• Het begon afgelopen dinsdag. Ik had een begeleidingsuur Nederlands. Ik had niks te doen, dus ik besloot om met een vriend van mij naar de 'mediatheek' te gaan.
    De lerares gaf ons een briefje mee en zei: 'Ik kom wel controleren of jullie er zijn hoor!'
    Wij zaten dus in de mediatheek. Nadat de docent twee keer was komen kijken zei ik tegen die vriend van: 'Kom, we gaan naar de C1000'.
    Toen gingen we naar de C1000. Toen we terugkwamen, kregen we een app van een andere vriend die in dezelfde les zat.
    Jullie zijn genaaid. Lol
    Dus wij wachten tot de bel ging, anders kom je zo awkward de klas binnen lopen en kijkt iedereen je aan.
    Nadat de bel ging en alle andere leerlingen het lokaal uitliepen, gingen wij naar binnen.
    De docent stond op en zei: 'Waar waren jullie? Want jullie waren eerst in de mediatheek, maar toen waren jullie ineens weg'.
    Waarop ik antwoordde: 'Wij zaten in de mediatheek, maar toen kwam er iemand van ons profielwerkstuk naar ons toe'
    'En toen?'
    'Toen gingen wij naar meneer Veenman (onze begeleider van het profielwerkstuk) omdat we iets aan hem moesten vragen'
    Toen liet ze ons gaan.

    Maar nu is ze dus naar meneer Veenman toe gegaan en die zei dat we er niet waren :W
    Nu heeft ze al aan die vriend van mij gevraagd waar wij waren, maar hij gaf geen duidelijk antwoord. Gelukkig had ik toen BSM (soort van gym) dus ze is nog niet naar mij toe geweest.

    Maar wat kan ik tegen haar lullen, zodat ik niet na hoef te blijven of iets dergelijks? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zeg gewoon dat je naar de plee was ofzo.


    Your make-up is terrible

    Wow, ze zitten er bij jullie wel erg bovenop. Idd, zeg dat je naar de wc was. Al is dat misschien een beetje vreemd aangezien jullie dan samen zijn gegaan. :')


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Zeg gewoon dat je naar de plee was ofzo.
    Maar ik heb dus eerst geluld dat we naar meneer Veenman waren. Wat dus niet zo was :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Assassin schreef:
    Zeg gewoon dat je naar de plee was ofzo.


    26 - 02 - '16

    Sandrachips schreef:
    (...)Maar ik heb dus eerst geluld dat we naar meneer Veenman waren. Wat dus niet zo was :W

    Dat is ook zo. Nou, in dat geval zou ik gewoon eerlijk zijn. Want als je eerst liegt dat je in de mediatheek was (wat niet waar was en waar ze achter kwamen), vervolgens liegt dat je bij je leraar was (wat ook niet waar was en waar ze ook achter zijn gekomen), kun je je echt geen derde leugen permiteren.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Dat is ook zo. Nou, in dat geval zou ik gewoon eerlijk zijn. Want als je eerst liegt dat je in de mediatheek was (wat niet waar was en waar ze achter kwamen), vervolgens liegt dat je bij je leraar was (wat ook niet waar was en waar ze ook achter zijn gekomen), kun je je echt geen derde leugen permiteren.
    Ey, we zijn wel in de mediatheek geweest :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat jullie hem gezocht hebben, maar dat jullie hem niet konden vinden :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ey, we zijn wel in de mediatheek geweest :W

    Je ging toch weg.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Je ging toch weg.
    Maar we zijn er wel even geweest (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De waarheid, ze weet al lang dat jullie ergens waren waar je niet had moeten zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    De waarheid, ze weet al lang dat jullie ergens waren waar je niet had moeten zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je bent gewoon bucked. Had gewoon gezegd dat je naar de wc was. Je moet gewoon de gevolgen nakomen.


    Shoganai i ne~

    Matsuyama schreef:
    Je bent gewoon bucked. Had gewoon gezegd dat je naar de wc was. Je moet gewoon de gevolgen nakomen.

    This + Eerlijkheid duurt het langst.


    Cloelia schreef:
    De waarheid, ze weet al lang dat jullie ergens waren waar je niet had moeten zijn.


    comfort in c h a o s

    Aurorae schreef:
    Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat jullie hem gezocht hebben, maar dat jullie hem niet konden vinden :')

    Dit. En toen zijn jullie meteen samen gezellig naar de wc geweest, lol.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."