• Het heerst hier weer. En dus MOET ik tips hebben tegen verkoudheid. Mijn broer is al verkouden en veel van mijn vrienden zijn ook al verkouden/ziek.
    Nu wil ik tips hebben!
    Wat ik al weet;
    x Handen wassen voor het eten etc.
    x Warm aankleden.

    Niks. Het is een virus.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben er net van af(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een goede weerstand opbouwen, vitamine c pilletjes nemen of multi-vitamines.
    Handen wassen helpt niet, je zit vast vaker met je vingers bij je mond of andere plekken. Daarna zitten er aan de kraan en handdoek ook bacteriën genoeg. Warm aankleden ook niet, je word niet ziek van kou.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:56 ]


    Your make-up is terrible

    Iedereen om me heen is ook verkouden D:. Gelukkig ben ik het nog niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    O. ikke
    bij de kruitvat heb je een soort parels die je leeg moet knijpen op een zakdoek. mentholgeur. snuif dit goed op en dan wordt je snot wat dunner en gaat het ademhalen veel makkelijker...
    je kan er ook mee stomen (parel in water gooien), in een bak warm water leggen, handdoek over je hoofd en opsnuiven die handel, haha

    lekker veel tijgerbalsem opsmeren en vroeg naar bed.
    beterschap.
    x


    Miep

    Ik ben ook verkouden ):


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Assassin schreef:
    Een goede weerstand opbouwen, vitamine c pilletjes nemen of multi-vitamines.
    Handen wassen helpt niet, je zit vast vaker met je vingers bij je mond of andere plekken. Daarna zitten er aan de kraan en handdoek ook bacteriën genoeg. Warm aankleden ook niet, je word niet ziek van kou.

    That sucks. :\
    Mijn moeder vindt pilletjes en al die dingen onzin dus daar zal ik helaas niet aan komen.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    That sucks. :\
    Mijn moeder vindt pilletjes en al die dingen onzin dus daar zal ik helaas niet aan komen.


    Op zich zijn pilletjes ook meestal onzin haha. Alleen vitamine c niet, dat kan gewoon nooit kwaad. Zodra de R weer in de maand zit, pilletje per dag. Teveel plas je toch uit en het zal nooit schadelijk zijn.


    Your make-up is terrible

    Daemon schreef:
    Iedereen om me heen is ook verkouden D:. Gelukkig ben ik het nog niet.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Assassin schreef:
    Een goede weerstand opbouwen, vitamine c pilletjes nemen of multi-vitamines.
    Handen wassen helpt niet, je zit vast vaker met je vingers bij je mond of andere plekken. Daarna zitten er aan de kraan en handdoek ook bacteriën genoeg. Warm aankleden ook niet, je word niet ziek van kou.

    Maar wel vatbaarder :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een ui naast je bed als je gaat slapen. Het stinkt wel, maar het houd wel je neus open.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Kan je niet echt tegenhouden denk ik :'D Gewoon zorgen dat je een goed immuunsysteem hebt dat niet is afgezwakt door andere dingen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    stomen, helpt goed & tijgerbalsem.
    lees gewoon dat van science goed & i will promise it will works :3

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:11 ]


    FASHIOOOON.

    Kippensoep:Y)


    Bad decisions make good stories.

    Bronx schreef:
    Ik ben ook verkouden ):


    Shit happens but pee happens a lot more.