• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik zucht en kijk in de spiegel. Mijn gezicht is vermagert door die eetstoornis en ik heb al een redelijke buik. Dit doet me zo denken aan twilight. Ik denk erover om even alleen te zijn. Of bij Jake. Ik zucht en loop de kamer binnen. 'Ik ga proberen Jake zover te krijgen om te eten.' zeg ik zachtjes en loop in het rond zoekend naar Jake. Ik vind hem op het gras buiten. 'Hi.' zeg ik zachtjes en ga naast hem zitten. Hij is alweer aan het huilen. Ik slik en trek hem in een knuffel. 'Ik weet dat het pijn doet Jake, ik weet het.' zeg ik zachtjes en laat hem uithuilen. 'Je moet iets eten.' zeg ik zachtjes en laat hem rechtstaan. Ik loop zo met hem naar de kantine en maak een bord voor hem en voor mij pak ik een appel. Als we zitten schuift hij lusteloos zijn eten heen en weer over het bord. Ik zie Ashley hem verwart aanstaren als hij weer huilt. 'W-wat is er?' stamelt ze in de war met iets van bezorgdheid in haar stem. Ja dit heeft ze niet veroorzaakt dus nu is ze bezorgd. Niet logisch. 'Leslie zei dat ze van Nick hield.' zeg ik zachtjes. Ik haat haar maar ze is wel een vriendin voor hem geweest vroeger. Ze weet even niet wat te doen. 'Het spijt me zo Jake.' zegt ze dan zachtjes, aarzelt even en stapt weg.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij mij ook gemist heeft. Ik word helemaal week van binnen. Is dit niet waar ik al die tijd naar verlangt heb? Zijn hand ligt op mijn wang en ik kij naar hem op. Mijn hart klopt snel. Is dit het? Ja. Dit is het. Alles wat ik wil. Alles wat ik nodig heb. Jake. Nee, Jake is verleden tijd. Ik maakte 1 foutje, 1tje maar. En hij ging weg. Terwijl ik hem telkens weer vergeven heb. Nu is het tijd voor Nick en mij. 'Kus me,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Always' Fluister ik als beaaming van Snape over Lilly waarna ik mijn lippen naar die van haar toe breng en ze samensmelt in een kus. Ja, hier had ik erg lang op gewacht.

    {Jeeeeejj.. There so cute :3 Lesick.. Niclie? XD}

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:30 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Inderdaad, LE SICK]

    Leslie Day
    'Always,' fluistert hij. Ik moet denken aan Harry Potter en aan The Hungergames. In beiden komt het voor, in het beiden klinkt het geweldig. Hij kust me en mijn hart explodeert. Zo hoort het te zijn. Nick en ik. Niet Jake en ik. Ik kus hem terug. Rustig. En dat verbaasd me aangezien mijn hart zo snel klopt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zucht en kijk in de spiegel. Mijn gezicht is vermagert door die eetstoornis en ik heb al een redelijke buik. Dit doet me zo denken aan twilight. Ik denk erover om even alleen te zijn. Of bij Jake. Ik zucht en loop de kamer binnen. 'Ik ga proberen Jake zover te krijgen om te eten.' zeg ik zachtjes en loop in het rond zoekend naar Jake. Ik vind hem op het gras buiten. 'Hi.' zeg ik zachtjes en ga naast hem zitten. Hij is alweer aan het huilen. Ik slik en trek hem in een knuffel. 'Ik weet dat het pijn doet Jake, ik weet het.' zeg ik zachtjes en laat hem uithuilen. 'Je moet iets eten.' zeg ik zachtjes en laat hem rechtstaan. Ik loop zo met hem naar de kantine en maak een bord voor hem en voor mij pak ik een appel. Als we zitten schuift hij lusteloos zijn eten heen en weer over het bord. Ik zie Ashley hem verwart aanstaren als hij weer huilt. 'W-wat is er?' stamelt ze in de war met iets van bezorgdheid in haar stem. Ja dit heeft ze niet veroorzaakt dus nu is ze bezorgd. Niet logisch. 'Leslie zei dat ze van Nick hield.' zeg ik zachtjes. Ik haat haar maar ze is wel een vriendin voor hem geweest vroeger. Ze weet even niet wat te doen. 'Het spijt me zo Jake.' zegt ze dan zachtjes, aarzelt even en stapt weg.


    [heel aangepast, meet the nice side of Ash xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [IK MOET ECHT ZOWAT JANKEN OM JAKE.

    Wat doen jullie hem aan ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [het komt wel weer goed Jaimes, I promis xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic zei:
    [het komt wel weer goed Jaimes, I promis xd]


    [Daar houd ik je aan Lize! Ik heb hem ook speciaal gequote zodat je er niet meer omheen kan :Y)]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [heb niet gezegd wanneer xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Inderdaad, LE SICK]

    Leslie Day
    'Always,' fluistert hij. Ik moet denken aan Harry Potter en aan The Hungergames. In beiden komt het voor, in het beiden klinkt het geweldig. Hij kust me en mijn hart explodeert. Zo hoort het te zijn. Nick en ik. Niet Jake en ik. Ik kus hem terug. Rustig. En dat verbaasd me aangezien mijn hart zo snel klopt.


    [ELLLIIIIEEE WAAR BEN JE? XD IK BEN ZENUWWWAAPPPPIIIGG]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Mischien over een jaartje of 10 *gayhand*}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jullie zijn verschrikkelijk :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TOPIC 42


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Inderdaad, LE SICK]

    Leslie Day
    'Always,' fluistert hij. Ik moet denken aan Harry Potter en aan The Hungergames. In beiden komt het voor, in het beiden klinkt het geweldig. Hij kust me en mijn hart explodeert. Zo hoort het te zijn. Nick en ik. Niet Jake en ik. Ik kus hem terug. Rustig. En dat verbaasd me aangezien mijn hart zo snel klopt.


    {NIET LIEF JAIMES! it's not SICK, it's cute :3}

    Nick
    Ze kust me rustig terug en op mijn beurt kuste ik me hongerig terug aangezien ik er al erg lang op gewacht had. Het voelde prettig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel de hongerigheid in zijn kus. Waardoor ik vanzelf ook al het tempo aanpas. Het wordt ruwer, maar daardoor niet persé minder fijn. Het voelt anders. Zo anders dan met Jake.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.