• Het viel me net op dat de achtergrond van Quizlet bij mij helemaal blauw is, waardoor ik dus niet meer kan lezen wat er in de spotlight staat, etc. Dezelfde kleur blauw als de "Home, Quizzen, Stories"-balk. Ben ik de enige die dit heeft, of merken meer users dit?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    'k Heb dat soms... alsof alles geselecteerd is. Heel vervelend :C


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geen last van.
    Druk eens op F5?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vreemd, Q doet normaal bij mij.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Scandal schreef:
    Geen last van.
    Druk eens op F5?

    Meerdere keren gedaan, maar ik heb nogsteeds een oceaantje op mijn achtergrond. ):


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Meerdere keren gedaan, maar ik heb nogsteeds een oceaantje op mijn achtergrond. ):

    En je browser opnieuw opstarten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    En je browser opnieuw opstarten?

    Ik zal het eens proberen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CTRL - F5 zou het moeten oplossen. Dan word alles in de cache van Quizlet eruit gegooid en word alles opnieuw geladen. Dat helpt vaak.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 21:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb mijn browser opnieuw opgestart en nu doet 'ie weer normaal. (: Toch blijf ik het een beetje raar vinden dat dat er plots was en ook gewoon niet meer ophield. Verder deed alles het prima, maar mijn achtergrond was standaard blauw. Apart. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ^Ik heb deze klacht volgens mij nog al eens gezien.
    Toen hielp het ook met F5 of met heropstarten van de browser.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het soms ja


    Life is hard and then we die

    Ik heb het wel dat het soms onder die blauwe balk blauw word, een klein stukje dus. Nooit helemaal. Hoewel Q regelmatig uit de kom vliegt als ik hem herlaad.


    Your make-up is terrible

    geen last van...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik heb dat ook wel eens gehad. Dat het niet wegging. Het tabblad afsluiten was voor mij al genoeg.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja, daar heb ik soms ook last van.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat heb ik soms ook. Ik refresh de pagina dan gewoon. Meestal helpt het wel. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.