• Ik las laatst een topic over een meisje dat een feestje wou geven in Haren met een paar vrienden, maar uitgelekt was over heel Facebook.
    Nou, vandaag keek ik door het nieuws, en vond dit:
    Klik
    Klik
    Klik

    Echt zielig voor dat meisje! Die zat trouwens zelf ergens ondergedoken.
    Maar echt: 6 gewonden en 2 zwaargewonden, ik bedoel, dat is toch gewoon verschrikkelijk? Arme mensen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:12 ]


    Tijd voor koffie.

    Lioncourt schreef:



    Hahahah, lol. Ik had die twee fotos al gezien en al gezien dat t dezelfde was xD

    Lag in een deuk toen ik ze zag. Ze zaten in hetzelfde krantenbericht onder elkaar.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ze hebben nu ook al een project x Amersfoort gestart, al ruim 400 mensen die gaan en het is een uur geleden gestart. Ze moeten echt wegblijven van Amersfoort. En sws zijn er meer van die dingen gestart nu, ik vind dat de overheid daar gewoon op moet letten, zo gaat het wel heel makkelijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik walg er serieus van...stelletje hersenloze debielen...
    faith in humanity completely destroyed...again...(no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mordin schreef:
    (...)

    En in Engelse en Amerikaanse kranten D:


    Ik schaam me bijna voor dit land nu...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mordin schreef:
    (...)

    Ik las ergens op een site een twitterbericht over een vader die zijn zoon met drie vrienden en vijf kratten bier in Haren had afgezet. Dan ben je ook echt een slechte ouder D:


    Hebben ze hun hersenen in bed laten liggen? Jeetje, dat doe je je kind toch niet aan?


    Your make-up is terrible

    Lioncourt schreef:



    Ahahaha, fantastisch x'D
    Had die twee foto's al eerder gezien op internet, zonder tekst. Moest lachen toen ik zag dat hij opgepakt werd x]


    i put the fun in funeral

    Cosmic schreef:
    Ze hebben nu ook al een project x Amersfoort gestart, al ruim 400 mensen die gaan en het is een uur geleden gestart. Ze moeten echt wegblijven van Amersfoort. En sws zijn er meer van die dingen gestart nu, ik vind dat de overheid daar gewoon op moet letten, zo gaat het wel heel makkelijk.


    Mensen zijn gewoon hersenloos D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zo een feest gaan ze nu ook bij mij in de buurt organiseren, maar ik ben zeker dat er niets van in huis gaat komen:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja ik hoorde het gisteren al op de radio.. echt erg!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    zielig voor dat meisje man, anyways die mensen hebben een paar raken klappen nodig.

    Wow, wat een stel debielen. Ze hebben één voor één zelf een harde klap nodig, dan weten ze tenminste hoe het voelt...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Achterlijke mongolen.


    ars moriendi

    En het vervelendste is nog dat die schade (waarschijnlijk) van belastinggeld wordt betaald, dus eigenlijk door ons (onze ouders)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cosmic schreef:
    Ze hebben nu ook al een project x Amersfoort gestart, al ruim 400 mensen die gaan en het is een uur geleden gestart. Ze moeten echt wegblijven van Amersfoort. En sws zijn er meer van die dingen gestart nu, ik vind dat de overheid daar gewoon op moet letten, zo gaat het wel heel makkelijk.
    Er is ook een Project X Twente


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Er is ook een Project X Twente

    En Amsterdam :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind