• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wieee? Zit nog in het restaurant, maarja.. Wat zijn je meisjes-ideeën Jaims?:P
    Enn.. Naooom, zullen we onze personages elkaar al laten kennen of niet? Daaaan kan er wel meer in het spel komen, haha ;)

    Geen idee wat dat Limburgse woord betekent trouwens]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Jamy Black
    Vol verbazing staar ik naar Jack, ik probeer zijn woorden te plaatsen. "Dus dat betekend dat je me leuk vind en-" voor ik verder kon gaan sprong ik op en pakte zijn hand vast. Ik had geen zin om te praten en besloot dat daden in deze situatie beter waren dan woorden. Ik boog voorover en drukte mijn lippen op de zijne. Ik wilde hem vasthouden en knuffelen en voor altijd bij hem zijn, maar voor voorlopig vond ik een zoen al heel fijn.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Moet gaan! X]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben er weer, op laptop. Maar moet wel zo weg xD]

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Eleadoras warmte neemt iets toe en daardoor word ik weer wat richting de werkelijkheid komen, maar omdat mijn herinneringen veel beter zijn om aan te denken verzink ik al snel weer in het toen. Ik glimlach nu enkel naar Eleadora. Mijn handen gaan licht en zacht over een klein stukje van Eleadoras rug heen, terwijl ik mijn hoofd op de hare leg. Ik sluit mijn ogen tevreden. Het is goed zo, ondanks mijn ouders' afkeuring, waarschijnlijk zelfs beter als dat. Hoeveel tijd er voorbij strijkt weet ik niet, hoelang we zo zitten niet, en hoe het feest is ook niet. Ondanks dat het vast heel gezellig is daar. Als je een stel echt vrienden hebt. Leeftijdsgenoten die je kan leren kennen. Of een lief vriendinnetje waarmee je over straat mag lopen. Arm, rijk. Arm, rijk.


    [ ^ Le quote]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:05 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Wieee? Zit nog in het restaurant, maarja.. Wat zijn je meisjes-ideeën Jaims?:P
    Enn.. Naooom, zullen we onze personages elkaar al laten kennen of niet? Daaaan kan er wel meer in het spel komen, haha ;)

    Geen idee wat dat Limburgse woord betekent trouwens]


    [Is goed, maar hoe kende ze elkaar, wat voor relatie hadden ze, een hekel aan elkaar, vrienden, hoe wat en hoe zijn ze uit elkaar gegaan en hoe hoe hebben ze elkaar leren kennen, enz... En stétisch (Of hoe je het schrijft...) is een staantafel en tüt is plastic draagzak, whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Nowwi is er nou een jongen die jij echt knap vind (bekend iemand..) want dan laat ik de jongen er zo uitzien. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Weet ik veel :P Ik weet nog niet eens wat voor een mensje ik doe.. Karakterideeën?

    Haha, geen idee XD Ik hou me niet echt heel erg bezig met dat soort dingen (weird me), meer met paarden :Y)]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:18 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oja, ik zou nog voor meisjes denken hè Nowwii?

    Crap.

    Okay. Ik ga even denken.

    Sorry als het niet zo goed is, maar ik heb zware koppijn. En ben ook misselijk -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Meisje:

    - een meisje dat heel erg bang is en over zich heen laat lopen en alles laat gebeuren.
    - een meisje dat helemaal niet wil dansen. Ze heeft er wel talent voor maar vindt het niet leuk.
    - een meisje dat er juist alles voor doet om te dansen, een obsessie ervoor heeft.
    - pffff, lastig
    - een meisje dat...... Laat me even denken.... Dat anorexia heeft?

    Als je nog meer suggesties wilt zeg je het maar{


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uhh.. Eigenlijk wel :P Maar ik krijg wel wat ideetjes..
    Ik voel me wel weer wat beter, maar gisteravond had je me niet moeten zien]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Bedrnk zelf maar :P dan doe ik dat ook wel :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bweheheh :P Wat voor een type doet Naoom?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Een meisje dat een bitch is tegen de meisjes en poeslief tegen jongens. Want ze wil niet toegeven dat ze ook op meisjes valt :Y) ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nowwi wat voor jongen, want er zijn zoveel knappe jongens en kan ik niet kiezen, dus wie wil je?? ;)]

    DreamWishes schreef:
    [En Nowwi is er nou een jongen die jij echt knap vind (bekend iemand..) want dan laat ik de jongen er zo uitzien. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mmm.. Dan doe ik een meisje dieeee.. Mmmm. Maar welke dansstijl?]


    Stop acting normal. It gets bored.