is best serieus, want het groeide redelijk snel aan. Maar OT: Ik kan hier niet goed over oordelen, omdat ik nooit veel met Spears bezig ben geweest. Behalve dan met Oops I did it again, die is leuk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iedereen heeft wel eens last van valse noten en playbackt, dus wat een onzin. Ik ben het met je eens hoor.


    Your make-up is terrible

    Elenei schreef:
    Als jij maar weet dat ze live goed zingt, toch :3 Niks van aantrekken ^^ Elke artiest krijgt kritiek. Soms terecht, soms onterecht.

    Inderdaad.=)
    Maar zo gaat het altijd wel weet je, omdat er een keer iets misloopt ofzo bij een artiest wordt die daarop beoordeeld, telkens opnieuw.
    Niets van aantrekken ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay



    Meh, toen ik britney spears dacht moest ik hieraan denken. die is toch iets cooler :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het altijd een beetje stom als een artiest - maakt niet uit wie het is - playbackt, maar ach ja.
    Verder kan ik niet veel over Britney Spears zeggen omdat ik niet echt naar haar muziek luister, maar wat ik je wel kan vertellen is dat ik niet geloof dat ze slecht zingt.
    Je moet de mensen die zeggen dat dat wel zo is lekker laten praten en gewoon genieten van haar muziek.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Vind het altijd stom als een zanger(es) playbackt. Als je beroep zanger is, ga je niet playbacken. Je gaat naar hun concert om ze te horen zingen, niet om ze te zien playbacken.
    Als een monteur net doet alsof hij je auto fixed, word je toch ook niet blij van?

    Anyway: zelf vroeger fan geweest van Britney en geloof ook best dat ze kan zingen. Inderdaad niet de beste zangeres die er is maar het is wel om aan te horen. En ach, live klinken de meeste zangers als een opgevoerde chipmunk.

    Zou zeggen: zolang jij zelf maar van de muziek kunt genieten, who cares wat de rest van de wereld vind..

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 0:24 ]

    hellgirl1417 schreef:

    En ach, live klinken de meeste zangers als een opgevoerde chipmunk.


    haha daar moest ik wel even om lachen :)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?