Eigenlijk had ik een andere vraag.
Ik ben opzoek naar twee televisie series die ik vroeger keek, maar ik weet de titels niet meer.
- De eerste serie is al ouder. Het gaat over een eiland waar alleen maar dieren wonen, deze dieren kunnen ook praten. Ik geloof dat er ook een beer was, ik dacht een ijsbeer, en een aap.
- De tweede serie was voor die tijd al wat 'nieuwer', hoewel, eigenlijk was 'ie toch niet echt nieuw xd Het ging over robots die je kon kopen, dat deden de meeste jongeren dan ook. Deze robots konden praten, en als je een robot had, was dat ook echt de jouwe. Hij deed alles voor je, en vechtte ook voor je. De robots gingen dan tegen andere robots, van andere jongere vechten. De hoofdpersoon was een jongen die een orangje robot had. Je had ook een robot van iemand anders (ik geloof van een meisje, dat was een vriendin van de hoofdpersoon), die had een robot in de kleuren blauw en roze, die robot was ook een meisje, en achterop haar hoofd had die robot een roze strik.
Goed, aangezien jullie aan mijn geweldige omschrijvingen van deze series, waarschijnlijk niks hebben xd, maak ik er gewoon een andere vraag van ;p
Duss... Wat voor series keken jullie vroeger allemaal?
Inspiration can hit you any time