• haai allemaal.

    Ik heb rollen nodig.

    Het is voor een rpg ergens anders maar ik maak er misschien ook een story van!
    Zouden jullie zo aandig willen zijn, en dit voor me invullen?
    Het onderwerp Iedereen heeft zijn/haar eigen specialiteit en daarmee moeten ze vechten tegen slechterikken. Er is alleen 1 ding. Ze hebben allemaal hun eigen hond en als die er niet is beschikken ze niet over hun krachten. Als hun hond wordt vermoord dan zal die persoon overlijden en andersom. Alle jongeren wonen thuis en hebben de middelbare school leeftijd. Stiekem gaan ze naar een magische school, waar hun ouders helemaal niets vanaf weten, die denken namelijk dat ze naar een normale middelbare school toe gaan. De jongeren wonen in Nederland en kunnen overal wonen, ze kennen elkaar via school. Het verhaal begint op de eerste schooldag en de jongeren zijn bij elkaar ingedeeld in de klas. Alle jongeren kunnen met elkaar communiceren, alle honden met elkaar en baas/hond kunnen met elkaar communiceren door middel van telepathie.

    Ik ben een slechte uitlegger xd

    Het karakter
    Hond
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Ras/kruising:
    Baas:
    Extra:
    Foto:

    Baas Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Magische kracht:
    Woonplaats/provincie:
    Hond:
    Extra:
    Foto:


    Thanksss x

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 16:32 ]

    Niemand nog..
    Sorty maar ik miet hem morgen af hebben....

    Het is denk ik een beetje onduidelijk..bedoel je dat we een rol moeten maken die jij dan gebruikt in een rpg of zo? Dat is niet zo duidelijk :$


    To live is to fight ~ Shinku

    Hond
    Naam: Bella
    Leeftijd: 2 jaar en 1 maand
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Bella is een ongelooflijk koppige en ijdele hond. Ze doet meestal maar wat ze zelf wil, ook al kan ze wel luisteren.
    Ras/kruising: Chihuahua
    Baas: Eleonora Evelyn Gray
    Extra:
    Foto:



    Baas
    Volledige naam: Eleonora Evelyn Gray
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Eleonora is een hele bijzondere vrouw. Ze kan op het ene moment woedend zijn over iets en dan vijf minuten later het al weer kwijt of vergeten zijn. Ze is heel vergevingsgezind en erg vriendelijk. Ook is ze wel een beetje ijdel en eigenwijs, waardoor haar hond goed bij haar past.
    Magische kracht: Ze kan gedachten lezen en vervormen
    Woonplaats/provincie: Ze is geëmigreerd vanuit Amerika en woont nu in Nijverdal in Overijssel in Nederland
    Hond: Bella
    Extra: Ze kan erg vreemd zijn.
    Foto:


    26 - 02 - '16

    Ik probeer wel gewoon wat ^^

    Hond
    Naam: Miko
    Leeftijd: 5 jaar
    Geslacht: vrouwlijk
    Karakter: Miko is super trouw. Ze is vrolijk en speels, maar wel heel gehoorzaam. Ze is erg dapper en avontuurlijk en doet alles om haar baasje te beschermen. Je ziet dat ze erg beschermend is.
    Ras/kruising: schotse collie
    Baas: Alyssa Melina Heathers
    Extra: Miko is heel erg snel en ook behoorlijk slim.
    Foto:



    Baas
    Volledige naam: Alyssa Melina Heathers
    Leeftijd: 16
    Geslacht: vrouwlijk
    Karakter: Alyssa is een mysterieus meisje. Ze is wat teruggetrokken en laat mensen niet zo snel binnen. Veel mensen zijn nieuwsgierig naar hoe ze nou werkelijk is. Alyssa houdt er van om gewoon even alleen (of met Miko) te zijn. Ze is creatief en erg betrouwbaar. Het duurt alleen erg lang voor ze anderen vertrouwd. Alyssa houdt haar emoties meestal voor zich maar zegt wel altijd wat ze vindt. Ze komt gelijk in opstand als ze het ergens niet mee eens is. Veel mensen vinden het vreemd als dat altijd zo stille meisje dan ineens haar mond open trekt. Alyssa is absoluut NIET verlegen, maar hoeft gewoon niet de hele tijd zichzelf aan het woord te horen. Ze is eerlijk en oprecht en verwacht dat anderen dat ook zijn. Ze is behoorlijk gevoelig en dat is ook één van de redenen dat ze zichzelf niet zo laat zien. Zo voorkomt ze dat ze gekwetst wordt. Alyssa is erg zelfstandig en kan prima voor zichzelf zorgen.
    Magische kracht: Alyssa kan hallicunaties opwekken. Ze kan mensen van alles laten zien + horen + voelen. Zo levensecht dat ze mensen helemaal gek/ doodsbang kan maken. Mensen zien dus niet alleen dingen, maar voelen ook echt pijn enz.
    Woonplaats/provincie: Zuidholland, Rotterdam, Deelgemeente Centrum, Gouvernestraat (voor het geval je dat ook wilde weten xD)
    Hond: Miko
    Extra: Alyssa's ouders zijn gescheiden en ze heeft geen contact meer met haar vader. Haar moeder moet erg hard werken voor haar geld en Alyssa en haar broertje (Timo, 13) krijgen dus ook bijna geen zakgeld. Alyssa kan enorm goed tekeken. Haar vader is Amerikaans maar woonde al in Nederland voor hij Alyssa's moeder ontmoette.
    Foto:


    To live is to fight ~ Shinku

    XInnocenceX schreef:
    Het is denk ik een beetje onduidelijk..bedoel je dat we een rol moeten maken die jij dan gebruikt in een rpg of zo? Dat is niet zo duidelijk :$

    Story :)

    Hond
    Naam: Zipp
    Leeftijd: 6 maanden
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Zipp is erg druk en erg speels. Ook kan Zipp erg gehoorzaam zijn en Brandon altijd trouw zijn. Meestal is Zipp een dappere pup, maar soms durft ze niet zoveel. Dan zijn er meestal vreemden in de buurt.
    Ras/kruising: Husky
    Baas: Brandon
    Extra: Vanaf haar geboorte is Zipp doof
    Foto:



    Baas
    Volledige naam: Brandon Rae
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter: Brandon is erg stoer, maar als het om Zipp gaat is ie erg bezorgt. Ook is ie dan beschermend, niemand mag Zipp kwaad doen. En dat zal niet zo snel gebeuren, om Brandon is altijd bij Zipp. De meeste verwachten niet dat ie zijn eigen leven voor Zipp's leven op zou geven, als dat kon.
    Magische kracht: Hij kan aura's zien en die beïnvloeden. Zo kan ie iemand die erg brutaal is, wat aardiger laten worden.
    Woonplaats/provincie: Hij woont al zijn hele leven in Eindhoven, Noord Brabant
    Hond: Zipp
    Extra: -
    Foto:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kun je me waarschuwen als je aan de story begint?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."