• Mijn zusjes stage is afgelopen, wat betekent dat ze nu zomervakantie heeft. Daardoor zal ze 2 maanden thuis zitten, in plaats van dat ze 5 dagen weg is en 2 dagen thuis. Hum, de sfeer was echt veel beter toen zij weg was en ik weet nu al dat er weer heel veel ruzie gaat komen nu ze terug is.
    Daarbij is haar vriend hier dus ook constant, die ik niet meer vertrouw sinds hij behoorlijk wat gelogen heeft. Mijn zusje zei niets meer met mij te maken willen te hebben maar ondertussen slijmen ze zich wel dood bij mij zodat ik niemand iets zal vertellen over zijn leugens.
    Ik ben allang blij dat ze in oktober 2 weken op vakantie gaan... Nu praten ze ook nog constant over trouwen, nou ga lekker weg dan. D: Ik snap niet hoe ze op 18jarige leeftijd, (ze is trouwens enorm puberaal) al wilt trouwen en zich ondertussen laat manipuleren door die gast. Nou, ik zie in ieder geval enorm op tegen de komende tijd, weg gezelligheid thuis.


    Your make-up is terrible

    Echt irritant dit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    O God, ik heb ook zo'n zusje (ook 18). Alleen is zij diegene die haar vriend commandeert.
    So, I know what you're going through. (cat)


    Cocon schreef:
    O God, ik heb ook zo'n zusje (ook 18). Alleen is zij diegene die haar vriend commandeert.
    So, I know what you're going through. (cat)


    Het probleem is dat hij zo schijnheilig als de tering is. Een vriendin van mij en mijn zusje werkte bij hem, en kwam achter de leugens. Nu is hij er zelfs om ontslagen, maar hier hangt hij een heel ander verhaal op. Natuurlijk weet hij dat ik de waarheid weet.
    Maar zij commandeerd hem net zo hard in de rondte, vreselijk om te zien hoe die twee met elkaar omgaan. D:


    Your make-up is terrible

    Lol zij heeft tenminste een stage :'].
    Achja, als ze niet wil luisteren komt ze er op de harde manier achter. Sad but true.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pff, sterkte!


    Life is full of fake people

    Assassin schreef:
    (...)

    Het probleem is dat hij zo schijnheilig als de tering is. Een vriendin van mij en mijn zusje werkte bij hem, en kwam achter de leugens. Nu is hij er zelfs om ontslagen, maar hier hangt hij een heel ander verhaal op. Natuurlijk weet hij dat ik de waarheid weet.
    Maar zij commandeerd hem net zo hard in de rondte, vreselijk om te zien hoe die twee met elkaar omgaan. D:

    Dan snap ik niet wat ze nog bij elkaar doen? En waarom wilt ze persé dat je het geheim houdt? Ik zou het allang gezegd hebben, gescholden, in ieder geval kon hij op zijn dak krijgen. Maar goed, dat ben ik, het ligt er dan ook weer aan wat hij allemaal heeft gezegd.


    Awh, balen voor je. Maar jij bent wel geaccepteerd op je studie, dacht ik, dus je zit nu full time bij haar thuis.
    Bedenk wel: het is je zusje, maar als ze 18 is, is het haar eigen verantwoordelijkheid om in te schatten of ze een relatie met een leugenaar moet hebben of niet. Ik ben het met je eens, beter laat zij die kwal links liggen.
    Nu kan ik niets voor je doen, behalve je een hart onder de riem te steken en die gesmolten Toblerone sturen zodat die over de koekjes kunnen. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ok, mijn zus is ook op dr 18e getrouwd -Ze was bijna 19-, maar die was toch anders ingesteld dan jouw zusje..

    Mja, sterkte!! En anders heb je mijn toestemming om haar te slaan! ;$.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sla gewoon terug: laat jouw vriend steeds komen en negeer haar zonder het harteloos te doen overkomen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Sla gewoon terug: laat jouw vriend steeds komen en negeer haar zonder het harteloos te doen overkomen!

    Ik ben er bijna elk weekend (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    D: Lijkt me zwaar irritant! Ik zou wel heel boos op haar worden, als ze er steeds voor zorgt dat de sfeer verpest word.. Sterkte dan maar. En hopelijk is ze veel weg.


    You are beautiful, you are love.

    Uchiha schreef:
    Lol zij heeft tenminste een stage :'].
    Achja, als ze niet wil luisteren komt ze er op de harde manier achter. Sad but true.


    Thanks a lot Sam. :'D


    Your make-up is terrible

    Cocon schreef:
    (...)
    Dan snap ik niet wat ze nog bij elkaar doen? En waarom wilt ze persé dat je het geheim houdt? Ik zou het allang gezegd hebben, gescholden, in ieder geval kon hij op zijn dak krijgen. Maar goed, dat ben ik, het ligt er dan ook weer aan wat hij allemaal heeft gezegd.


    Het was eigenlijk het plan om haar te negeren, maar ze bleven maar tegen mij aanpraten, aardig zelfs. Dat is heel wat voor haar doen, meestal krijg ik alleen snauwerige opmerkingen. Maar ja, ik ga het allemaal weer proberen te negeren.


    Your make-up is terrible

    Omnivium schreef:
    D: Lijkt me zwaar irritant! Ik zou wel heel boos op haar worden, als ze er steeds voor zorgt dat de sfeer verpest word.. Sterkte dan maar. En hopelijk is ze veel weg.


    Dan krijg ik op mijn kop dat het mijn schuld is, helaas. Dus dat kan niet.


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben er bijna elk weekend (cat)


    Wel, haal die bijna weg en spring tijdens de week eens extra binnen! Dat zal het vast een stuk aangenamer maken... ;)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...