• Omdat ik echt barslecht ben in het monteren van filmpjes, vraag ik hierbij hulp voor een trailer. Het gaat om mijn verhaal 'Prima ballerina'.
    Er zijn 1O credits mee te verdienen, maar daarvoor heb ik wel enkele, strenge eisen.

    - Ik zoek iemand die serieus aan de slag kan met het idee van een filmtrailer. Wat ik daarmee bedoel is dat de beelden elkaar in situaties overlappen en niet enkel een minuut lang een persoon in een keuken of iets dergelijks.
    - Ik zoek geen foto-trailer. Wat dat wil zeggen is dat ik geen trailer zoek met plaatjes en tekst.
    - Ik zoek iemand die zelfstandig kan meedenken en enige creativiteit is dan ook meer dan welkom.
    - Ik zoek iemand die tijd en geduld in de trailer stopt. De trailer hoeft namelijk niet morgen af.
    - Het liefste iemand met enige ervaring en inzicht die nog iets weet toe te voegen aan het geheel. Een beetje filmkennis over juist beeld materiaal zou ook niet vervelend zijn.

    Als je graag wilt, zet dan een voorbeeld van een trailer (fan filmpjes e.d mogen uiteraard ook.) neer zodat ik kan zien wat je zoal kunt.

    Liefs,
    een veeleisende schrijfster x


    x

    Ik werk nog niet heel lang met trailers maar toch gaat het me aardig goed af, ik ben op dit moment met meerdere bezig en dit is mijn voorbeeldje:


    I'm a fighter, let me go.

    Hmmm over wat zou die dan moeten gaan, want als ik er geen beelden voor kan vinden is het ook een beetje hopeloos.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Deze heb ik trouwens samen met mijn zus gemaakt voor onze story.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Deze heb ik trouwens samen met mijn zus gemaakt voor onze story.



    Het kwam gewoon in me op, maar die witte lichten die ze bij de Titanic film hebben gebruikt waren in het echt niet zo, ze waren gekleurd.


    I'm a fighter, let me go.

    Clato2 schreef:
    (...)

    Het kwam gewoon in me op, maar die witte lichten die ze bij de Titanic film hebben gebruikt waren in het echt niet zo, ze waren gekleurd.
    Pardon? Opnieuw sorry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Pardon? Opnieuw sorry.


    Je hebt beelden gebruikt van de film De Titanic, en daarin zie je hoe die nood-pijlen de lucht in worden geschoten (wat jij in je trailer hebt verwerkt) en die dingen zijn zeg maar wit. Ik was dus laatst een langere tijd ziek en heb veel Discoverie ofzo gekeken omdat ik het wel interessant vond. Ik heb daarbij het onderzoek naar De Titanic gekeken, dan keken een paar kerels wat er wel en niet klopte, ze doken er naar toe en keken terug op de film. Bij 1 van die duiken naar het wrak, wat er nog over is van De Titanic hebben ze ontdekt dat die nood-pijlen niet zoals in de film wit zaten. Maar dat deze pijlen officieel gekleurd waren, dat konden ze zien aan de kleuren die het had achter gelaten, rood, blauw en ga zo maar door.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik studeer Audiovisuele Kunsten, dus ik kan best wel goed monteren. Trailers die ik gemaakt heb, staan momenteel niet op het internet, ik kan je wel mijn youtubekanaal geven waar je andere soort zelfgemaakte filmpjes kunt vinden. Hier is een link naar één van de filmpjes. Als je anderen wilt kijken, klik je op mijn youtubekanaal (WiseVoyance). (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Clato2 schreef:
    (...)

    Je hebt beelden gebruikt van de film De Titanic, en daarin zie je hoe die nood-pijlen de lucht in worden geschoten (wat jij in je trailer hebt verwerkt) en die dingen zijn zeg maar wit. Ik was dus laatst een langere tijd ziek en heb veel Discoverie ofzo gekeken omdat ik het wel interessant vond. Ik heb daarbij het onderzoek naar De Titanic gekeken, dan keken een paar kerels wat er wel en niet klopte, ze doken er naar toe en keken terug op de film. Bij 1 van die duiken naar het wrak, wat er nog over is van De Titanic hebben ze ontdekt dat die nood-pijlen niet zoals in de film wit zaten. Maar dat deze pijlen officieel gekleurd waren, dat konden ze zien aan de kleuren die het had achter gelaten, rood, blauw en ga zo maar door.
    Oh dat. Ja dat wist ik. Ik snapte even niet waarover je het had. Hahja het is een zwart-wit trailer, dus zoveel verschil ging dat nu niet gemaakt hebben. Er zitten trouwen meerdere fouten in die film.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?