nachtkat schreef:
(...)
Op het schoolplein van mijn broertjes en zusje is er 1 vrouw die altijd doorschijnende kleren aan heeft, een rokje waarbij als ze bukt je gewoon alle ken zien, een truitje waarvan je zou denken dat hij 10 maten te klein is, make up zoals een slet, hakken waarvan je zou denken dat ze uit de flowerpower tijd komen omdat die zo groot zijn als je hand, en dat loopt dan achter een kinderwagen met haar 50 jarige leeftijd! Nou sorry hoor, ik kom uit een gezin van 7 kinderen allemaal jonger dan mij, maar wij zien er wel normaal uit. En nee, niet iedereen hoeft het zelfde te zijn, en dat hoor je mij niet zegge aangezien ik ook in gescheurde broeken loop met een veel te grote t-shirt, of eentje waarvan je m'n buik kan zien. Of dat ik soms helemaal in het zwart ben terwijl ik ook zwarte haren heb en iedereen denkt dat ik emo ben. en ja, mijn nagellak kan soms ook zijn dat ik op iedere vinger een andere kleur doe. Maar er zijn grenzen, hé? Of zou jij het normaal vinden als iedereen opeens als prostituee de straat over ging? Mijn oma doet dat anders wel. Daarom weet ik wat ik schrijf, en waar ik het over heb.
ík vind haar een slet, en daar blijf ik bij.
-xXx- nachtkat
Ik zie niet in wat dat te maken heeft met Lady Gaga? Dat die vrouw volgens jou een 'slet' hoeft nog niet te beteken dat Lady Gaga meteen een slet is. Daar zijn verschillende meningen over.
But anyway, ik vind haar soms een beetje raar overkomen. Verder interesseert het me niet zo wat ze doet. Ik heb wel opzich wel respect voor haar eigen stijl. (alleen die vleesjurk ging me ietsje te ver)
I'm like Coca Cola, I can open happiness too.