• Ik las laatst een topic over een meisje dat een feestje wou geven in Haren met een paar vrienden, maar uitgelekt was over heel Facebook.
    Nou, vandaag keek ik door het nieuws, en vond dit:
    Klik
    Klik
    Klik

    Echt zielig voor dat meisje! Die zat trouwens zelf ergens ondergedoken.
    Maar echt: 6 gewonden en 2 zwaargewonden, ik bedoel, dat is toch gewoon verschrikkelijk? Arme mensen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 11:12 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik vind het hartstikke aso van de mensen die er naar toe zijn gegaan. Als je het hoort dat het een foutje was van dat meisje ga je er toch niet heen. Ik denk dat het merendeel er gewoon heen ging om dingen te vernielen en om herrie te schoppen.


    Physics is awesome

    het is erg maar ze zal nu niet meer via facebook doen. Wel zielig want je denkt een leuk feestje te geven.

    Maar die buren echt alles geplunderd en kapot ik zou echt doodsbang zijn.
    Ik heb ook gehoord dat iemand ook een feestje geeft wat expres is uitgelekt wtf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    BlowYaMind schreef:
    (...)

    Serieus? show me haha


    BBC, Brits
    News 24, Amerkaans

    Oh, en Al Jazeera, een van de grootste nieuwskanalen die er is


    quidquid excusatio prandium pro

    Het staat ook in het Poolse en Engelse nieuws.
    Maar ik ga niet alle mensen beschuldigen die er heen zijn gegaan. In het begin was het lang niet voor iedereen duidelijk dat het zo uit de hand zou lopen. Ik had het eerst ook gewoon niet door (niet dat ik geweest ben). Allemaal bekenden van mij zijn ook heengegaan, met de bedoeling een leuke avond te hebben. Niet slim misschien, maar het is niet hun fout dat er zulke debielen zijn.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Oczy schreef:
    Ik vind het hartstikke aso van de mensen die er naar toe zijn gegaan. Als je het hoort dat het een foutje was van dat meisje ga je er toch niet heen. Ik denk dat het merendeel er gewoon heen ging om dingen te vernielen en om herrie te schoppen.


    True.
    We kunnen ook wat positiever denken ? : Nu weten mensen ten minste waar Haren ligt. [niet dat je dat wil, maarja]


    Aan niets denken is ook denken.

    Mordin schreef:
    (...)

    BBC, Brits
    News 24, Amerkaans

    Oh, en Al Jazeera, een van de grootste nieuwskanalen die er is


    Dacht het komt alleen in Nederland haha.. wauw..


    I Love You

    Lexus schreef:
    Het is gewoon belachelijk. Meer woorden hoef je er ook niet aan te verspillen..


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oczy schreef:
    Ik vind het hartstikke aso van de mensen die er naar toe zijn gegaan. Als je het hoort dat het een foutje was van dat meisje ga je er toch niet heen. Ik denk dat het merendeel er gewoon heen ging om dingen te vernielen en om herrie te schoppen.


    Pretty is just a pretty word.

    Jezus, was het feestje van mijn vriend toch wel beter gister lol.
    Beetje jammer dat het weer zo moet zijn gegaan, maar er zijn veel foto's van feestgangers right, ik zeg geef ze allemaal een boete lol.
    Plaatsvervangende schaamte hier, rare mensen die in ons land wonen. Ik zie net op facebook dat ze ook eentje in Amsterdam willen gaan doen maar dan heel bewust. Rare mensen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb werkelijk waar geen medelijden met de mensen die gewond zijn. Ze wisten van te voren wat het ging worden, had je er maar niet heen moeten gaan en mee moeten doen. Serieus, Nederlanders zijn soms zulke debielen. Ik snap ook niet dat ouders hun kinderen daar heen laten gaan.


    Your make-up is terrible

    Ik woon in Haren, en weliswaar niet in het gebied waar die gekken zijn rondgetrokken, maar ik vond het toch eng. Ik hoor over steeds meer plaatsen waar ik regelmatig kom en waar het nu een enorme puinzooi is, met ingeslagen ruiten, losgetrokken verkeersborden, geplunderde winkels en al. Ik moet wel zeggen dat ik niet echt medelijden heb met de mensen die gewond zijn geraakt, want als ze er willens en wetens heen zijn getrokken is het hun eigen schuld, en ik maak me veel meer zorgen over degenen die het niet konden ontlopen omdat het 'feest' gewoon vlak voor hun huisdeur plaatsvond. Mijn moeder vertelde over een winkeleigenaar die gewoon helemaal in tranen was omdat hij zo bang was geweest.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lexus schreef:
    (...)

    True.
    We kunnen ook wat positiever denken ? : Nu weten mensen ten minste waar Haren ligt. [niet dat je dat wil, maarja]


    Maar je kan dat ook gewoon op zoeken op een kaart. De publiciteit is misschien een kleine/schrale troost voor wat er allemaal is kapot gemaakt en voor de mensen & winkeliers die ontzettend bang waren.


    Physics is awesome

    En nu staan alle Nederlanders bekend als een stelletje vandalen :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Assassin schreef:
    Ik heb werkelijk waar geen medelijden met de mensen die gewond zijn. Ze wisten van te voren wat het ging worden, had je er maar niet heen moeten gaan en mee moeten doen. Serieus, Nederlanders zijn soms zulke debielen. Ik snap ook niet dat ouders hun kinderen daar heen laten gaan.


    Ik las ergens op een site een twitterbericht over een vader die zijn zoon met drie vrienden en vijf kratten bier in Haren had afgezet. Dan ben je ook echt een slechte ouder D:


    quidquid excusatio prandium pro