• Ik heb morgen m'n allereerste wiskunde toets van het jaar, en ik snap er dus ongeveer helemaal niets van. Kan iemand me uitleggen hoe "Domein en Bereik" werken??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Thanks everyone, ik denk dat het nu wel gaat lukken... Ik hoop het (Y)


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Kijkt naar je leeftijd, klikt op pijltje terug, vraagt zich af of dit in de 3e komt en weet al bijna zeker dat dit niet goed komt met mij :'D

    In welke zit je van welk niveau en welk boek?? :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SeverusS schreef:
    Kijkt naar je leeftijd, klikt op pijltje terug, vraagt zich af of dit in de 3e komt en weet al bijna zeker dat dit niet goed komt met mij :'D

    In welke zit je van welk niveau en welk boek?? :'D


    Dit is zover ik weet vierdeklasstof voor vwo, al heb ik het in 3 vwo gehad. Mijn docent vond het grappig om het voor iederen die al slecht stond voor wiskunde (kuch*heleklas*kuch) nog lastiger te maken om een voldoende te eindigen (cat).
    Als zij 14 is en dit al krijgt, dan vraag ik me af op wat voor een school zij zit D: Respect.


    i put the fun in funeral

    SeverusS schreef:
    Kijkt naar je leeftijd, klikt op pijltje terug, vraagt zich af of dit in de 3e komt en weet al bijna zeker dat dit niet goed komt met mij :'D

    In welke zit je van welk niveau en welk boek?? :'D



    Oowh... Arme jij... Ik heb Moderne Wiskunde 3A vwo, maar volgens mij krijgen Havo en zo het nog niet, dus ik hoop dat je dan op Havo ofzo zit...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Audacity schreef:
    (...)

    Dit is zover ik weet vierdeklasstof voor vwo, al heb ik het in 3 vwo gehad. Mijn docent vond het grappig om het voor iederen die al slecht stond voor wiskunde (kuch*heleklas*kuch) nog lastiger te maken om een voldoende te eindigen (cat).
    Als zij 14 is en dit al krijgt, dan vraag ik me af op wat voor een school zij zit D: Respect.

    Oh, daarom snapte ik er niks van cx.


    That is a perfect copy of reality.

    Audacity schreef:
    (...)

    Dit is zover ik weet vierdeklasstof voor vwo, al heb ik het in 3 vwo gehad. Mijn docent vond het grappig om het voor iederen die al slecht stond voor wiskunde (kuch*heleklas*kuch) nog lastiger te maken om een voldoende te eindigen (cat).
    Als zij 14 is en dit al krijgt, dan vraag ik me af op wat voor een school zij zit D: Respect.



    Siriusly??!! 4 vwo??!! Dat meen je niet! Aso leraren...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Ik zit ook in de derde (VWO) en ik heb dit nu ook, dus volgens mij is het toch echt derdeklasstof.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waerloga schreef:
    Ik zit ook in de derde (VWO) en ik heb dit nu ook, dus volgens mij is het toch echt derdeklasstof.


    Dan ligt 't aan het boek :3. Wij hadden Getal&Ruimte


    i put the fun in funeral