• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [MAAAINNN TOPICS]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |MINAH TOPIEKSE!|


    kindness is never a burden.

    (Mijn geliefde topics :3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {ELLIE'S TOPICS}


    Don't be like the rest of them, darling

    Penumbra schreef:
    Timo.
    "Je bent niet zo spraakzaam vandaag," merkte Timo op. "Zeker dat er niks aan de hand is?" vroeg hij en trok bezorgd één wenkbrauw op. "Je weet toch dat je me alles kan vertellen?" vroeg hij. "Toch?" Timo streek een pluk haar uit zijn gezicht en keek in Amare's mooie ogen. Die had hij echt gemist in Engeland, samen met haar lieve glimlach.


    kindness is never a burden.

    Michelle 'Mich' Fox
    'Vertel het me,' zeg ik dan met mijn meest verleidelijke glimlach. Ik kan hem anders altijd nog manipuleren. 'Toe?' en ik kijk heel onschuldig.

    Leslie Day
    Ik hoor een bonk achter me en zie dan dat Jake uit de zetel is gevallen. Ik loop naar hem toe en help hem dan overeind. 'Ga anders even op bed slapen,' zeg ik zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Even smelt ik bijna voor haar glimlach maar kijk dan weg.
    'Ehm nee.' zeg ik zachtjes lachend.

    Jake
    Ik kijk haar dankbaar aan en loop naar mijn kamer. IK kleed me uit tot op mijn boxer en kruip onder de lakens. 'Ik hou van je Les.' mompel ik nog zachtjes, ik weet niet of ze het hoort, en zak weer weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik kwam weer terug op school en tot mijn grote ergernis was Nathasya nogsteeds niet weg, inplaats daarvan hielt ze me tegen toen ik naar binnen wouw lopen en drukte haar lippen op de mijne. 'Ik heb je gemist Nikkie' zei ze vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare Eastwood.

    "Je bent niet zo spraakzaam vandaag," merkte Timo op. "Zeker dat er niks aan de hand is?" vroeg hij en trok bezorgd één wenkbrauw op. "Je weet toch dat je me alles kan vertellen?" Vroeg hij en ik knikte. "Toch?" Timo streek een pluk haar uit zijn gezicht en keek in mijn ogen, waardoor het moeilijker werd om te doen dat het goed ging. "Het gaat echt, ik ben gewoon wat afwezig. Ik zit nog in de roes van het feest." zeg ik dan en laat me op zijn bed vallen. Ik pak mijn telefoon erbij en sms Nathan. We moeten praten, over een kwartiertje in de coulissen van het podium. xA. Ik zuchtte en stopte die weg. "Ik moet over een kwartiertje even wat doen, zie ik je bij de lunch?" vroeg ik toen en keek hem aan.

    Rachelle Lemmons.

    Ik voel dat ik word opgetild en John legt zijn armen onder mijn rug en knieholtes. Geen goed idee want ik word alleen maar duizeliger en misselijker. Ik zucht zachtjes en hoe me tegen zijn borst aangedrukt.
    'Waar is de schoolzuster?' vraagt hij dan en ik frons. 'Ehm...achter het conciergeshok. Aan de linkerkant.' zei ik toen en maakte me gereed voor nog meer misselijk gedrag.
    Ik vroeg me af wat er kon gaan gebeuren, wat er met me aan de hand was. Ik had niks verkeerds gegeten, kijk maar naar John die was nog heel. Drinken daar heb ik nooit last van en verder kon het alleen..gisternacht zijn geweest..

    Rosali Chévonez.

    Ik liep met mijn koffers door de hal. Overal zag ik wat mensen met vooral wat hangovers. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Mensen..
    Ik had mijn kamernummer gekregen en mij werd verteld dat ik alleen sliep..tenminste dat hoopte ik.
    Ik liep rustig naar mijn kamer en pakte rustig mijn spullen uit om vervolgens weer verder te lopen. Ik liep op mijn hakken de school door om te kijken waar ik naartoe kon gaan en om te kijken wat ik kon gaan doen.

    (Someone for Rosali :3)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 14:12 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan
    Ik hoor mijn mobiel tegen het hout van mijn bed trillen en loop er naar toe om een sms'je van Amare te zien, Sure, zie je daar. stuurde ik terug om vervolgens mijn mobiel in mijn zak te stoppen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 14:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Timo.
    "Het gaat echt, ik ben gewoon wat afwezig. Ik zit nog in de roes van het feest." zei Amare en liet zich neervallen op Timo's bed. Ze nam haar telefoon en tikte even wat. Toen stopte ze hem terug weg en zei,"Ik moet over een kwartiertje even wat doen, zie ik je bij de lunch?" Timo ging zitten op zijn bureaustoel en zei een beetje gedesoriënteerd,"Ja, tuurlijk." Waarna hij aan de slag ging bij het uitpakken van zijn spullen. Een foto van zijn oma zette Timo op zijn nachtkastje.


    kindness is never a burden.

    Amare Eastwood.

    "Ja, tuurlijk." Waarna hij aan de slag ging bij het uitpakken van zijn spullen. Een foto van zijn oma zette Timo op zijn nachtkastje. Ik ging achter hem staan en glimlachte. "Hoe is het eigenlijk met jou?" vroeg ik terwijl ik mijn blik over de foto liet gaan. "Je lijkt op haar wist je dat?" zei ik toen met een glimlach en knuffelde hem even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Michelle 'Mich' Fox
    Hij geeft bijna toe maar hij kijkt dan toch weg. Ik ga dichter bij hem zitten en maak mijn ogen groot en onschuldig. 'Je kan het me toch wel vertellen?' vraag ik onschuldig.

    Leslie Day
    Jake loopt naar zijn kamer en ik blijf in de deuropening staan. Hij kleedt zich uit en gaat dan onder de lakens liggen. Ik glimlach even en loop dan terug naar de living. Ik hoorde niet dat Jake wat tegen me zei. Ik ga in de living op de bank zitten en haal zuchtend een hand door mijn haar.

    Jonathan Fields
    Ik loop er met haar in mijn armen heen en doe de deur dan open met mijn voet. De schoolzuster kijkt gelijk bezorgd. 'Rustig maar,' zeg ik tegen de vrouw. 'Ze is gewoon ineens heel erg misselijk na wat gegeten te hebben. En ik geloof ook duizelig. Dus voor de zekerheid wilde ik even met haar langs gaan.' en de zuster zegt dat ik haar neer kan leggen op zo'n tafel wat ik ook doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    Ik slik even . 'Ik eh...' stamel ik en zucht dan. 'Mijn nek.' zeg ik zachtjes en schuif wat voor de zekerheid van haar weg. Je weet nooit wat er kan gebeuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timo.
    "Hoe is het eigenlijk met jou?" vroeg Amare. Timo haalde zijn schouders op. "Valt wel mee, mijn zus is er erger aan toe." zei hij zonder vele details. "Je lijkt op haar wist je dat?" zei Amare met een glimlach en knuffelde Timo even kort. Timo glimlachte flauw naar Amare,"Dat hoor ik wel vaker," mompelde hij zachtjes en zei toen,"Bedankt, Amaar. Voor die knuffel."


    kindness is never a burden.