• Ik werk nu bij de McDonalds.

    Een paar weken geleden moest ik mijn schoolrooster inleveren, zodat ze je werktijden kunnen aanpassen aan je schoolrooster.
    Toen vroeg een van de managers, waar ik mijn schoolrooster inleverde, of ik het erg vond om op zaterdagen te werken.
    Ik zei dat ik het niet erg vond. Toen vroeg ze of ik het erg vond om op zondagen te werken.
    Toen twijfelde ik, omdat ik niet in een weekend op een zaterdag en een zondag wil werken, anders heb ik geen tijd voor mijn huiswerk.
    Dat zei ik dus tegen haar.
    Daarop antwoordde ze dat ik óf op een zaterdag óf op een zondag werd ingedeeld. Toen zei ik dat ik dan ook wel op zondag wilde werken.
    Toen kreeg ik afgelopen nacht een mailtje waarin mijn werktijden staan voor deze week.
    Ook zo lekker op tijd. Stel je zou vandaag om acht uur moeten beginnen, krijg je dat vannacht pas te horen.
    Maar daar staat dus in dat ik dit weekend op zaterdag én op zondag moet werken.
    Like wtf, bitch. Gemeen. Dat is het.

    Ook afgelopen dinsdagochtend had ik een afspraak gemaakt met de huisarts, omdat ik al een half jaar met een zere voet loop.
    Dus moest ik om tien voor half negen op dinsdagochtend naar de huisarts, zodat ze kon kijken wat er aan de hand was.
    Het bleek nogal ernstig, omdat ik er al een half jaar mee liep.
    Ze zei toen tegen me dat ik die middag om vier uur terug moest komen.
    Maar die middag moest ik werken van half vier tot negen, dus ik vroeg of ik niet een andere keer terug kon komen. Maar dat mocht niet.
    Dus ik belde mijn werk, krijg ik meteen de bedrijfsleider aan de telefoon.
    Hij mag mij niet, ik hem niet.
    Dus ik zei dat ik die middag niet kon komen, omdat ik geopereerd werd aan mij voet.
    Toen werd hij boos en zei waarom ik dit niet eerder had verteld. Dus ik zei dat ik het pas net wist.
    Ik ook meteen zeggen dat ik zondag niet kon werken. Ook omdat ik niet te veel op mijn voet mocht staan en omdat mijn opa tachtig werd en mijn broer negentien.
    Toen werd hij nog bozer op me en zei dat ik zelf vervanging moest regelen.
    Ik kon dus niemand vinden die me wilde vervangen, ik heb echt sowieso vijftien mensen gebeld, maar niemand kon, of ze moesten al werken op die dag.
    Gelukkig heb ik die dag nog gewoon af kunnen melden bij een van de managers die mij wel mag :Y)

    Maar serieus, daar wordt je toch niet boos om? (cat)
    Zo, dat is eruit, bedankt als je dit hebt gelezen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat is jammer. Maar veel beterschap en ik raakte in de war door je username.
    Dankjewel!
    En huh? Hoezo, haha :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Dankjewel!
    En huh? Hoezo, haha :W

    Sandra (die in je naam staat), werkt ook in de Mac. Ja, ik meng me random in dit gesprek ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Sapientia schreef:
    (...)
    Sandra (die in je naam staat), werkt ook in de Mac. Ja, ik meng me random in dit gesprek ;P
    SANDEEEERA *O*
    Hahaha, ja klopt!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn baan is ook kut. Ik kwam daar zaterdag en zegt mijn baas ineens dat het mijn laatste werkdag is. Thefuck? ._.


    -

    Ik zou inderdaad ander werk zoeken, mensen moeten wel een beetje reeel blijven.
    Bij mij zijn ze wel relaxed wat tijden betreft - en vriendelijk als je problemen tegenkomt. Werkt ook het meest motiverend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Ik zou inderdaad ander werk zoeken, mensen moeten wel een beetje reeel blijven.
    Bij mij zijn ze wel relaxed wat tijden betreft - en vriendelijk als je problemen tegenkomt. Werkt ook het meest motiverend.
    Ik doe ook nog de ochtendkrant, dus daar verdien ik ook wel geld mee :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Balance schreef:
    Mijn baan is ook kut. Ik kwam daar zaterdag en zegt mijn baas ineens dat het mijn laatste werkdag is. Thefuck? ._.
    Wtf?! Ben je zo ontslagen? ;o


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Wtf?! Ben je zo ontslagen? ;o

    Nouja ik ben in Groningen gaan wonen en ik wil daar werk hebben. Dus dat heb ik ook tegen ze gezegd, maar er is afgesproken dat ik daar mocht blijven werken tot ik wat nieuws heb. Dat heb ik besproken met de vrouwelijke baas, en de mannelijke baas (het is een stel) wist dat schijnbaar niet ofzo ._. Dus beetje gebrek aan communicatie maar ik ben dus niet ingepland meer. En heb het geld wel nodig dus ik ben fucked.


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Nouja ik ben in Groningen gaan wonen en ik wil daar werk hebben. Dus dat heb ik ook tegen ze gezegd, maar er is afgesproken dat ik daar mocht blijven werken tot ik wat nieuws heb. Dat heb ik besproken met de vrouwelijke baas, en de mannelijke baas (het is een stel) wist dat schijnbaar niet ofzo ._. Dus beetje gebrek aan communicatie maar ik ben dus niet ingepland meer. En heb het geld wel nodig dus ik ben fucked.
    Dat is wel vervelend! Heel erg vervelend!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sapientia schreef:
    (...)
    Sandra (die in je naam staat), werkt ook in de Mac. Ja, ik meng me random in dit gesprek ;P


    Inderdaad en dankzij die naam in je username dacht ik dat je een meisje was. Fail, I know


    Physics is awesome

    Ik begrijp dat het hartstikke vervelend is als iemand niet goed luistert naar wat je zegt en om kleine dingen boos wordt, maar als ik jou was zou ik het niet te persoonlijk opvatten. De mensen die een hoge functie hebben bij zo'n bedrijf hebben vaak veel aan hun hoofd en zijn daarom vaak nogal licht geprikkeld. Niet erg professioneel natuurlijk en ook niet altijd even fijn, maar er valt helaas weinig aan te veranderen.
    Beterschap met je voet trouwens!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oczy schreef:
    (...)

    Inderdaad en dankzij die naam in je username dacht ik dat je een meisje was. Fail, I know
    lol nee, sandra en ik hebben bijeenpassende namen :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    als 17jarige MAG JE NIET op zowel zaterdag EN zondag werken...ik ben 20, dus bij mag het helaas wel...
    Dit had je gewoon moeten zeggen, dat dat niet mag en dan hadden ZIJ vervanging moeten regelen...pech voor hun...
    Aan dat met je voet kun jij niets doen...het is misschien lastig voor ze, maar het is lastiger voor hen als jij problemen met je voet hebt en daardoor slecht te been hebt...je bent minder breed inzetbaar...dus bij deze ook pech voor hen...

    Nou sta ik wss als zeur bekend bij de mac waar ik werk, maar dat interesseert mij niet...afspraken zijn afspraken...managers en filliaalmanagers moeten leren lezen...

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:03 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sandrachips schreef:
    (...)lol nee, sandra en ik hebben bijeenpassende namen :W


    Dat hoor ik ook te weten/me te herinneren omdat ik het topic heb gelezen waarin jullie dat vertellen maar ik was het dus toch vergeten.

    Maar moet je nou aanstaande zondag werken? Ik ben al bijna 18 en ik heb nog nooit gewerkt, ik voel me echt lui.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat hoor ik ook te weten/me te herinneren omdat ik het topic heb gelezen waarin jullie dat vertellen maar ik was het dus toch vergeten.

    Maar moet je nou aanstaande zondag werken? Ik ben al bijna 18 en ik heb nog nooit gewerkt, ik voel me echt lui.
    HAHAHA! Ik ga er morgen heen, want je mag niet mailen en als ik bel neemt er niemand op...
    Luilak :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf