• Het heerst hier weer. En dus MOET ik tips hebben tegen verkoudheid. Mijn broer is al verkouden en veel van mijn vrienden zijn ook al verkouden/ziek.
    Nu wil ik tips hebben!
    Wat ik al weet;
    x Handen wassen voor het eten etc.
    x Warm aankleden.

haha ik heb thuis iedereen aangestoken en nu 1 dag vanaf en het komt weer
    maar ik heb wel astma.
    Ik steek altijd iedereen aan(yeah)

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Geeeen idee, ik heb het ook al.
    Wat ik wel doe om er minder verkouden uit te zien is mijn neus spoelen met lauwwater en een beeeetje zout. Mijn huid insmeren met bodylotion en voldoende drinken (:
    Ook doe ik qua make-up 'warmere' kleuren dan normaal, dus bruinig en roze-ig.

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Kun je weinig aan doen, maar volgens mijn huisgenoten moet je in een weekend vier liter melk drinken als je er weer vanaf wilt :')

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Stomen

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Oh, dit heb ik juist nu nodig!

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Mijn topics. Dit kan nog wel eens handig zijn ;3

26 - 02 - '16

Ik heb wat handige tips op het internet gevonden. :3

Uit onderzoek blijkt dat na één week 50 % van de patiënten beter is, dit is te danken aan het natuurlijke verloop van een verkoudheid. Voor een dergelijke verkoudheid als die van jou is trouwens geen behandeling geindiceerd, alleen symptoombestrijding, door middel van een stoombehandeling zonder mint oid (dit kan de slijmlaag in de neus beschadigen en heeft ook nog eens een te lage meerwaarde).
    Stoombehandeling, driemaal daags, pas op verbrandingsgevaar!
    1. Pak een pan, doe er water in en breng het aan de kook.;
    2. Pak een theedoek en doe die over je hoofd;
    3. Laat het gekookte water een beetje afkoelen;
    4. Hang met je theedoek-hoofd boven de stoom (doe dit rustig aan en steeds iets dichterbij);
    5. Inhaleer rustig de stoom door je neus;
    6. Doe dit totdat de klacht verdwenen is of naar genoegen verminderd is.

-Niet teveel en te hard snuiten. Dat irriteert je neusslijmvlies alleen nog maar meer.
    -Ga stomen. Evt. met kruiden erin of een theelepeltje vicks vaporub. Ongeveer 5 minuten per keer.
    -Drink genoeg. Bij een erge verkoudheid kun je ook koorts krijgen, bovendien verlies je sowieso vocht.
    -Laat je voor 't slapen insmeren met Vicks vaporub. Fris en warm tegelijk en bovendien komt er een sterke eucalyptusgeur vanaf, weer gunstig kan zijn voor je neus.
    -Doe lekker rustig aan. Je lichaam is ziek en werkt tegen 't virus. Het gaat niet helpen als je als een waanzinnige door het huis gaat springen en je verkoudheid negeert.

Verkoudheid is is meestal binnen een dag of 5 tot 7 weer verdwenen.

Bronx schreef:
    Ik ben ook verkouden ):

Life is full of fake people