• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Waarom nou weer slapend? XD]

    Leslie Day
    Ik denk niet dat hij nog op het feest is. Dus ik sta op van mijn bed en loop mijn kamer uit richting die van Nick. Ik heb Jake niet nodig. Als ik voor Nick's deur sta twijfel ik even. Ik moet naar Jake, niet naar Nick. Ik moet het met hem goed maken. Ik houd van Jake. Maar blijkbaar hij niet van mij. Anders zou hij niet weg gevlucht zijn en al helemaal niet zeggen dat ik naar Nick toe moet gaan. Ik klop aan bij Nick's deur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Echt wel XD als ik mijn huiswerk s'nachts nog moet maken en ik moet bijvoorbeeld een pen pakken die een eindje naast mijn bed ligt pak ik die op die manier XD (Ik mijn kamer ontploft regelmatig een bom dus alles licht overal door de kamer)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick

    Ik word wakker als er iemand op de deur van mijn kamer klopt, strompel nog half slapen uit bed om vervolgens een joggingsbroek aan te trekken en kan geen shirt vinden dus besluit ik zo maar naar de deur te lopen. Als ik die opentrek zie ik Leslie staan, 'Hoi' Zeg ik waarna ik mijn haar naar achter strijk en even in mijn ogen wrijf.


    {Well dear Jaimes, op die manier is hij alleen nog maar in een boxer :D}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nee met ontbloot boven lijf :P]

    Leslie Day
    Het duurt even en ik hoor wat gestommel. Dan gaat de deur open. Nick. Met ontbloot bovenlijf. Damn. Hij ziet er nog steeds zo goed uit. 'Sorry, ik heb je wakker gemaakt,' zeg ik dan. 'Ik eh, dacht ik kom even langs.' en ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik pak een shirt en veeg de tranen weg. Ik sta op en en neem hen mee naar het muzieklokaal. Kate gaat achter de piano zitten, ze snapt het. Ik wil zingen. Gewoon eens zingen om me een beetje af te reageren. Straks ga ik wel kickboksen maar eerst dit. Ik en Kate beginnen Somewhere only we know te zingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Yeah, dat was wat ik bedoelde.. Kon alleen niet op het woord komen XD}

    Nick
    'Maakt niet uit. Kwam je toevallig ook langs voor een reden of zomaar?' Vroeg ik haar vervolgens terwijl ik haar aankijk en langzamerhand weer meer wakker word.


    Don't be like the rest of them, darling

    [@femke : Alexi is wakker geworden door een huilende Jake en is nu in het muzieklokaal.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat ik naar Nick moet gaan? Dan ga ik toch ook naar Nick. 'Ik kwam voor jou,' zeg ik dan. Mijn ogen glijden even langs zijn lichaam en dan kijk ik weer naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Moet eten.. Ben later terug :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nick
    'Wat wou je doen dan?' Vroeg ik haar vervolgens, aangezien ik niet het idee had dat ze hier vrijwillig zou zijn.. Leek ze nu het tegendeel te bewijzen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik moet ook bijna eten :3]

    Leslie Day
    Hij vraagt me wat ik wil doen, en om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee. 'Mag ik binnen komen?' vraag ik dan maar aan hem. En ik loop langs hem heen. Ik draai me naar hem om en glimlach dan. Ja, ik moet gewoon Jake vergeten. De jongen die me gelukkig maakte totdat hij met Ashley vreemd ging, totdat hij aan de drugs ging, totdat hij me aanrandde. Ik ga voor Nick. Jake is over. 'En waarvoor ik kwam, weet ik niet precies.' en ik loop op hem af. 'Als het maar met jou is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Mag je zelf kiezen lieve Jaimes, we leven in een vrij land :D}


    [HEE! ALS WE IN EEN VRIJ LAND LEVEN WAAROM MAG IK DAN NIET ZELF BEPALEN DAT HET GOED GAAT TUSSEN JAKE EN LESLIE D:





    Btw. Moet eten.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [dat kan later nog eerst een zwarte periode in de geschiedenis xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik verlaat het lokaal weer en kruip weer in mijn bed. Ik vind het zo erg voor Jake maar Kate is nu bij hem. Ik val weer in een onrustige slaap.

    Next Day

    Ik word wakker door gemauw en open verwart mijn ogen. Saphire. En ze heeft honger. ik zucht en sta op en doe wat eten in het bakje. Ik kijk naar Jake's bed. hij is er niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ben er weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.