• Okee, ik heb een hele goede vriend, ik ken hem al sinds de basisschool en we delen alles. sinds vrijdag is het uit met zijn vriendin. en afgelopen zaterdag hadden we kermis. nou ik ging met een paar vriendinnen naar de kermis en hij was er dus ook. verder dus niets aan de hand ofzo. op een gegeven moment gingen we ook bij hem en een vriend van hem staan. laten we even zeggen dat mn beste vriend A is en die vriend B. nou A en ik gingen heel dom dansen zoals alleen wij kunnen, maar ondertussen zat ik ook een beetje met B te flirten. A zorgde ervoor dat ik dus met B heb gezoend. die dag erna hadden we, A en ik, een gesprek op msn over zaterdag. hij zei dat hij 1 van die vriendinnen wel zag zitten. eerst was ik een beetje van wtf? omdat het die vrijdag net uit was. maar toen zei hij dat hij het gevoel was alsof het al super lang uit was. najaa, maar toen ging hij ineens aan me vragen wat ik zou hebben gedaan als A me gezoend had. ik zei toen dus dat ik hem weggeduwd zou hebben. maandag en dinsdag was plots anders dan normaal, we praatte op school veel meer dan normaal, we zitten in klusterklassen. en toen zei 1 van die meisjes die zaterdag avond met me mee was geweest of wij iets hadden, omdat het net leek alsof wij elkaar leuk vonden. ik kan je eerlijk vertellen dat ik dat niet ben, maar na die vraag op msn en dat we ineens super veel met elkaar optrekken en het feit dat hij had gevraagd of hij bij de volgende kermis bij mij kon slapen, weet ik dus niet of hij wel of niet wat voor mij voelt. ondanks dat hij dat andere meisje misschien leuk vind... weet iemand wat ik kan doen om er achter te komen of hij me wel of niet leuk vind zonder het direct te vragen? xx


    live your life like it's your last day

    Hmm dat ene meisje kan op jou slaan. En dat zoenen met b was misschien om te kijken of je geschrokken zou reageren.
    Praat met hem, hij is je beste vriend al heel lang. Het is een stuk moeilijker om te praten met hem als hij niet echt een hele goede vriend was n ik spreek uit ervaring.
    Veel succes <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naging schreef:
    Hmm dat ene meisje kan op jou slaan. En dat zoenen met b was misschien om te kijken of je geschrokken zou reageren.
    Praat met hem, hij is je beste vriend al heel lang. Het is een stuk moeilijker om te praten met hem als hij niet echt een hele goede vriend was n ik spreek uit ervaring.
    Veel succes <3

    mmm dat ene meisje slaat sws niet op mij, want hij had dus verteld hoe ze heet ;e
    maar ik dank dat het misschien wel het beste is om even met hem te gaan praten. hopelijk wordt het niet te ongemakkelijk.
    Bedankt <3


    live your life like it's your last day

    Huh?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zo veel van.
    In ieder geval, zorgt een vriend er niet voor 'dat je gaat zoenen' dat is -meestal- helemaal je eigen keuze.

    Verder, kan ik eerlijk gezegd geen andere opmerking verzinnen dan het gewoon vragen, eerlijk zijn, dan kom je er wel achter ^^
    Succes!


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    Ik begrijp er eerlijk gezegd niet zo veel van.
    In ieder geval, zorgt een vriend er niet voor 'dat je gaat zoenen' dat is -meestal- helemaal je eigen keuze.

    Verder, kan ik eerlijk gezegd geen andere opmerking verzinnen dan het gewoon vragen, eerlijk zijn, dan kom je er wel achter ^^
    Succes!

    Dit dus ^^

    Watte?

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 12:39 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.