• Ja, ik weet het even niet meer. boer bij mij op stage laat mijn hersenen overuren draaien op een verwarrende manier. Hij heeft een vriendin, dat heeft hij me verteld, maar vertelde me afgelopen donderdag dat het helemaal niet goed gaat tussen hun. En dat hij eigenlijk niet weet of dat nog wel iets wordt. Hij behandelt mij alsof hij me écht leuk vind en ook sommige smsjes die hij me stuurt vertellen me dat er misschien meer is dan wat het lijkt. Nu hebben we wel een flirterige manier van met elkaar omgaan, maar ik heb het idee dat er eventueel van beide kanten meer komt kijken. De ideaalste en meest recente voorbeelden zijn van gisteravond toen ik op een feest van een vriend was..

    Ik stuurde hem op een gegeven moment; 'Catch me if you can' waarop ik terug kreeg; 'Kan niet.. 1 ik ben er nog lang niet' (Hij was zelf ook ergens bij vrienden) '2. Ik heb nog een vriendin, en volgens jou kun je niet 2 vrouwen tegelijkertijd tevreden houden.'

    Het andere voorbeeld was dat ik een beetje aangeschoten was en niet alles meer kon uitspreken, maar zijn naam nog wel. Dat vond hij een grote eer en lief van me. Dus ik terug gestuurd; 'Ja! Ik ben zo lief!' En toen stuurde hij terug: 'Ja! Dat weet ik! Jammer dat je zoveel jonger bent.'

    En zo kan ik nog talloze voorbeelden opnoemen over opmerkingen die hij maakt en die overkomen alsof hij ze echt meent, en niet alleen flirterig bedoelt zijn. Zo ben ik ook meerdere malen de ideale vrouw genoemd en heeft hij me zelfs een keer rondgedragen op zijn rug door de koeienstal heen.

    CAN SOMEONE TELL ME WHAT THE FUCK IS HAPPENING?!
    Want ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet geloven/denken!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    iel
    creep


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Om heel eerlijk te zijn, vind ik dat je afstand moet nemen. Ondanks het feit dat jij geen vriend heeft, ben je ook verkeerd bezig want je weet het. Hij is helemaal fout, maar dat laat ik even ter zijde.
    Afstand nemen, en laat hem lekker een keuze maken. Hij eet nu van 2 walletjes namelijk.


    To infinity and beyond •

    Nouja, hij is zich wel bewust dat hij niet met je kan gaan, omdat hij (nog) een vriendin heeft, maar ondertussen flirt hij wel met je... Ik weet niet goed of je blij moet zijn met zo iemand. Misschien kun je beter wat afstand nemen, zodat hij voor zichzelf kan bedenken waar hij mee bezig is.


    You are beautiful, you are love.

    Denken jullie dan wel dat hij me leuk vindt? Want je kunt het ook zien als gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaan. Pfft, guys..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nee, het komt op mij echt over als flirterig gedrag. Maar als jij liever vrienden bent, moet je hem dat misschien duidelijker proberen te maken. (;


    You are beautiful, you are love.

    Tja, ik zou sowiezo ophouden met het (lichte?) Flirterige gedrag, zo moedig je hem tenslotte alleen maar aan. Verder zou ik ook niks met hem beginnen als hij een vriendin heeft, of nóg heeft, jij zou het immers ook niet leuk vinden als iemand dat bij jou flikte. Als laatste zou ik sowiezo geen contact meer met hem opnemen, want, zoals hierboven al ergens iets staat, eet hij van twee walletjes, door met jou te flirten en met zijn vriendin.
    Succes!


    Tijd voor koffie.

    Omnivium schreef:
    Nee, het komt op mij echt over als flirterig gedrag. Maar als jij liever vrienden bent, moet je hem dat misschien duidelijker proberen te maken. (;


    26 - 02 - '16

    Ik vind het lame om met die kerel te gaan zitten flirten terwijl ie een vriendin heeft. If he ain't using his brains, at least use yours.
    Mooie fundering om een relatie op te bouwen - kun je gaan zitten wachten op 't moment dat ie jou naait met iemand anders.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, dat is dus mijn probleem. Voor mij is het vriendschappelijk, maar ik heb het idee dat er voor hem meer bij komt kijken. En miss begin ik hem wel leuk te vinden, maar ik wil niet dat dat ten koste van zijn huidige relatie gaat. Want bij mijn weten blijft het bij mij met hier en daar een enkele speelse opmerking, hoewel het bij hem er steeds meer worden.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Jongens zijn en blijven toch altijd wel flirters denk ik.. ik zou hem gewoon laten zeggen wat hij nou égt wil .


    Dare To be different