• Oke.. Miss een beetje zeik toppic hoor maar ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt!
    Nou oke het zit zo.. Ik heb de laatste tijd superveel so's en repetities en andere toetsen. We hadden en gister en vandaag al 4 en heb er donderdag nog 1! Ik voel me door al die inspanning gigantisch moe. En soms heb ik niet eens meer zin in leuke dingen als mijn sport.
    Maar de laatste tijd is echt vreemd.
    Als er iets is begin ik snel te huilen.. Is dit door de druk of door wat?
    Ook normale dingen als ik voor hulp bij huiswerk naar mn ouders ga en ze zeggen: 'goh, je hebt wel veel zeg' heb ik soms al het idee dat ik uren zou kunnen huilen.

    Hebben jullie dit ook?
    Is er iets wat ik er tegen kan doen?

    Respect als je het tot hier gelezen hebt!

    x


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Ik heb 't ook, vooral de afgelopen weken gehad en tot nu toe heb ik er nog niks tegen kunnen doen. Ik heb ook geen idee waar 't vandaan komt/kwam, aangezien mijn opleiding heel weinig huiswerk geeft en ik veel thuis ben, dus geen druk heb. Ik dacht misschien door mijn afstandsrelatie die even heel slecht liep en nu wel wat beter. Misschien is 't gewoon een emotionele periode voor vrouwen?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik heb 't ook, vooral de afgelopen weken gehad en tot nu toe heb ik er nog niks tegen kunnen doen. Ik heb ook geen idee waar 't vandaan komt/kwam, aangezien mijn opleiding heel weinig huiswerk geeft en ik veel thuis ben, dus geen druk heb. Ik dacht misschien door mijn afstandsrelatie die even heel slecht liep en nu wel wat beter. Misschien is 't gewoon een emotionele periode voor vrouwen?
    Het zou kunnen.. Maja..


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Ik heb dat wel eens gehad in een toetsweek. Ik had twaalf repetities die week en ik huilde halverwege de week bij het minste of geringste. Dit kwam bij mij echter doordat ik die week heel veel inspanning had geleverd en ik veel te weinig sliep. Ik weet natuurlijk niet of dit bij jou het geval is..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Dat heb ik ook..


    26 - 02 - '16

    Ik heb het ook, maar bij mij komt het door mijn slaapgebrek en doordat er teveel druk op me wordt gezet.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb het ook, deels door alle toetsen maar ook deels omdat ik maar 5 uur in de week bij een van mijn vriendinnen in de klas zit. Na het huilen voel ik me meestal beter en ik ga dan meestal lekker luieren tot ik me weer beter voel :)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:34 ]


    Can't control my second personality

    Take it easy, take a sissi:Y)
    Dan verdwijnt alles uiteindelijk wel, gewoon ademhalen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Heb ik ook. Als het zo doorgaat, ga ik er nog eens onderdoor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb het ook gehad, maar bij mij zou het aan andere dingen kunnen liggen.

    Iig. Ik denk dat het druk stress en misschien faalangst is?


    The duty of youth, is to challenge corruption.