• Ik schrijf een verhaal over hoe ik op dit moment tegen dingen aan kijk, hoe ik me op dit moment voel. En hoe ik op dit moment veder ga. Het is niet echt een verhaal maar meer mijn gedachten gang en wat ik meestal doe als ik me op dit soort momenten voel. Hoop dat je het gaat lezen want dit is zeer herkenbaar want iedereen maakt het eigenlijk mee, ja jullie snappen het al. Broken Hearted.. en nog meer random dingen die me dwars zitten en die ik met jullie wil delen

    http://www.quizlet.nl/stories/98212/my-thoughts/ <

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 22:53 ]


    Smoking kills, but only love breaks your heart ~ Ville Valo

    Meestal vind ik zo'n verhalen (of eerder: dagboekverhalen) wel leuk om te lezen. Alleen jammer dat er nogal wat spellings- en grammaticafouten in staan, daar knap ik op af.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ken het ja... Heb je een link? :)


    Life is hard and then we die

    JUKEB0X schreef:
    Meestal vind ik zo'n verhalen (of eerder: dagboekverhalen) wel leuk om te lezen. Alleen jammer dat er nogal wat spellings- en grammaticafouten in staan, daar knap ik op af.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    JUKEB0X schreef:Meestal vind ik zo'n verhalen (of eerder: dagboekverhalen) wel leuk om te lezen. Alleen jammer dat er nogal wat spellings- en grammaticafouten in staan, daar knap ik op af.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    JUKEB0X schreef:
    Meestal vind ik zo'n verhalen (of eerder: dagboekverhalen) wel leuk om te lezen. Alleen jammer dat er nogal wat spellings- en grammaticafouten in staan, daar knap ik op af.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Je hebt me overigens wel geïnspireerd om zelf ook zoiets te gaan doen.


    Life is hard and then we die

    JUKEB0X schreef:
    Meestal vind ik zo'n verhalen (of eerder: dagboekverhalen) wel leuk om te lezen. Alleen jammer dat er nogal wat spellings- en grammaticafouten in staan, daar knap ik op af.


    + Zelf heb ik ook vaak dat idee gehad :3


    Tijd voor koffie.

    PUKKELxDING schreef:
    Je hebt me overigens wel geïnspireerd om zelf ook zoiets te gaan doen.


    Hier kan ik mij enigszins in vinden.
    Ik heb er ook wel eens over nagedacht om zoiets te doen, ja. Alleen hoe werk je zoiets uit? Ik zal een kijkje bij je story nemen. Ik las dat er wat grammatica- en spellingsfoitjes in zitten. Het hoeft niet perfect te zijn, maar open een 2e tablad met de link hoe het is als het hoofdstuk is geactiveerd - zoals de lezer het leest zeg maar. Zo vis je sneller de foutjes uit je tekst. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    fouten zijn er uitgehaald, de link komt er nog aan moet nog even uitzoeken hoe het werkt (doeg)


    Smoking kills, but only love breaks your heart ~ Ville Valo