• Wij gaan maandag 1 oktober met heel 2havo naar Brussel.
    We gaan dan naar het Europees Parlement en een soort Madurodam (maar dan van Europa) en nog iets.
    Ik heb er echt zin in!!!

Hebben jullie ook leuke uitstapjes?

Gezellig :D

Ik ga in oktober met school 1 weekje naar Berlijn :)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Naar Leuven, maandag, woensdag vrijaf.
    in November naar Aken, in de herfstvakantie naar de Efteling, kerstvakantie naar Londen...
    Owh yeah (bloos)

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik ga dit schooljaar naar Rome met school. (:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Niet dat ik weet ;o

26 - 02 - '16

Leuk allemaal!!

Serieus, ik vind Europa en heel de dingen die daarbij horen echt leuk en interessant ;p En opeens kregen we te horen dat we dat gingen doen! Er zit op school ook nog een heel project aan vast, kei leuk! ;p ;p

Normaal van gisteren moest ik in Malmedy met school zijn, maar ik ben/was ziek c:
    En gelukkig ook, want dat reisje ziet er maar stom uit.

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Naar Den Haag en hopelijk Antwerpen nog dit jaar :]

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Bolshevik schreef:
    Naar Den Haag en hopelijk Antwerpen nog dit jaar :]

Een beetje raar maar dat is zo omdat ik er zelf in woon :
    Waarom vinden Den Haag mensen zo'n bijzondere stad , oh wait - De Tweede Kamer , denk ik.

Mwehehe , ik ga volgend jaar naar Londen in een gastgezin en de jaar daarna ga ik naar Edinborgh -hoe je dat ook schrijft- ook in een gastgezin :Y)

I don't want you to die, I want you to suffer.

Curlies schreef:
    (...)

Een beetje raar maar dat is zo omdat ik er zelf in woon :
    Waarom vinden Den Haag mensen zo'n bijzondere stad , oh wait - De Tweede Kamer , denk ik.

Mwehehe , ik ga volgend jaar naar Londen in een gastgezin en de jaar daarna ga ik naar Edinborgh -hoe je dat ook schrijft- ook in een gastgezin :Y)

Voor de tweede kamer ja, we gaan erheen met maatschappijwetenschappen.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Bolshevik schreef:
    (...)
    Voor de tweede kamer ja, we gaan erheen met maatschappijwetenschappen.

Oehh , leuk :Y) Hagenaar , nog nooit geweest in de Tweede Kamer (: Ik kom er wel regelmatig langs omdat mijn ortho daar dichtbij is.. Haha

I don't want you to die, I want you to suffer.