• Voor school moet ik een boek zoeken wat gaat over Griekse Mythen, maar dan wel een leesboek. Boeken als bijvoorbeeld Percy Jackson, dus waar goden in verwerkt zijn.
    Dus als jullie zulke boeken gelezen hebben, zeg dan even de titel en wat je ervan vond :3 x

    Nikki is er één aan het schrijven :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ehm... *denkt na*
    Ik zou het echt niet weten. Misschien moet je even googlen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lees Percy Jackson?
    Ik ken wel veel boeken met engelen enzo,maar niet met Griekse goden.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik herinner me een boek maar ik weet de titel niet meer.

    Het ging over een zelfzuchtige jongen die op theaterkamp gaat en daar verliefd wordt. Ze spelen een stuk over Theseus en de draad van Ariadne, met de Minotaurus enzo. De personages worden op subtiele wijze vergeleken met de personages uit de mythe en het toneelstuk.
    Zo is de jongen Theseus omdat ze beiden over lijken gaan om te krijgen wat ze willen.
    Het meisje is Ariadne omdat ze naïef is en hem zijn zin geeft.

    Het was een prachtig boek maar de titel ontgaat me echt.

    Aeneas en Dido schijnt ook de moeite te zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    @Gancanagh okee, dankje, ik ga even kijken =)
    @Rembrandt Ja zou kunnen alleen daar hebben we dus net de film van gekeken en ik weet dus niet zeker of die mag.. ^^