• Persoonlijk vind ik ogenschaduw is prachtigs. Je kunt er de mooiste kunstwerken van maken, op je ogen. Ik vind het ook super knap als je het kan. Bijvoorbeeld dit. Ik vind het super mooi. Het is overigens een van mij favoriete films. ^^
    Hier onder staan ook nog een paar bijzondere plaatjes.

    -1-
    -2-
    -3-
    -4-
    -5-

    Aangezien hier veel artistieke mensen op Quizlet zitten, vroeg ik me af hoe jullie je opmaken, of jullie dat eigelijk wel doen. Zelf probeer ik er altijd wel wat van te maken. Ik doe het vaak zoals de make-up van Bill Kaulitz. Het heeft een grappig effect.

    Just tell me please. *(^^)*


    Life is full of fake people

    Eye-art vind ik zelf altijd nogal zonde van mijn tijd (Confession: ik doe elke drie dagen nieuwe nail art, maar dat blijft tenminste lekker lang zitten.)

    Meestal heb ik een smokey eye of een gewone simpele oogschaduw met een cat of een wing eyeliner=]


    The night is dark and full of terrors.

    Wauw, echt mooie plaatjes. Ik denk niet dat ik die make-up [die ik overigens heel mooi vind] van Bill Kaulitz [dat plaatje] kan maken, maar ik vind het wel erg tof. K kan niet echt goed omgaan met vloeibare eyeliner. Daarom heb ik een dun kwastje waarmee ik oogschaduw [zwart] onder mijn ogen doe, dat lijkt dan op eyeliner en dat zit dan ook netjes [1 rechte lijn]. Ik doe af en toe wel even lekker felle kleurtjes [als rose] op mijn ogen, maar ik draag niet heel vaak make-up.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kan ontzettend lang bezig zijn met oogschaduw, gewoon omdat het zo leuk is :3. Ik moet zeggen dat ik er soms best wel veel van draag, maar dat zijn mensen wel gewend. School of een feestje, Idc, vind het gewoon leuk om te doen. Kan ook wel aardig wat, al zeg ik het zelf.


    i put the fun in funeral

    Ik hou van oogschaduw. I seriously love it. Ik gebruik het niet elke dag -meestal ben ik te moe om het op te doen-, maar als ik het doe, dan doe ik voor school vaak een vrij natuurlijke look. Met bruintinten en dan lichtelijk smokey. Als ik uitga dan maak ik er wel écht iets van. Daarnaast vind ik het geweldig om bv hele maskers te maken. Altijd als er een make-up wedstrijd is op quizlet, wil ik dan ook meedoen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik hou het gewoon simpel met foundation, eyeliner en mascara. (:


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik vind het prachtig! Zelf maak ik met mijn 80 kleuren palette ook wel eens wat. Het is echt heel leuk om met makeup te experimenteren. (A)

    Wat jij hier hebt neergezet, is zo ontzettend mooi, maar zou het zelf niet zo kunnen. Ik vind het wel geweldig om felle kleuren oogschaduw op te doen. Naar school ben ik er meestal te lui voor, maar als er iets is waarvoor ik echt de tijd heb om me op te maken, doe ik het echt graag.


    Food.

    Yoda schreef:
    Ik hou van oogschaduw. I seriously love it. Ik gebruik het niet elke dag -meestal ben ik te moe om het op te doen-, maar als ik het doe, dan doe ik voor school vaak een vrij natuurlijke look. Met bruintinten en dan lichtelijk smokey. Als ik uitga dan maak ik er wel écht iets van. Daarnaast vind ik het geweldig om bv hele maskers te maken. Altijd als er een make-up wedstrijd is op quizlet, wil ik dan ook meedoen :Y)


    Haha, zoiets leek me al leuk om te gaan organiseren. Even nog wat opdrachten bedenken en me op de wachtlijst zetten. ^^


    Life is full of fake people

    Ik haat make up en draag het dus nooit ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Ik haat make up en draag het dus nooit ;3


    Dat is duidelijke taal.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:56 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Inifinity schreef:
    (...)

    Haha, zoiets leek me al leuk om te gaan organiseren. Even nog wat opdrachten bedenken en me op de wachtlijst zetten. ^^


    Hou dan bij voorbaat een plaatsje voor mij bezet _O_


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Inifinity schreef:
    (...)

    Haha, zoiets leek me al leuk om te gaan organiseren. Even nog wat opdrachten bedenken en me op de wachtlijst zetten. ^^


    O, dat lijkt me leuk ^^


    i put the fun in funeral

    Haha, oké. Dan zal ik dat zeker onthouden!


    Life is full of fake people

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat is duidelijke taal.

    Precies.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Precies.


    Haha. ^^


    Life is full of fake people