• Mag iemand die jehova getuige is, met iemand die dat niet is? Of verschilt dat heel erg?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Ach, alles hangt af van de situatie, strengheid van het geloof en de personen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dragneel schreef:
    (...)
    My freaking god. En iedereen maar op moslims schelden, die Christenen halen ook heel wat uit ondertussen.


    Het is geen geloof die schuld heeft aan dat soort dingen maar de mensen zelf.

    @Cyberlord. Je hebt ook verschillende groepen stromingen Moslims hoor net als bij Christenen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Je hebt zojuist precies gezegd, wat in mijn hoofd zat. Dank u. :Y)

    No problem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Lol whut? Meen je dat nou serieus? Wil je nu alle soorten van het Christelijk geloof bij elkaar douwen en over ze allemaal oordelen alsof het Jehova getuigen zijn? Kom op, dat is erg kortzichtig.
    Als protestant zou je dat zo mogen en zou je met diegene willen trouwen waarmee je maar wilt.

    Okeh, ik had het verkeerd gezegd. Ik bedoelde die streng gelovige mensen van de Jehova.

    Dragneel schreef:
    (...)
    My freaking god. En iedereen maar op moslims schelden, die Christenen halen ook heel wat uit ondertussen.


    ... wat.

    Iedereen zit op moslims te schelden doordat er nogal wat mensen de Islam als excuus gebruiken om de macht te grijpen, te moorden en te verkrachten. Ik zie niet helemaal wat dan de link is met bloedtransfusies weigeren. Met het eerste fuck je met iedereen, met het tweede heb je alleen jezelf.

    Komt nog bij dat je nu iedereen op een hoop gooit en dat slaat nergens op. Wat moslims betreft: In Libië is er zoveel protest tegen het doden van 4 medewerkers van de Amerikaanse ambassade door gewapende milities dat een heleboel mensen de wapens die ze nog hadden liggen vanwege de burgeroolog hebben ingeleverd, uit protest tegen het geweld. Dus je moet niet zeggen dat ze allemaal gewelddadig zijn. zelfde geld voor christenen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    ... wat.

    Iedereen zit op moslims te schelden doordat er nogal wat mensen de Islam als excuus gebruiken om de macht te grijpen, te moorden en te verkrachten. Ik zie niet helemaal wat dan de link is met bloedtransfusies weigeren. Met het eerste fuck je met iedereen, met het tweede heb je alleen jezelf.

    Komt nog bij dat je nu iedereen op een hoop gooit en dat slaat nergens op. Wat moslims betreft: In Libië is er zoveel protest tegen het doden van 4 medewerkers van de Amerikaanse ambassade door gewapende milities dat een heleboel mensen de wapens die ze nog hadden liggen vanwege de burgeroolog hebben ingeleverd, uit protest tegen het geweld. Dus je moet niet zeggen dat ze allemaal gewelddadig zijn. zelfde geld voor christenen.

    Laat me je verwijzen naar mijn vorige comment hier. :Y)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Okeh, ik had het verkeerd gezegd. Ik bedoelde die streng gelovige mensen van de Jehova.


    Wat halen ze dan precies voor schadelijks uit? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Een vriendin van me is Jehova, en die zegt dat het niet perse nodig is. Liever wel, maar verliefd is verliefd.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mordin schreef:
    (...)

    Wat halen ze dan precies voor schadelijks uit? D:


    Buiten het opdringen van hun geloof aan de deur, vrij weinig volgens mij.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Buiten het opdringen van hun geloof aan de deur, vrij weinig volgens mij.


    Dat dahct ik dus ook! En ze zei het in reactie op deze post van mij, en ik snap dus niet helemaal waar die reactie van haar vandaan kwam D:

    Mordin schreef:
    (...)

    Heel moeilijk: Je mag geen bloedtransfusies D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)


    Ja maar daar hebben ze toch echt alleen zichzelf mee, dus ik zie niet in wat dat schadelijk is voor ons. Eigenlijk doen ze helemaal niets verkeerds hoor, dat aan de deur is vervelend maar als je zegt 'nee' gaan ze ook gewoon weg. Ik heb meer last van gereformeerde Christenen. (Laat mijn vriend het maar niet horen)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mordin schreef:
    (...)

    Wat halen ze dan precies voor schadelijks uit? D:

    Voor zichzelf, geen bloedtransfusies (weet even trouwens niet meer wie dat hier zei) als je het nou nodig hebt, dan heb je als Jehova dus pech.
    Voor de buitenwereld zijn ze vaak alleen gewoon vervelend aan de deur, ja.