• Gisteren hadden we het op school in godsdienst over wat voor ons de meest ultieme vorm van schoonheid was. Wat is jullie antwoord daar op? Wat is vinden jullie persoonlijk de meest vergaande vorm van schoonheid? -Kan van alles zijn van zwangere vrouwen tot uitspraken :')-


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dit is echt diep voor een zaterdagavond XD

    En het enige dat ik kan, is overal mee akkoord gaan wat bovenstaande gezegd is. Schoonheid zit in alle kleine dingen, in de natuur, in de mens, in alles om je heen en alles binnenin jezelf.

    Ik denk dan ook dat schoonheid voornamelijk het leven opzicht is.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben dus niet diepzinnig genoeg voor dit :c


    Pretty is just a pretty word.

    Het eerste wat in mij opkwam waren ogen. Ogen zijn de doorgang naar de ziel van een persoon. Maar ik weet niet helemaal of dit de ultieme schoonheid is. Eigenlijk is ultieme schoonheid voor mij gelukkigheid. Als je gelukkig bent vind je alles mooi.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Een onvoorstelbaar goede vriendschap, ware liefde en een creatieve geest zijn voor mij echte schoonheid.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind dat schoonheid is iets wat je uitstraald. Als je gelukkig met jezelf bent, en er er voor zorgt dat anderen gelukkig zijn ben je écht mooi.
    De meest vergaande vorm van schoonheid is hier het tegenovergestelde van.

    Schoonheid in de natuur vind ik de simpele dingen, zoals bladeren die verkleuren, sneeuw die valt etc. & schoonheid in mensen is speciaal zijn, anders zijn. Je kan het meest eenvoudige meisje zijn, met heel gewone kleren en heel gewoon haar, maar omdat je een heel speciaal gezicht hebt, ben je vaak mooier dan iedereen om je heen. Schoonheid is niet - wat iedereen tegenwoordig doet - anderen kopiëren, zoals gestijld haar. Er zijn trouwens heel weinig mensen die staan met dun, stijl haar. Het is jezelf zijn, je niets aantrekken van wat anderen vinden. Zoals Mileys haar. Dat is mooi, omdat het haar staat en omdat ze anders durft zijn. Veel mensen vinden het niet mooi omdat ze een verkeerd beeld van schoonheid hebben.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:55 ]


    Save me from myself.

    Aberforth schreef:
    Schoonheid in de natuur vind ik de simpele dingen, zoals bladeren die verkleuren, sneeuw die valt etc. & schoonheid in mensen is speciaal zijn, anders zijn. Je kan het meest eenvoudige meisje zijn, met heel gewone kleren en heel gewoon haar, maar omdat je een heel speciaal gezicht hebt, ben je vaak mooier dan iedereen om je heen. Schoonheid is niet - wat iedereen tegenwoordig doet - anderen kopiëren, zoals gestijld haar. Er zijn trouwens heel weinig mensen die staan met dun, stijl haar. Het is jezelf zijn, je niets aantrekken van wat anderen vinden. Zoals Mileys haar. Dat is mooi, omdat het haar staat en omdat ze anders durft zijn. Veel mensen vinden het niet mooi omdat ze een verkeerd beeld van schoonheid hebben.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:00 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    De bossen zodra het herfst is :)

    Schoonheid zit in de glimlach van een zwerver als je hem geld geeft.
    Schoonheid zit in de glans in de ogen van een vrouw die mooi word genoemd, ook al word ze door de meeste mensen als lelijk beschouwd.
    Schoonheid zit in de intense blik van kinderen als ze naar buiten staren in een trein.
    Schoonheid zit in de blik van mijn vriendin als we mekaar begrijpen zonder woorden.
    Schoonheid zit in de ogen van iemand die dronken is.

    Schoonheid zit in zo veel dingen. Te veel om op te noemen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het moment waarop iemand echt zichzelf is en daarmee gelukkig kan zijn.


    You are beautiful, you are love.