• Okee.. Ik hoor dus net dat mijn vader zn baan kwijt is.
    BAM ja.
    Zijn bedrijf had te weinig geld om door te gaan en ALLE werknemers zijn ontslagen. Of naja ontslagen?
    Ik vind t egt super rot voor mijn vader.
    Hopelijk vind die een nieuwe baan! Hij kan dat ook wel.

    x Srry ik moest dit ff kwijt


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Zomaar ineens? Dat is best raar...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dit gebeurt echt steeds vaker, gelukkig hebben mijn vader en moeder hun baan nog.
    Hopelijk vind je vader snel een nieuwe baan!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Polyhymnia schreef:
    Zomaar ineens? Dat is best raar...
    Nou het was voor mij oppeens.. Mijn vader zag het al wel een beetje aankomen....
    En @Memoria Hopelijk wel!


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Dat is niet zo'n goed nieuws ;s Maar het is niet dat hij is ontslagen omdat hij iets mis deed, dus normaal gezien is het dan zeker mogelijk om aan een andere job te geraken he? (;


    effort never betrays you

    Rot voor je vader. Hopelijk vind hij iets nieuws. En mijn moeder moet dankzij de bezuinigingen ook wat nieuws vinden, vind het best spannend.


    You are beautiful, you are love.

    Wat vervelend! Tja, crisis, vele hebben er last van.

    Memoria schreef:
    Dit gebeurt echt steeds vaker, gelukkig hebben mijn vader en moeder hun baan nog.
    Hopelijk vind je vader snel een nieuwe baan!


    Pretty is just a pretty word.

    Meis, ik vind het echt zo rot voor jullie! Maar zoals Runaways zei, hij is niet ontslagen omdat hij z'n werk niet goed deed. Dus hij vindt vast wel een nieuwe baan! Ik ben er voor je! xxxx


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    Meis, ik vind het echt zo rot voor jullie! Maar zoals Runaways zei, hij is niet ontslagen omdat hij z'n werk niet goed deed. Dus hij vindt vast wel een nieuwe baan! Ik ben er voor je! xxxx

    Dankje sgatie(H)


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Ik hoop voor jullie dat ie snel een nieuwe baan vind!
    sterkte ermee (flower)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:43 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Wat rot zeg en ook zo onverwacht :(

    Heel veel sterkte en hopen dat hij snel een andere baan vindt!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is de crisis nu, het gebeurt wel vaker.
    Mijn vader's bedrijf waar hij werkt was net van een faillissement ontsnapt, anders had hij zijn job ook verloren.
    Alvast succes voor je vader!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”