• Eigenlijk had ik een andere vraag.
    Ik ben opzoek naar twee televisie series die ik vroeger keek, maar ik weet de titels niet meer.
    - De eerste serie is al ouder. Het gaat over een eiland waar alleen maar dieren wonen, deze dieren kunnen ook praten. Ik geloof dat er ook een beer was, ik dacht een ijsbeer, en een aap.
    - De tweede serie was voor die tijd al wat 'nieuwer', hoewel, eigenlijk was 'ie toch niet echt nieuw xd Het ging over robots die je kon kopen, dat deden de meeste jongeren dan ook. Deze robots konden praten, en als je een robot had, was dat ook echt de jouwe. Hij deed alles voor je, en vechtte ook voor je. De robots gingen dan tegen andere robots, van andere jongere vechten. De hoofdpersoon was een jongen die een orangje robot had. Je had ook een robot van iemand anders (ik geloof van een meisje, dat was een vriendin van de hoofdpersoon), die had een robot in de kleuren blauw en roze, die robot was ook een meisje, en achterop haar hoofd had die robot een roze strik.

    Goed, aangezien jullie aan mijn geweldige omschrijvingen van deze series, waarschijnlijk niks hebben xd, maak ik er gewoon een andere vraag van ;p
    Duss... Wat voor series keken jullie vroeger allemaal? :3


    Inspiration can hit you any time

    lovelifefun schreef:
    Totally spies, ja dat keek ik vroeger té vaak.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik was verzot op Skippy vroeger. En de snorkels!
    En 's zondags keek ik altijd naar De Droomshow.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Beestenbos is boos en Waterschapsheuvel vond ik (nog steeds haha) geweldig.
    Verder keek ik naar:
    Pokémon, Noah's eiland, Teletubbies, Calimero, De droomfabriek, Dinobabies, De troetelbeertjes, De boomhut, Schuifaf, Big & Betsy, De grote boze wolf show, Liegebeest, Powerpuff Girls, Courage het bange hondje, Kulderzipken (maar daar kijk ik nog steeds naar als het op tv komt), Dag Sinterklaas, Kabouter plop, Ik Mik Loreland, De Snorkels, Koekeloere, en nog wel een heleboel denk ik.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 15:52 ]

    Oh en dingen zoals Rescue Rangers en Ducktales en Alfred Jodocus Kwak vond ik ook heel leuk.

    Chin Chan vond ik geweldig. En op Tottaly Spies was ik ook verzot.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    omg, ik was bijna de Fabeltjeskrant, Waterschapsheuvel en Alfred Jodokus Kwak vergeten :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel