• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

[ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Naomi Micheal
    Ik grijns en leg mijn hoofs weer tegen zijn borst. 'Maak je geen zorgen.' zeg ik dan zacht. Ik laat mijn vinger weer zacht over zijn borstkas glijden en grijns even en sta dan op en loop weer naar de kleren toe en voel er even aan. Droog. Ik pak mijn broek eraf en trek die dan aan. 'Ze zijn droog.' zeg ik dan en gooi Zijn broek naar hem en grinnik even. 'Maar wat liet je erover denken, een kind hebben.' vraag ik dan zacht.

Joshua Gayle
    Ze kust me ruw terug en voel dan haar hand weer over mijn kruis gaan en en kreun weer, maar het wordt gesmoord door onze lippen die op elkaar geplakt zijn. Ik hoor haar af en toe ook kreunen, maar dat wordt ook gesmoord. Ze bijt dan zacht in mijn onderlip en ik grijns even tegen haar lippen aan en bijt dan ook zacht in haar onderlip. Mijn handen strelen nog steeds haar borsten en knijp dan even plagerig in haar tepels en streel dan weer gewoon haar borsten en kan het toch niet laten weer even tegen haar lippen te grijnzen, maar ga daarna weer helemaal op in de zoen.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

JokerBaby schreef:
    Nala
    "Ze waren met 2 en vast ouder dan 20." mompelde ik nog en kon de tranen nu niet tegen houden. "Maar daar is het niet mee begonnen... Het begon met mijn vader, vlak na de dood van mijn moeder en op een avond nodigde hij die 2 mannen uit... En-" mijn stem stokte en ik schudde mijn hoofd. Ik had die gedachten net kunnen verdrijven. Nu waren ze hier alweer.

“To live will be an awfully big adventure.”

[En toen was het stil.. :X]

Leslie Day
    Er ontsnapt weer een kreetje uit mijn mond als hij in mijn tepels knijpt. Die gaat verloren in onze zoen. Het doet niet zozeer pijn, als hij in mijn tepels knijpt, maar het is toch wel anders, gevoeliger. Dan streelt hij mijn borsten weer. Ik verbreek de kus. 'Broek uit,' zeg ik dan met een grijns tegen hem. Zijn broek moet ook uit, ik heb geen zin meer in al dit voorspel.

Sam
    Ik kijk geschrokken naar haar. Nee, ze is zo klein en teer. Net 14. Er lopen tranen over haar wangen. Ik sla mijn armen om haar heen, wat me pijn doet, en trek haar dicht tegen me aan, wat ook pijn doet. Maar ik doe het voor haar. Ik wieg haar zachtjes heen en weer. 'Stil maar,' fluister ik. 'dat is voorbij.' maar als ze echt zwanger is zal ze er altijd aan herinnert worden.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Ahh, how sad! Arme Nala ;S
    En Josh en Les gaan weer los :'D

Ja, ik ga idd een meisje aanmaken, maar ik was voortdurend bezig met leren en voel me niet zo super, dus ik moet even gaan bedenken wat voor iemand ik wil. Het liefst niet bij Ballroom idd.. Maarja.. Het is wel handiger om de niet-actieve spelers door te strepen, zo kan ik beter zien hoe we het evenwicht kunnen houden en krijg ik vanzelf wel ideeën voor het karakter. En dan nog het plaatje.. Veeel werk. Op mijn manier dan :'D

Duss.. Iemand inspiratie?(a)]

Stop acting normal. It gets bored.

Joshua Gayle

Ik grijns. 'Natuurlijk mevrouw.' zeg ik dan grijnzend en trek mijn broek uit en trap hem ergens door de kast, mijn boxer laat ik nog aan, maar er was wel al een duidelijke grote bobbel in te zien. Dan kijk ik Les weer grijnzend aan en haak een vinger om haar slipje en kijk haar dan weer grijnzend aan en druk dab mijn lippen weer op de hare terwijl ik langzaam haar broekje omlaag trek.

Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Ondanks dat Eleadora het niet bewust doet, laat ze toch warme tintelingen achter overal waar ze me aanraakt. Al is het dan zo slap en ontspannen als nu, in haar slaap. Maar ik vind het niet erg. Dat zag ik als een duidelijke ja. Ik kreeg vrij snel reactie, en Eleadora probeerde zelfs te domineren.. Waarop ik besloot dat ze dat ook mocht. Het was heerlijk, wat ze deed, dat ze hetzelfde voelde voor mij als ik voor haar, dat we met zijn tweetjes in het stro lagen terwijl de rest van het dorp op het feest stond, dat we samen konden zijn zonder dat iemand erover zeurde of ons in de gaten kon houden.. Of gewoon alles bij elkaar. Ik klemde af en toe mijn kaken op elkaar en wisselde dat af met het feit dat ik kusjes op háár hals drukte, terwijl mijn handen over haar heuplijn bleven gaan.

Leslie Day
    Hij grijnst en zegt natuurlijk mevrouw. Ik kijk met een lach weg. Even overvalt de kleine ruimte me, maar dan richt ik me weer op Josh. Josh trekt zijn broek uit en trapt die ergens heen, geen idee waarheen. Ik zie de bobbel in zijn boxer en ik grinnik dan. Hij kijkt grijnzend aan en haakt dan een vinger om mijn slipje. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en dan langzaal voel ik mijn broekje omlaag getrokken worden. Ik grom even zachtjes terwijl ik hem verder zoen. Dan haak ik ook een vinger om de rand van zijn boxer, en net zoals de eerste keer laat ik de rand van zijn boxer terug kaatsen tegen zijn huid aan.

Joshua Gayle

Ik grom even, maar als de band weer terugkaatst tegen mijn huid kreun ik even. En kijk haar dan weer aan en druk mijn lippen weer in haar nek. 'Ik wil je.' fluister ik dan hees van opwinding on haar oor, mijn ademhaling is ook al versnelt en mijn hart klopt als een bezetene. Dan kijk ik haar weer even aan en druk dan mijn lippen weer op de hare en begin weer haar borsten te strelen en knijp af en toe zacht weer in haar tepels en streel ze daarna weer voorzichtig.

Amor8 schreef:
    [Ahh, how sad! Arme Nala ;S
    En Josh en Les gaan weer los :'D

Ja, ik ga idd een meisje aanmaken, maar ik was voortdurend bezig met leren en voel me niet zo super, dus ik moet even gaan bedenken wat voor iemand ik wil. Het liefst niet bij Ballroom idd.. Maarja.. Het is wel handiger om de niet-actieve spelers door te strepen, zo kan ik beter zien hoe we het evenwicht kunnen houden en krijg ik vanzelf wel ideeën voor het karakter. En dan nog het plaatje.. Veeel werk. Op mijn manier dan :'D

Duss.. Iemand inspiratie?(a)]

Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Ondanks dat Eleadora het niet bewust doet, laat ze toch warme tintelingen achter overal waar ze me aanraakt. Al is het dan zo slap en ontspannen als nu, in haar slaap. Maar ik vind het niet erg. Dat zag ik als een duidelijke ja. Ik kreeg vrij snel reactie, en Eleadora probeerde zelfs te domineren.. Waarop ik besloot dat ze dat ook mocht. Het was heerlijk, wat ze deed, dat ze hetzelfde voelde voor mij als ik voor haar, dat we met zijn tweetjes in het stro lagen terwijl de rest van het dorp op het feest stond, dat we samen konden zijn zonder dat iemand erover zeurde of ons in de gaten kon houden.. Of gewoon alles bij elkaar. Ik klemde af en toe mijn kaken op elkaar en wisselde dat af met het feit dat ik kusjes op háár hals drukte, terwijl mijn handen over haar heuplijn bleven gaan.

[ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 22:16 ]

Leslie Day
    Hij gromt, ik glimlach, hij kreunt, ik glimlach breder. Hij kijkt me aan en drukt zijn lippen dan weer in mijn nek. Op dit moment is hij gekmakend. Ik, die naakt voor hem sta. Hij die mijn nek zoent en mijn borsten streelt. Hij fluistert dat hij me wil. In mijn oor en zijn stem in zo sexy en er loopt weer een rilling over mijn rug. Ik wil antwoorden maar hij kust me al weer en ik kus hem intens en ruw terug. Zijn handen strelen nog steeds mijn borsten en ik verbreek de kus en net wanneer ik wat wil zeggen knijpt hij zachtjes in mijn tepels. Ik slaak weer een kreetje en bijt op mijn lip. 'je hebt me,' zeg ik zacht terwijl ik hem aan kijk. Ik doe zijn boxer naar beneden. 'en daar haat ik je om.' En ik kus hem weer. We zijn nu beiden naakt.

[Zal ik alvast een nieuw topic maken want Fem is off....]

[Wel vroeg, maar.. Ik vind het best ^v^
    Maar heeft iemand ideeetjes? En vinden jullie het goed als we gaan wegstrepen wie er niet meer reageert?]

[Wegstrepen is zo definitief :') laten we anders de kleur weghalen bij de namen? Dat staat minder.. Streperig?

En NOA BEDENK ZELF xD Hahaha

Nee Okay, het is leuk om voor anderen te bedenken :3
    Ik ga goed vor je nadenken :)]

[Haha, dankUuuu :D
    Ik heb niet heel veel tijd om dat helemaal te gaan doen, dus je hebt de tijd Jaims :Y)
    Btw, ik ga zo ergens. Ik ben nog steeds niet helemaal fit en zit volgend weekend als het goed is in Londen, dus..]