• Al mijn series zijn ingeactiveerd buiten de eerste. Ze worden haast niet gemaakt dus daarom denk ik dat ze neit goed waren dus nu zoek ik een Origineel idee. Zodat ik Ivy kan evenaren x'D.
    Stuur maar via een Pb'tje en het moet echt origineel zijn!


    *He's the one.

    Weet iemand nauw een ideetje voor me


    Jah, dat met die meeting! :P
    En dan laat je de persoontjes die meedoen gewoon toevalling TH tegen komen, praatje maken enz. En dan.. MOET JE HET ZELF MAAR WETEN! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik hou ook van jou lieferd


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Say wij beginnen!!! Ik jou op msn moeten!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Say wij beginnen!!! Ik jou op msn moeten!


    Ik niet op msn kan! >< Maar ik nu alles eraan gaan proberen te doen op het weer wel te kunnen dusse.. IK GA MIJN PC VERMOORDEN ALS HET NIET LUKT! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    oke veel succes


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik al een ideetje hebben.


    *He's the one.

    HET IS GELUKT!!! (yeah)(yeah)(yeah)

    *springt hyper op en neer*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik al een ideetje hebben.


    Wat?! :O


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Zal je moeten lezen x'D


    *He's the one.

    Char? Waarom heb je revolution geinactiveert, die werd toch kei veel gemaakt jah.


    everything you imagined, and more...

    Lies ik vodn dat hij te weinig gemaakt werd maar ik ga een neiuwe beginnen en ik hoop dat die goed gemaakt word!


    *He's the one.

    HALLO IK WIL EEN ORIGINEEL VERHAAL >.<


    Lalalalalalalala.

    Weetje wat het is? Bijna niemand hier kan mijn orginaliteit waarderen. Als ik zeg: "Ik vind dat zo saai, verhalen die alleen maar over liefde gaan" Zeggen ze ja er zijn helemaal niet alleen maar verhalen over liefde! En vervolgens bekijk je 'r site. "BILL HOUD VAN ME EN WE ZIJN GELUKKIG SAMEN VOOR ALTIJD" Komop zeg! Hoe onorgineel wil je het hebben? Net zoals die verhalen waar 4 meisjes met TH krijgt. HATELIJK! Zo verschrikkelijk onorgineel!


    Life is hard and then we die


    mijn neiuwe word anders!


    *He's the one.

    Weetje wat het is? Bijna niemand hier kan mijn orginaliteit waarderen. Als ik zeg: "Ik vind dat zo saai, verhalen die alleen maar over liefde gaan" Zeggen ze ja er zijn helemaal niet alleen maar verhalen over liefde! En vervolgens bekijk je 'r site. "BILL HOUD VAN ME EN WE ZIJN GELUKKIG SAMEN VOOR ALTIJD" Komop zeg! Hoe onorgineel wil je het hebben? Net zoals die verhalen waar 4 meisjes met TH krijgt. HATELIJK! Zo verschrikkelijk onorgineel!


    Maar het gaat tog om de lol? Voor schrijver en lezer. Als jij het niet leuk vind lees je die verhalen niet. Maar ik heb orginele en onorginele verhalen. So What?!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...