• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    'Weetje, kinderen bang maken is evenleuk als leraren mevrouw van Detta' Zeg ik grijnzend waarna ik een tak van de grond gris om die vervolgens op een maar jongeren richt die aan het roken zijn tegen de muur van de school en laat vervolgens hun sigareten rond hun zweven. 'Dat is echt een vreselijke gewoonte, drink gewoon boterbier'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wil je nog een post schijven met Jake? I wanne know how he's doing}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ben er weer

    ASDFFHJKLK ER IS EEN SUPER LEUKE JONGEN IN DE BIEB EN HIJ WERKT ER EN IK GING NAAR BUITEN NAAR MIJN FIETS EN HIJ OOK EN HIJ FIETSTE ACHTER ME EN IK KEEK EVEN HALF ACHTEROM VOOR VERKEER EN ZAG HEM ZO EN ASDFGHJKL hij is cute :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah/Bellatrix
    Ik grinnik en loop de schaduw uit. 'Mugels.' vloek ik en spuw op de grond alsof ik de echte Bellatrix ben. Dan begin ik krankzinnig te lachen. 'Vinden jullie sterven leuk?' Domme vraag maar ik moest iets verzinnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Ik ben er weer

    ASDFFHJKLK ER IS EEN SUPER LEUKE JONGEN IN DE BIEB EN HIJ WERKT ER EN IK GING NAAR BUITEN NAAR MIJN FIETS EN HIJ OOK EN HIJ FIETSTE ACHTER ME EN IK KEEK EVEN HALF ACHTEROM VOOR VERKEER EN ZAG HEM ZO EN ASDFGHJKL hij is cute :3]


    {What's his name? :3 UGH, TO BAD.. In my library only wurk old women -.-''}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Kate blijft me vasthouden en de tranen blijven maar over mijn wangen lopen. Het doet pijn. Het doet zo'n fucking veel pijn. Kate fluistert lieve woordjes. Dit doet haar vast denken aan wat er gebeurt is tussen haar en Luca(?).


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik hoor het laatste deeltje niet meer en kijk weg. Ze houd niet van me, ze houd van Nick. 'Ga dan naar Nick Leslie.' zeg ik en slik even voor ik mezelf laat verdwijnen en in het huis van Kate laat verschijnen. 'Wat is er?' vraagt ze als ze mijn gezicht ziet. 'Ze houd niet van me.' zeg ik met een verstikte stem en ze rent naar me toe om me vast te houden. 'Rustig maar, alles komt goed.' Ik schud mijn hoofd. 'Het komt niet goed, ik ben haar kwijt.' snik ik en ze wrijft over mijn rug. Ze leid me naar de bank en legt een deken over mijn knieën. Iets later komt ze terug met een kop warme chocomelk.


    Leslie Day
    Jake kijkt weg en er rolt een traan over mijn wang. Hij zegt dat ik dan naar Nick moet gaan. Ik wil tegengas geven, maar Jake verdwijnt... Hij is weg. Voor altijd. Ik heb het verpest. En ik barst in tranen uit. Ik kan niet van Nick houden, niet na wat Nick me allemaal heeft aangedaan. En toch. Ik voelde het zelf ook al aankomen. Ik heb niet eens de kans gekregen om het aan Jake uit te leggen. Ik heb hem ook telkens een kans gegeven. Nadat hij met Ashley was vreemd gegaan. Nadat hij me aangerand had. Elke keer weer. En ik maak een fout. BAM. Hij is weg. Laat maar zitten ook, ik heb hem niet nodig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan
    'Vast wel' Zeg ik met een gemene lach waarna ik het stokje op hun richt en ze in lachen uitbarsen, 'Blijkbaar geen Hp gezien of gelezen dus'


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {What's his name? :3 UGH, TO BAD.. In my library only wurk old women -.-''}



    [Geen idee, ): hi heeft blond haar, iets langer dan ik. En ziet er cute uit. Kon op, als hij in de bieb werkt kan hij niet anders dan lief zijn :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sarah
    'Lord ze vinden dit grappig.' Ik grinnik en laat een stok zweven voor hun ogen. 'Geloof je ons nu jongens. 2 woorden en jullie zijn dood.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    [Geen idee, ): hi heeft blond haar, iets langer dan ik. En ziet er cute uit. Kon op, als hij in de bieb werkt kan hij niet anders dan lief zijn :3]


    {Vraag het de volgende keer! :3.. Al denk ik niet dat ik dat zelf zou durfen.. but still.. ASK. Heb je trouwens een paar leuke boeken gevonden?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ik moet terug.' snik ik zachtjes. Ze knikt en laat ons met deken en al verdwijnen om in mijn kamer te verschijnen. Kate blijft me vasthouden en ik zie in mijn ooghoeken Alexi verwart wakker worden. 'Wat?' mompelt ze slaperig maar is direct wakker als ze me ziet. Ze kruipt voorzichtig over Axton heen, staat op en rent vlug naar de kast om een shirt over haar ondergoed te trekken. 'Wat is er aan de hand?' vraagt ze en gaat naast me zitten. 'Het... is. uit. tussen. Les. en. ik.' snik ik en ze knuffelt me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ehm ja, misschien dat ik dat wel doe :3 of ik vraag gewoon aan hem zijn boeken advies ;D ik heb drie boeken maar meegenomen. Ik heb mezelf dit keer ingehouden XD]

    Leslie Day
    Ik veeg mijn tranen ruw weg en besef me dan pas dat ik nog naakt ben. Ik trek een topje en een joggingsbroek aan en ga op mijn bed zitten en haal een hand door mijn haar. Ik heb Jake niet nodig. Ik ben van verdrietig naar boos over gegaan. Ik weet al wat ik ga doen. Ik ga naar Nick.


    [Ellie, waar is Nick? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, ik heb er 5 meegenomen.. Zouden er meer zijn als mijn moeder niet gedrijgt had met het naar huis lopen omdat ik er te lang over deed XD

    En Nick.. Is in zijn kamer.. Slapend? :3}


    Don't be like the rest of them, darling