• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    dsakfjl;lsfadkj;lfnv;osiejdf


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat snotverkouden zijn, open wondje op je handen en dan nog keelpijn hebben en knallende koppijn, Voel mij echt kut.

    xMissMarije schreef:
    Ik haat snotverkouden zijn, open wondje op je handen en dan nog keelpijn hebben en knallende koppijn, Voel mij echt kut.

    Exactly the same. (no_chears)

    Ik heb nu zulke gemengde gevoelens. Aan de ene kant wil ik huilen omdat ik je nu al zo mis en gewoon gek word van onzekerheid. Omdat ik niet meer zonder je wil.
    Maar aan de andere kant wil ik huilen van blijdschap omdat je zelf zegt dat e denkt dat het wel weer goedkomt. Please make up your mind quickly, I'm going insane.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb iets ontzettends dom gedaan..
    (huil) (huil) (huil)(huil)


    x.

    1DSuperstar schreef:
    Ik heb iets ontzettends dom gedaan..
    (huil) (huil) (huil)(huil)


    Wat heb je gedaan? Wil je erover praten? (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Moest ik alleen wat sneller leren, zou het perfect zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fuuuuuuuuuu- ik wil echt echt echt echt niet verkouden zijn.
    Zo kan ik toch niet naar school? Ik moet fietsen en dan met de trein en dan lopen... sowieso dat ik iets genants ga doen en een lekneus krijg ofzo. Goddamn. ><

    Iedereen is ziek nu


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Adem in, adem uit. Release the tension D: FSJDKFJSKDJF. Waarom werkt 't niet (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik snap dus echt helemaal niks van jou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Ik was vergeten hoe geweldig het was...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat ben jij een leugenaar! Zeggen dat je niet kan, maar ondertussen ga je lekker met je vriendje klef doen!
    Nou, ik ben eigenlijk wel blij dat je niet mee bent gegaan, als het zo moet.
    Wij hebben echt ontzettend veel lol gehad, jij hebt het gemist. Not my problem.

    Je bent zo'n schatje <3 Ook al zit je te gamen terwijl ik bij je ben haha


    -

    Ik vind je gewoon leuk, ok?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."